Juu, Resident Evil 4 unohtui kokonaan, joka on henk. koht. yks parhaimmista peleistä ikinä, eli tässä tapauksessa mun top 3 ois:
ET, RE4 ja Zelda / Wii Sports.
RE 4 poikkeaa tosiaan totaalisesti kaikista sarjan aikasemmista osista, eli genre on vaihtunut survival horrorista puzzle-elementeillä pelkäksi toiminnaksi. Mutta muutos on totaalisen positiivinen, vaikka itekin oon tosiaan aina diggaillu klassisesta RE-menosta - mulla oli aikanaan JP PS1 heti viikko Japanin julkasun jälkeen.
ET:stä sen verran, että kaiken kokemani perusteella porukka jakautuu about 70 / 30, missä 70 = erittäin hyvä / klassikko ja 30 = ok / hyvä. Jos on kiikun kaakun pelin ostamisen suhteen, niin kannattaa lukea vaikka GAF:sta erilaisten pelaajien kokemuksia:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=131451&highlight=excite+truck
Toi threadi on siis jo monta kuukautta julkasun jälkeen, jolloin (siis julkasun aikaan) puntit oli vielä about toisin päin eikä osa porukasta hokannut pelin hienouksia ja syvyyttä. Iteltä napsahtaa kyl kevyesti 4.5 staraa.
Eka kunnon online-kokemus tulee varmaan vasta ens vuoden alussa Mario Kartin myötä, ellei sit BWII tai Smash Bros hoida hommaa himaan.
Mulla on seuraavat:
Wii Sports
Wii Play
Kororinpa
Super Monkey Ball
Excite Truck
Red Steel
CoD3
Godfather
SSX
Zelda
RE4
Eledees
Wario Ware (tosin vaihdoin pois)
Madden
Brain Academy (hain tänään)
Jos lisäinfot kiinnostaa, niin täältä lähtee mielellään ruusuja & risuja.