199 posts, 10 pages, 38,789 views
Eli lik-sang menee kiinni kiitos Sonyn lakijutun koskien mm. PSP:n myyntiä regionirajojen yli. Kiitti vtusti. Tälle puljulle kannattaa antaa rahansa.
Mä en oo hirveesti seurannut devkit keskustelua, mut silti jotenkin oon saanut käsityksen, et ps2:a on menty paljon eteenpäin ja ps3 kehitysympäristö on selkeästi helpompi käyttää ja päästä sisälle kuin ps2. Voi tosin olla, että mulla on täysin väärät mielikuvat...
Ps3-esittelyssä tuli messuilla käytyä ja ps3-pelit oli kyl megapettymys. Tokihan molemmat oli kehitysversioita, mut graafisesti ei todellakaan mitään päräyttävää.
Ps3-esittelyssä tuli messuilla käytyä ja ps3-pelit oli kyl megapettymys. Tokihan molemmat oli kehitysversioita, mut graafisesti ei todellakaan mitään päräyttävää.
Minkälaisella näytöllä niitä pyöritettiin? HDTV voi olla aika armoton tollasessa.
Vertailun vuoksi kävin myös Xbox360:ä ihmettelemässä. Paljon pelejä, ei ongelmia, grafiikkaa yhtä näyttävää kuin PS3:lla. Konsolin hinta kuitenkin puolet PS3:a, joten pisti oikeasti miettimään, tuleeko sonyn tulevaisuus olemaan niin ruusuinen kuin monet veikkaavat.
Suoraan sanottuna harvassa taitavat olla ne kommentit joissa ps3:a ylistetään sen jälkeen kun laitetta on päässyt testaamaan...