Vectrobot - Nuclear Fission ( electro )

9 posts, 1 page, 1,391 views

Avatar
#2 • • trusti Guest
hyvää matskua as usual :cool:
Avatar
#3 • • jorkki Guest
:cool:
Loistava raita, ei tästä löydä mitään pahaa sanottavaa. :heart:
Avatar
#4 • • Transistor Guest

:cool:
Loistava raita, ei tästä löydä mitään pahaa sanottavaa. :heart:


tempoa vois kyllä vähän tiputtaa ja pituutta lisätä, mut sit tuo kyllä vaatii jotain lisäkilkettä kehittyäkseen.
Avatar
#5 • • Kalle Karvanen Guest
Kivasti tulee mieleen Direct Beat matsku biiteistä + haikoista yms. Alapää saisi möyrytä hieman enemmän tai sitten yläpää korostuu hiukan liikaa tjms. Hienosäätöä kuitenkin kaipaisi miksaukseen tai sitten mulla on vaan korvat ummessa. Huonoin homma tässä on se että biisi loppuu juuri kun pääsee alkuun. Pituutta pitäisi jotenkin kasvattaa, mutta se pitäisi saada tehtyä niin että tämä ei vain toista samaa looppia. Eli kuten itsekin sanoit niin jotain kilkettä lisää (ei kuitenkaan liikaa) niin hyvä tästä tulee.
Avatar
#6 • • sonni Guest
tiukan ja rehdin kuuloista, vaan ei niinkään yllättävä.. cbr mp3 tuhoaa kyllä pahasti haitsut :>
Avatar
#7 • • JayFish Guest
Todellä hyvän kuloista. Rullaava ja hyvin rakennettu biisi. Hyviä soundeja raita pullollaan, mutta ehkä tää jotain kaipais lisää. Loppu ei enää tarjoa mitään uutta, jolloin ainakin biisin pituus on kohdillaan.

Teknisesti ihan jees tuotos, mutta luulen että ainoat rutinat menee nyt tonne 128kbs piikkiin. Olis kiva kuulla tästä 256kbps versio, jolloin haits ym. vois olla paremmin kondiksessa. Nyt tää kuulostaa hiukan tollaselta FM-kompressoidulta.

Hyväbiisi ja henk. koht. ainakin toimis hyvin.
Avatar
#8 • • Pas-2 Guest


Teknisesti ihan jees tuotos, mutta luulen että ainoat rutinat menee nyt tonne 128kbs piikkiin. Olis kiva kuulla tästä 256kbps versio, jolloin haits ym. vois olla paremmin kondiksessa. Nyt tää kuulostaa hiukan tollaselta FM-kompressoidulta.



Niinku kuulisit oikeasti eron ;)

Ei mutta hyvä biisi... 9 pistettä

Dj Pas-2
Avatar
#9 • • Transistor Guest
Kiitti kommenteista! Pitää kyllä vielä kehitellä tätä raitaa ja rakennetta. Yleensä sitä vaan helposti uppii näitä biisejä raakileina nettiin.