Nyt soi päässä!

113 posts, 6 pages, 21,706 views

#21 • • Jussi Lius Guest
Hej, mut mulla vain 'suhisee' pääs.. ja biisit loppu aikaa sit. Et lähtekää siit. :panic:
#22 • • JsL Guest

heräsin tänä aamuna ja sit jostain aivan kumman syystä päässä soi nylon beatin jokotai, tai onkohan se nylonin biisi.. no kumminkin..

mitä hittoa mulla semmonen soi päässä.. en edes tiedä onko se nylonin tyttöjen biisi :confused:

On Gimmelin biisi :D

nyt just ei soi mikään
#23 • • Remotion Guest
mulla soi taannoin kun oli pitkään ja hartaasti automankka huollossa ni kaikilla matkoilla aina mun kännykän soittoääni päässä... ei ollut kivaa, niin ja soittoäänenähän oli Dark Globen - Break my World... :)
#24 • • kukaan Guest
"Får jag bli din tangokavaljer, blott för några timmar, och få en kyss och kanske fler, blaa blaa blaa blaa blaa, aldrig mötas mer, får jag viska att jag har dig kär, får jag le och dansa, blaa blaa blaa lässyn lässyn lää, jotain jotain jotain jotain!"

Toi biisi ei jätä mua koskaan rauhaan. Aina vähän väliä se putkahtaa mieleen ja pysyy myöskin mielessä hyvin sitkeästi. Aluksi luulin, että tulen hulluksi, mutta nyt alan jo tottua siihen. Oikeastaan se on ihan hyvä tango. :heart:

Pitäisikö mennä hoitoon? Tai johonkin humpan uhrien tukiryhmään...
#25 • • SamZa Guest
Somebody told me, U had a boyfriend, looked like a girlfriend.. .. plaplapla.. argh.. Duunissa soi samat perus radiolistahitit ja toi alkoi kummitella!!.. .. nyt pääsee omat luurit oikeuksiinsa.
#26 • • Timce Guest
Robbie Rivera:n - Harder & faster biisistä torvi-luuppi. Soinut jo viimeisen vuoden :/ Pakko saada toi levy.
#27 • • Daniel Braun Guest

Somebody told me, U had a boyfriend, looked like a girlfriend.. .. plaplapla.. argh.. Duunissa soi samat perus radiolistahitit ja toi alkoi kummitella!!.. .. nyt pääsee omat luurit oikeuksiinsa.

Toihan on oikeesti hyvä biisi ;)
Varsinkin se Mylon remiksi siitä.
Tosin, käy olemaan jo reilusti puhkisoitetun kuuloinen.
Hitto tuo liiallinen radiorotaatio on sitten vasta mukava juttu :mad:
#28 • • Aulis_G Guest

Aamen. :heart:

Somebody told me
You had a boyfriend
Who looks like a girlfriend
That I had in February of last year
It's not confidential
I've got potential
#29 • • jUSSi Guest
"Jokainen ihminen on laulun arvoinen, jokainen elämä on tärkeää,
jokainen ihminen vain elää hetken sen, jonka kohtalo on hälle määräävä" - joku mainos

ja

"Mä joka päivä töitä teen, joka ainoa aamu seitsemäksi meen,
ja teen mä sen siksi vain, ..." - Matti & Teppo

ja

"From Paris to Berlin, in every club that I get in,
my heart is pumping for love, pumping for love" - Inferno

en edes tiedä mistä noi on päähän jäänyt :confused:
#30 • • pie Guest

Mulla on yleisesti sellainen ongelma että joululaulut soivat päässäni about ympäri vuoden :mad:

Sama juttu. Saispa noi joskus pois päästä.

Liityn kerhoon. Joulupukki-biisi on syöpynyt päähän pahiten.
#31 • • SamZa Guest

Ihan asiallinen ja jopa hyvä mut NIIIIIN luukutettu ja joka VVVtun paikassa soitettu!!.. hmm.. mylon remix?.. :) Never heard.. pitääpä tsekata! Joo radio tappaa musiikin.. ainakin tällainen 2000-luvun puhkiloppuunhypetys.. :mad:
#32 • • master bator Guest

Joo radio tappaa musiikin.. ainakin tällainen 2000-luvun puhkiloppuunhypetys.. :mad:

Ei sitä radiota ole pakko kuunnella ;) Mä en oo taas ties kuinka pitkään aikaan edes avannut radiota. Tietty kyllä mä ymmärrän jos duunipaikalla soi radio, sille ei oikein voi mitään. Kyllä mullakin meni viime vuonna hermot Kiss FM:n ja NRG:n soittolistoihin, kun joutui töissä kuuntelemaan.

Tänään ei oo soinut vielä mikään päässä. Viime yönä kun heräsin päässä alkoi soida yksi Puolikuun biisi... Se on taas näitä tapauksia, kun biisin kertsi looppaa päässä eikä edes muista sanoja. Ärsyttävää. Jos jonkun hyvän biisin kanssa käy samalla tavalla, etsin sanat vaikka netistä. Se helpottaa oloa edes jossain määrin.
#33 • • Jace Guest
Koko viikonlopun on soinut päässä Conjure One'n : Sleep ja siitä se Solarstonen chill mixi... vitsit siihen on kyllä jäänyt koukkuun..
#34 • • Aulis_G Guest

"Jokainen ihminen on laulun arvoinen, jokainen elämä on tärkeää,
jokainen ihminen vain elää hetken sen, jonka kohtalo on hälle määräävä" - joku mainos

Veikko Lavi :)
#35 • • jorkki Guest
Illin Punainen on hajottanu mun päätä pari päivää :mad:
..ehkä huonoin ikinä
#36 • • snt Guest
Randy Crawford - Street life

Soinut mulla päässä vähintään kerran viikossa viimesen vuoden ajan.
Ja sit ku se iskee ni siitä en meinaa päästä eroon millään.
Hyvä biisihän se on (onneks), mut alkaa jo vähän huolestuttaan...
#37 • • Hugo Guest
Myrsky repii puita taivas salamoi.... :panic:

Eiks tästä pääse koskaan eroon? Nyt menee jo kolmatta päivään putkeen samaa kertosäettä.
Caro²

#38 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
"Jäi mombasaan, vain päivä elämään. ja elämään, nyt mombasa vain jää.."
#39 • • teukkax Guest
Ei nyt äkkiseltään tuu mieleen mitään yhtä ultimateärsyttävää kun se et joku biisi jumittaa päässä... :mad:

Nytkin kuulostais pienessä mielessäni olevan repeat soitossa Yö - Rakkaus on lumivalkoinen kertosäe, vaikka edellisestä kuulemisesta on varmaan kuukaus... :panic:
#40 • • Encoder Guest
Eilen soi päässä Jonas Steur - Silent Waves. Koko helkkarin päivän. Ei pystyny keskittymään :mad: