Nyt soi päässä!

113 posts, 6 pages, 21,729 views

#61 • • Mrrshan Guest
Viimeksi soi päässä jostain kumman syystä Pekka Strengin Perhonen, en tiedä miksi kun siitä on aikaa kun olen sen viimeksi kuullut, eikä se ole erityisen tarttuva.
#62 • • mekaanikko Guest
Pari päivää soi Ahkerien simpanssien Uskis on mun bestis. Nyt: Olavi Virran Vihreät niityt.
#63 • • Kaino Guest
nggh, soinut pari viikkoa joululaulut aika ajoin. päivittäin kuitenkin.
#64 • • drS Guest
aamulla heräsin siihen, että päässä soi kirsi rannon "ei jaksa kiinnostaa" :panic:

myöskin man with no namen teleport ja infusionin näkemys kate bushin running up that hillistä luuppaavaat koko ajan!
#65 • • Tapsa Guest

myöskin man with no namen teleport ja infusionin näkemys kate bushin running up that hillistä luuppaavaat koko ajan!

No hyvä et noi soi :D
#66 • • Daniel Braun Guest

nggh, soinut pari viikkoa joululaulut aika ajoin. päivittäin kuitenkin.

Eihän toi mitään.
Mulla noi soi ympäri vuoden.
Ja mä en edes oikeesti hirveesti tykkää joulusta :(
Useasti joku huomauttaa, "hei, sä taas viheltelet joululauluja"
#67 • • Kaino Guest

jäkimmäinen on kova, eka onki ihan vitun huono eli haista paska.
#68 • • Timmo Guest
........Pelimies........

:crybaby:
#69 • • Daniel Braun Guest

........Pelimies........

Kyllä :panic:
Helvetin baari-illat :mad:
#70 • • jouni a Guest
Dario G:n Carnaval De (vai Da?) Paris. Yödösässä jotkut parikymppiset jannut laulo jotain Hurnuti Hurnuti -biisiä sen nuotilla, mikä lie lätkälaulu kaiketi :confused:
#71 • • pie Guest

........Pelimies........ :crybaby:

sama täällä
#72 • • Loopy Guest
Peak Twins - Dreamer.

Onneksi ei mitään pelimies-rapaa. :)
#73 • • Roz Guest
Kolmepukkia.mpg.

BÄÄÄÄÄÄ!
#74 • • kukaan Guest
KUUUN KAATSOIT MINUUUUUN kaiken muun mä unohdin KUN KATSOIT MINUUUUUUUN vain itseni ampua halusin jne.

Tämä tyttö lähtee nyt hirteen.
#75 • • salaisinko Guest
Villaloboksen - Dexter ja Roman Flügelin - Gechts Nocht soineet hyvin tiuhaan päässä, joista jälkimmäinen on helvetin ärsyttävä :|
#76 • • H_Lecter Guest
Staraoken tunnari :panic: (se lasten karaokeohjelma)
#77 • • kukaan Guest
Mä boikotoin tuota väärää päässäsoimistopiiikkkia ja siksi kerron teille täällä, että mulla soi päässä Henkien kätkemän lopputekstilaulu.

*lalalallallallallallalalalalall*
#78 • • Taedium Guest
KUKA TEISTÄ ON SYYLLINEN!?!?

Ei näkyny nytten, mutta just eilenhän vai toissapäivänähän mä näin täällä maininnan Paula Koivuniemen "Aikuinen Nainen" ja nyt se PRKL ei vaan lähe päästä! Nyt ei ees täällä näy se viesti! Menikö se pahainen poistamaan! Mutta: Onneksi olkoon viestin jättäjä, jäi munkin päähän taas. Prkl! Menepoismenepoismenepoismenepoismenepoismenepoismenepois!
#79 • • Daniel Braun Guest

KUKA TEISTÄ ON SYYLLINEN!?!?

Ei näkyny nytten, mutta just eilenhän vai toissapäivänähän mä näin täällä maininnan Paula Koivuniemen "Aikuinen Nainen" ja nyt se PRKL ei vaan lähe päästä! Nyt ei ees täällä näy se viesti! Menikö se pahainen poistamaan! Mutta: Onneksi olkoon viestin jättäjä, jäi munkin päähän taas. Prkl! Menepoismenepoismenepoismenepoismenepoismenepoismenepois!

Väärä topic, väärä alue ;)
Tsekkaas Freestyle :D
#80 • • booga Guest

........Pelimies........

Kyllä :panic:
Helvetin baari-illat :mad:

Mä en sais tuota Pelimiestä soimaan päässä vaiks haluaisinki??? Käsittämätöntä pas.... mämmiä