elektroni.com

11 posts, 1 page, 1,967 views

Avatar
#1 • • sallinen Guest
Millaisia on kokemukset ko. kaupasta?
Parit teknarit ajattelin tilailla, sillä kyselen että onko negatiivista sanottavaa.
Avatar
#2 • • debi Guest
Olen ostanut tuolta joskus teknarit ja mikserin + äänirasiat ja muuta sälää. Ei mitään valittamista. Rikkinäisen äänirasian vaihtokin onnistui ilman ongelmia.
Avatar
#3 • • H_Lecter Guest
Itse tilasin 20.3. Ortofonin äänirasian ja se saapui postiin viime viikolla. 2kk toimitusaika on aika kova, mutta onhan niitä toimitusvaikeuksia joillakin aina silloin tällöin. Viivästys ei välttämättä johtunut Elektroni.comista, vaan tuote on voinut olla maahantuojalta loppu.

Heti tilauksen jälkeen ilmoitettiin, että tuote saadaan matkaa vasta seuraavalla viikolla, mutta sen enempää aikataulusta viivästymistietoa ei saanut ellei itse kysellyt tilauksen perään.

Mutta nää on yksittäistapauksia. Ei mulla sen äänirasian kanssa ollut kiire, joten en viittinyt asiasta narista.

Aiempi tilaus meni täysin moitteetta ja paketti saapui postiin parin päivän sisään.
Avatar
#4 • • Loopy Guest
Oon äänirasian sekä Sennheiserin luurit tilannut Elektronista. Puhelinkontaktilla sekä sähköpostitse olen varmistanut, että tavara on todellakin hyllyssä, mikäli kiire on vaivannut.

Tavara tulee niin nopeeta kuin postilaitos sen normipakettina vaan kiikuttaa. Palvelusta ei todellakaan moitteen sanaa.
Avatar
#5 • • root Guest
Tilasin viime kesänä pitchin teknariin tiistaina - saapui torstaina, eli aika nopea palvelu.
Avatar
#6 • • gerry Guest
Ite tilasin levarit ja tulivat seuraavana päivänä.... Mikäli tuotetta varastosta löytyy se tulee kyl todella nopeasti.
Avatar
#7 • • sallinen Guest
Oolrait, elikkä enköhän sitten laita ensi viikolla tilaukseen teknarit sieltä :)
Muistelen joskus 2002 törmänneeni ensimmäistä kertaa elektroni.comiin, tuskinpa se enää pystyssä olisi jos ihan huijarilafka olisi.
Avatar
#8 • • paanos Guest
itselläni kanssa pelkkää positiivista sanottavaa paikasta, tosin vain kahden tilauksen perusteella, mutta kummiski.
Avatar
#9 • • SamZa Guest
Ihan asiallinen shoppailumesta. Itse ostin elektronista Mikserin ja kuulokkeet. Kuulokkeet piti laittaa huoltoon ja palvelu toimi eikä ollut mitään turhan pitkää odotusaikaa.. Ainoa negatiivinen asia oli se, että silloin ainakaan firmalla ei ollut puh.nroa vaan yhteydenotto onnistui vain sähköpostilla. Muuten ihan ok ja kohtuulliset hinnat! :happyroll:
Avatar
#10 • • Bio Guest
Ehjänä on kaikki sielt tullu ja suht koht nopeest. Olen tilannu sielt yhden levarin ja kuulokkeet.
Avatar
#11 • • jorkki Guest
Pelkkää positiivista palautetta mullakin :)
Tilannu muutamat neulat ja kuulokkeet.