http://files3.bungie.org/E3_TRAILER_2007/E3_TRAILER_2007_180p_ST_h264.mov
:)
96 posts, 5 pages, 9,950 views
Kertokaa nyt joku mikä noissa Haloissa on ihmeellistä. Itse en ole niitä pelannut muuta kuin joskus kokeilin PC:n Haloa muutaman minuutin ja totesin sen umpipaskaksi. Videoiden perusteella tuo kolmonen on melkeinpä ruma, karkkivärit oksettavat ja yleensäkään ei näytä tarjoavan mitään mitä ei olisi ollut PC:llä jo 10v sitten. Mitä oon missannut?
Kertokaa nyt joku mikä noissa Haloissa on ihmeellistä. Itse en ole niitä pelannut muuta kuin joskus kokeilin PC:n Haloa muutaman minuutin ja totesin sen umpipaskaksi. Videoiden perusteella tuo kolmonen on melkeinpä ruma, karkkivärit oksettavat ja yleensäkään ei näytä tarjoavan mitään mitä ei olisi ollut PC:llä jo 10v sitten. Mitä oon missannut?
Ei siinä sinällään ihmeellistä olekkaan. Taitaa vaan olla ensimmäinen varteenotettava fps-peli konsoleilla. Ja vissiin siinä joku suuri juonikin on.
-Inconceivably great plot
-Tough, scary combat
-Perfect location design
-Stunning soundtrack and audio effects
-Endless variety of weaponry
it has neither strong characters nor gripping storytelling, the battle system is "stellar" but unaccompanied by any sort of interesting plot to hang your hat on. bryan is a bit easier on the story than andrew fitch (who had the lead review), and ray called it "safe."
Forza 2 on jopa ohjaimella niin nautittava, että ei tee enää mieli pelata autoiluja näppiksellä (ratit on sitten asia erikseen).
Jes,oma x360 kolahti eilen postiluukusta. Yhtään peliä ei vielä oo, mutta demoja on tullu imutettua ankarasti ja tänään ehkä ehtii jotain kokeilemaankin.
Bioshock ja Halo 3 ny ainakin kiinnostaa. Yhtään kunnon taistelupeliä ei tainnu vielä olla, jos DOA 4:sta ei lasketa..
Forza 2 on jopa ohjaimella niin nautittava, että ei tee enää mieli pelata autoiluja näppiksellä (ratit on sitten asia erikseen).
Eihän näppäimistöä ja ohjainta voi edes verrata, kaks täysin eri asiaa. Ja autopelejä EI voi pelata näppiksellä, mut ohjaimella voi. Tatti kourassa ratti kääntyy, mut jollain näppäimistöllä ei. :)
Jee, oma xbox vilautti heti ring of deathin ja lähtee huoltoon..