Nonni, nyt on pelailtu sen verran että voi jo raportoida fiiliksiä:
Zelda - no, se on jotain aivan uskomatonta. Aivan satumainen tunnelma, todella kauniit maisemat ja hyvä pelattavuus. En ole vielä ensimmäistä luolastoa pidemmällä, mutta mukavan seesteinen alku ja sen jälkeen Twilight realmissa seikkailu toimivat. Ja ne musiikit!
Niinpä :) Pidetään muuten Zeldassa tiukka spoilerilinja (eli isot merkinnät ainakin), tossa on niin paljon kaikkia juttuja, jotka on hauska kokea itse. Ekan 1.5 tunnin aikana tullu jo kolme neljä todella fiilistelevää tapahtumaa, enkä ole vielä edes ekassa dungeonissa :)
Red Steelin olin tyrmäämässä ensin täysin, ohjaus oli todella outo ja miekkailu varsinaista pönöttämistä. Nyt kun jaksoin kuitenkin pelata pidemmälle, ohjaukseen pääsi sisälle ja miekkailukin alkoi maistumaan. Ei se nyt ihan aidolta miekkailulta tunnu, mutta oivan taktinen refleksiheiluttelu joka tapauksessa. Grafiikat olisivat keskinkertaisia jopa Cube-pelille, mutta loistava soundtrack pelastaa paljon. Mahtavaa napsia vihuja j-rockin pauhatessa taustalla.
Mulla oli about sama. Nyt toimii kyllä hemmetin hyvin, Japanissa alkaa tulla jo todella asiallisia tuhoutuvia ympäristöjä ja Baarin musiikki namustaa. Päätin just äskeisen session jälkeen, että panostan tähän ihan kunnolla ennen Zeldaa. Harmin paikka miten helposti puolet arvostelijoista on luovuttanu tän kanssa....pelille tullu todella huono maine. Noh, minkäs teet, toivottavasti myy sen verran, että uhottu jatko-osakin ilmestyy vielä joskus. Mut joo, erittäin viihdyttävää menoa ja vahva suositus.