I Know, Its Only Popular Music, But I Like It!

34 posts, 2 pages, 2,970 views

Avatar
#1 • • Quu Guest
Jepulis. Nykyään tuotetaan niin hyvää poppia, että pakko ownata sille ihan oma threadi.

Tietenkin tässä vaiheessa ihmiset rupeavat kitisemään pop-musiikin määrittelystä, mutta mä sanon että pidetään tää threadi vapaana siitä runkkaamisesta.

Mulle on viimeaikoina tippunut tosi kovaa:

Amerie - One Thing
Gwen Stefani - Koko Tuotanto
Garbage - Abaut koko tuotanto

Erityisesti kaikki neptunesin hyppysistä lähteneet raidat lämmittävät sydäntä ja mieltä. Lähes poikkeuksetta saa myös tanssipolven notkumaan.

Luurangot ulos!
Avatar
#2 • • Roz Guest
Kuuntelin juuri Natalie Imbruglian uuden levyn kolme kertaa ja toissapäivänä ostin Cardigansin sen uudemman levyn. Hirmu hyvää kamaa.
Avatar
#3 • • OSC8 Guest

Erityisesti kaikki neptunesin hyppysistä lähteneet raidat lämmittävät sydäntä ja mieltä. Lähes poikkeuksetta saa myös tanssipolven notkumaan.



Joo toi on kyllä ihme juttu, neptunes on kyllä uskomattoman kova tuotantoporukka, ja Pharrell on muutenki niin katu-uskottavan coolin söpis duudsoni et tällänen heterojamppakin on niinq <3 <3 :hah:

Varsinki noi Justin Timberlakelle tehdyt pätkät (tai no oliks ne alunperin michael jackson mielessä tehty.. ;) ) on pudonnu meikäläiselle.

Ja sit tietty snoopin drop it' like it's haaaaaaaaaard :D


Muuta huomattavasti vähemmän coolia pop-musaa jota olen kuunnellut on Robbie Williamsin pöyhkeät hittipläjäykset ja emännän lemppari Gwen Stefania. Mut siihen ne sit taitaa jäädäkin. Myönnetään et oon melkoinen teknojuntti :(
Avatar
#4 • • drS Guest
tietysti kaikki neptunesin tuottama MTV-matsku ja lisäksi esim. kylien ja madonnan lähes koko tuotanto :hearts:
Avatar
#5 • • Loopy Guest
drS:n jos jonkun on kyllä nostettava Britneyn materiaalit esiin. Mieleen muistuu sun viimevuotinen fetissi Toxicia kohtaan. :D
Avatar
#6 • • P.Korhonen Guest
Omassa päässähän se vika on, jos poppia pitää ajatella jotenkin luurankoina.

Britney :hearts: :hearts:

Esim. Madonna on vitun hyvä, Linkin Park rokkailee, Destiny's Child:llä on paljon hyviä, Black Eyed Peasilla pari hyvää renkutusta..

Tike tike kardi! \o/
Avatar
#7 • • a98 Guest
black eyed peas on kyllä varmaan mun mielestä kamalinta musaa mitä on vähään aikaan tullut. aivan mielettömän ärsyttäviä biisejä, varsinkin tää uusin lässytys biisi.. arrg :)

mut hyvää poppia..
kylien uudet on toiminu hyvin meikään.
madonnan matsku myöskin oikeestaan aina, vogue on vieläki loisto biisi :)
pmmp:n eka levy toimi mulle mut nää uudet ei kyl niinkään.
annien heartbeat oli myöski aika loisto biisi ja onki, mut melkosen ylisoitettu,
varsinkin introt toimii.
Avatar
#8 • • Quu Guest

black eyed peas on kyllä varmaan mun mielestä kamalinta musaa mitä on vähään aikaan tullut. aivan mielettömän ärsyttäviä biisejä, varsinkin tää uusin lässytys biisi.. arrg :)



Black Eyed Peas on kyllä suuri mysteeri. Vielä 90 -luvulla he tekivät todella sielukasta ja instrumentaalisesti rikasta hiphoppia. Aivan Rootsin kaltaista.
Avatar
#9 • • Rasse Guest
Muutamat justinit ja coldplayt rokkailevat, ja tietenkin neptunesit.
Avatar
#10 • • Hexe Guest
Hyviä "pop"-akteja on paljon!:

Carbage
Cardigans
Coldplay
Eskobar
Jamie Cullum
Madonna
Mew
Michael Jackson (Vanhat)
Muse
HIM
Jamie Cullum
Kent
Keane
Melody Club (Melody Club-albumi, ei uudet)
Neljä Ruusua
Placebo
R.E.M
Roxette
Suurlähettiläät
The Cranberries
U2

Hyviä yksittäisiä biisejä vielä enemmän...
Avatar
#11 • • master bator Guest
Mä en kyl tajuu tota Gwen Stefanii :confused: Gwen menee kyllä mun mielestä osastoon paskint kakkaa mitä hittiradioasemat ulostaa.
Avatar
#12 • • drS Guest

drS:n jos jonkun on kyllä nostettava Britneyn materiaalit esiin. Mieleen muistuu sun viimevuotinen fetissi Toxicia kohtaan. :D



joo britneyltä toimii toxicin lisäksi me against the music sekä I'm a slave for you (joka onkin neptunesin tuottama)
Avatar
#13 • • MikkiHiiri Guest

Mä en kyl tajuu tota Gwen Stefanii :confused:



Et oo ainut...

Tosin en tiiä tajuuks tätäkää kukaa, mut tykkään Dingosta :D
Avatar
#14 • • Loopy Guest

joo britneyltä toimii toxicin lisäksi me against the music sekä I'm a slave for you (joka onkin neptunesin tuottama)


Britneyn ja myös Madonnan sinkuilla on vähän väliä todella klubiuskottavia remiksejä. Mieleen tuli ainakin yksi Armand van Helden jynkkyhoussiremiksi ja Discogsin mukaan myös Gabriel & Dresden on remiksannut Britneytä.

Emmekä unohda A&B:n remiksiä Britneyn Everytimestä.
Avatar
#15 • • Quu Guest

Tosin en tiiä tajuuks tätäkää kukaa, mut tykkään Dingosta :D



Ei tajua. :D
Avatar
#16 • • Homegrove Guest
Amerien One Thingiä voi kyllä nyt jo veikata vuoden pop-viisuksi.

Ihan hillitön. :hearts:
Avatar
#17 • • da_chef Guest

Ja sit tietty snoopin drop it' like it's haaaaaaaaaard :D



Hard? Joku sisäpiirivitsi?
Avatar
#18 • • mekaanikko Guest
Mainstream-räbä saundaa nykyään hämmästyttävän hyvältä, oon oppinut diggailemaan jopa 50 Centistä joka aluksi aiheutti lähinnä puistatuksia. Mut se juttu onkin että sitä pitää luukuttaa ihan vitun lujaa ja sopivassa kontekstissa (siis suhteessa muihin biiseihin, tosin ei ne kuumat ho:t sheikkaamassa pebaa siinä vieressä oo myöskään huono konteksti). Ja Neptunes-tuotannot, Jay-Z, Kanye West ym. tietenkin.

Sit monet oikeastikin särmikkäät rokkibändit kuten vaikka The White Stripes, The Strokes, Queens of the Stone Age ym. ovat nykyään suht mainstream-kauraa noin niinkuin näkyvyyden ja myyntivolyymien puolesta, which is nice.

Muuten ei kyllä hirveästi toi mainstreamein poppi oikein putoa (aina on tietysti poikkeuksia). Tuntuu että innovatiiviset pop-sävellykset ovat hiukka hukassa verrattuna vaik 90-luvun loppuun kun tuli ties mitä helmiä. Vaihtoehtoisempi pop kyl rulez, siis tyyliin St. Etienne, Belle & Sebastian jne. joka kyllä on poppia puhtaimmillaan mut ei välttämättä listoilla juhli.

Ja mainittakoon tässä kun nyt aiheesta puhutaan, et jos jollain olis myydä Paradision Bailandoa 12-tuumaisena niin oisin hyvin kiinnostunut ostamaan. =)
Avatar
#19 • • MikkiHiiri Guest

Ja mainittakoon tässä kun nyt aiheesta puhutaan, et jos jollain olis myydä Paradision Bailandoa 12-tuumaisena niin oisin hyvin kiinnostunut ostamaan. =)



Vittu ku löytyy vaa CD:llä :D *doh*
Avatar
#20 • • gerry Guest
Mä taas tykkään lähes kaikesta Risto Asikaisen tuotannosta.. Nyloneista, Gimmeleistä, Janesta, Indexistä jnejne....

Ei ole jäänyt teinivaihe päälle, enkä ees kaikkia levyjä omista mutta niissä biiseissä on sellaista Draivia.. Myös ovela sekä yksinkertainen sanoitus toimii, kukapa ei olis joskus horissu baari illan jälkeen "Mä satasen lainaan" tai "Sexi vie ja taksi tuo" ;)??

Yleensäkin kotimainen tuotanto rulaa, mutta kyllä tuota Offspringia, Nirvana sekä Green Daytä tulee fanitettua vieläkin:)

Kyl maailmans on paljon hyvääkin poppia.... Tuota ärränbee osastoa ei vaan sulata kyl mitenkään:)