Tremble Club Room 4.6.2005 Pori

8 posts, 1 page, 1,332 views

#1 • • Loopy Guest
Tremble Club Room @ Megadisco - School's Out!
Sony Jazz Center, Pori
4.6.2005
klo 20-02
K-16
Liput päätapahtumaan: 4e / 5e

Tremble Club Room siis Sony Jazz Centerin teinibileiden yhteydessä kakkosstagella. Lipun hinnalla siis kahdet bileet. \o/

Soittoaikataulu:

20-23 Blastic vs Loopy (house vs. trance)
23-00.30 Mike Kila (trance & tech)
00.30-end Jellyfish (hardhouse)
#2 • • Mike Kila Guest
Porin nuorisolle pitkästä aikaa Oikean Musiikin Bileet [tm]. Kaikki paikalle, myös vanhat patut!
#3 • • JAYeL Guest
saattaa olla, että setä eksyy paikalle... olis kyllä ainakin hieman lakkiaisia yms silloin, joten loppuillan suunnitelmat on aikalailla avoinna ainakin toistaiseksi... soitetaanko tuolla bileissä mitään ihmismäistä musiikkia? sankarikiksu ei ainakaan innosta alkuunkaan mua...
#4 • • Loopy Guest

soitetaanko tuolla bileissä mitään ihmismäistä musiikkia? sankarikiksu ei ainakaan innosta alkuunkaan mua...

[Klubbariklips]
Alkuillasta yritämme Blasticin kanssa yhdistellä läjän eri tyylejä. House-levyn jälkeen saattaa soida trance ja siitä jatketaan progeen nopeasti. Kenties saadaan sotkettua joukkoon jo vähän teknompia vaikutteitakin.

Mike soittelee taattua Mikse Kila[tm] -soundia. Kiksu on arvossaan ja techhi raikaa!

Jelly imee teinestä viimeisetkin mehut (miten toi kuulostaa niin rivolta :D ) pistämällä viimeisen tunnin ajan kunnon pauketta.
[/Klubbariklips]

Luulis, että noista joku osuis muualle kuin ohi-sektoriin.

Tosin emme soita munalla, tai no - tule provosoimaan :D
#5 • • JAYeL Guest

Tosin emme soita munalla, tai no - tule provosoimaan :D

hmmm... menee suurin osa noista ohisektoriin joka tapauksessa, mutta voi olla, että tulenkin poikkeamaan... onko teillä niin isot munat, että ne näkee pitkältäkin sumuisilla silmillä?
#6 • • Loopy Guest
Pääareenalta ei ainakaan näe, sillä ollaan erillisessä huoneessa. ;)

Mutta tule itse toteamaan. En pysty lupaamaan kuinka riehakkaaksi meno oikein äityy.
#7 • • jellyfish Guest
Oujee! Missähän mun lätyt on... Mutta joo, multa tosiaan tulos hard housen ja hard trancen yhteisluraus. Freeformia mukaan jos tunnissa kerkiää vääntään oikein urakalla tempoo lisää :)
#8 • • Loopy Guest
Meitsin levylaukkuun on eksynyt pari extreme-tiukkaa bootlegia. Huomenna rokataan :D