6,3mm tele - 3,5mm tele kulmaplugi haussa

5 posts, 1 page, 1,505 views

Avatar
#1 • • Remotion Guest
mistäköhän mahtaisi löytyä sellanen adapteri joka muuttaa perus kuulokeliitännän 6,3mm stereoliittimen 3,5mm stereoliittimeksi . eli kyseessä on siis audio alan varmaan yleisin liitin. ongelmallisen semmoisen löytämisestä tekee että tuossa adapterissa ois pakko olla 90asteen kulma!!

Partco ja Ljudia on jo tsekattu läpi... :confused:

eli tämmönen
165014-80.jpg
mutta vaan 90 asteen kulmalla...
Avatar
#2 • • Roz Guest
Kuunaan en ole moista nähnyt. Olisko Bebekissä? Mitähän noita muita vois olla... Tampereella on ainakin Elektori ja ehkä jostain HiFistudiolta voisi tiedustella?
Avatar
#3 • • Tapi T Guest
Ainakin Helsingissä on sähkö- ja hifi-liikkeitä pilvin pimein - kannattaa siis lähteä kierrokselle. Mun mielestä parhaat valikoimat ovat Kruunuradiossa ja Helsinki Sound + Cinemassa.

Kruunuradiossa myyjät ovat parin käyntikokemuksen perusteella lähinnä nirppanokkaisia ja itseään täynnä olevia besserwissereitä, mutta Helsinki Sound + Cinema loistaa. Mä oon ostanu sieltä kaiken hifin ja saanut aina esimerkillistä palvelua. Jos tarvitsemaasi osaa ei ole suoraan hyllyssä, pystyvät he sinulle sen tarvittaessa tilaamaan.
Avatar
#4 • • MikkiHiiri Guest
Kysymys: Mihin hittoon just semmosta tarvitsee?

Helpompi (ja halvempi) ois varmaan etsiä joku muu ratkaisu. 6,3mm plugia löytyy 90 asteen kulmalla useista paikoista.
Avatar
#5 • • Remotion Guest

Kysymys: Mihin hittoon just semmosta tarvitsee?

Helpompi (ja halvempi) ois varmaan etsiä joku muu ratkaisu. 6,3mm plugia löytyy 90 asteen kulmalla useista paikoista.



käy mulle semmonenkin missä on toisesa päässä 6,3 uros välissä se mutka ja sitten 6,3 naaras.
mutta tuskin semmosia ainakaan on. enkä kyllä lähde purkaa mun kuulokkeiden johtoa :panic:

Eli kun mikseristä lähtee kuulokkeisiin se ulostulo siitä etuseinästä on se muuten paras ratkaisu mutta kun mikseri on lähellä pöydän reunaa ni välillä sitten jää kuulokkeiden kierrejohto jumiin siihen plugiin kun leihuu edestakas. jos se ois semmonen 90kulmalla varustettu ni ongelma poistus. toinen vaihtoehto on tietysti työntää mikseriä 5 senttiä taaksepäin mutta eihän nyt niin helpolla saa päästä.