Postaa tänne kun oot duunissa, vaik haluisit olla muualla !

103 posts, 6 pages, 16,008 views

Avatar
#21 • • Tapsa Guest
_ :right: /

Eiku hitto hei, mähä oonkin jo kotona !
-> nukkumaan
\:)/
Avatar
#22 • • Lara C Guest
ANYwhere but here! :what: :sleepy:
Jos vaihtais työpaikkaa.
Avatar
#23 • • shanja Guest
Oon jossain pohjois-Vantaalla tms koulutuksessa, ja väsyttää ihan hitosti. Ulkona paistaa kerrankin aurinko, ja haluaisin olla vaikka puistossa makaamassa kirjan ja oluen kanssa, enkä täällä kuuntelemassa samoja asioita kymmenenteen kertaan :sad:
Avatar
#24 • • Lachesis Guest
Diggailen kyllä töistäni, mutta tälläisellä säällä olisin mielelläni hietsussa.
Avatar
#25 • • root Guest
o/

Päivystys tänään.

Tahtoisin olla himassa tekemässä reikää seinään.
Avatar
#26 • • hexasonik Guest
puolikrapula. väsy. suomi-hollanti 0-4. töissä. vihaan työtäni. kotona koisimassa parempi olis nyt.
Avatar
#27 • • Hugo Guest
Joo, nyt vois olla melkein missä tahansa muualla. Paitsi ehkä töissä :right: Olis niiiiiiiiiin paljon muutakin (parempaa) tekemistä :)
Avatar
#28 • • mark hamilton Guest
Vaikea tilanne:

Olen töissä siellä missä haluasin olla kun en haluasi olla töissä.

Viddu viä anakin 50 sivuu..
Avatar
#29 • • Timmy Guest
Hep!

Tunti enää, mut vois lähtee jo hippulat vinkuen ryteikköön rymistelemään. Eli fillaroimaan.
Avatar
#30 • • Daniel Braun Guest
Kyl.
Auronko paistaa, lämpötila on parinkymmenen paikkeilla ja mä olen kuolleessa huonekaluliikkeessä... :crybaby:
Vielä neljä tuntia, ei vittu.
Avatar
#31 • • lad Guest
..hoidetaan tämä nyt ensimmäisen yövuoron aikana niin ei tule liikaa painokelvotonta..



Eka kolmesta yövuorosta tunnin päästä pulkassa. Se menee vielä.
Sit himaan nukkuun, tilanne ok - ei ota niin paljon enää päähän perjantaiset 'tuutko-mennäänkö-tehdäänkö'-puhelut.
Aurinko ja kaikki, hitto. Ja uusia levyjä repussa.

Iltapäivällä sit ylös, mikserin irroitus ja roudaus kemuihin jossa kaverit mukavissa filiksissä kyselee 'Eiks sun pitänyt soittaa tänään?'.
Piti, kyllä kiitos, kiertäkää vielä veistä. Ja takas töihin.

Aamuyöllä kaikilla varmaan tarve kertoa kuinka hauskaa oli. Jei, hyvä niin, hengessä mukana. Ai jatkot, kivakiva.

Aamulla taas himaan nukkumaan, iltapäivällä ylös ja mikserin haku paikasta x. ..ja 'kuinka hauskaa meillä olikaan'.
Gee Thanks, ja takas töihin.

Lopulta tulee maanantai..
aamupirteä mäyris Ass-Marketin kassalta mukaan ja puhelin kouraan:
sit onkin jonkun muun vuoro jatkaa tätä listaa.
Avatar
#32 • • Boot Guest
Kesä, auringon paiste ja lomaan vielä 1,5 viikkoa. Ei jaksais enää kiinnostaa. :(
Avatar
#33 • • Roz Guest
Tulis jo se heinäkuu. Saisi vähän huilia 4 duunin loukusta.
Avatar
#34 • • JsL Guest
offtopic:

eipä oo kiirettä mihinkään, muutaman tunnin päästä alkaa teh loma :excellent:
Avatar
#35 • • Elvish Guest
*postail*
Avatar
#36 • • phear Guest
Ei täällä duunissa nyt niin tylsää ole, mutta olisin mielummin remontoimassa taloani...
Avatar
#37 • • Kaino Guest
pakko avautua:

olen eräällä ala-asteella kansliassa sivarina, ts. toimin 4 päivänä viikossa kanslistina ja koulusihteeri on paikalla tiistaisin(tänään).

ongelma on se, että vaikka koulusihteeri onkin mukava ja kiltti niin on hän hermoraunio ja puhuu taukoamatta. voi jumalauta, että ei tule mistään mitään, kun hän avaa suunsa ja puhuu 30min taukoamatta vailla mitään punaista lankaa jutussaan. aihe poukkoilee n. 50 kertaa 2min aikana ja monotoninen "joo":n toistelukaan ei hiljennä koulusihteeriä. en asemassani oikein voi sanoa pahasti, joten ratkaisin ongelman: lähdin atk-luokkaan evakkoon.
Avatar
#38 • • kukaan Guest
Olin duunissa. Halusin olla muualla.

Nyt olen kotona. Paskaisena, väsyneenä, kiukkuisena. Jalat särkee ja keho on mustelmilla. Silmät on väsyneet.

Kiitos te rakkaat vanhemmat, jotka annatte lastenne sössätä ravintolassa perunamuussiannoksensa sekaan jätskitikun, servetit, käärepaperit, pikkulusikat ym. jolloin lautasella on hiekkalinnan tapainen rakennelma. Annatte lapsenne varmaan tehdä niin kotonakin? Jotta lapsi oppisi hyviä käytöstapoja? Jos ette koskaan ole antaneet lapsen toimia noin kotona, kannattaa kokeilla. On meinaan helvetin avartava kokemus alkaa setvimään sitä muussirakennelmaa, erittelemään eri jäteastioihin erilaisia roskia ja etsimään niitä piilotettuja lusikoita sieltä. Ihanaa!!! :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:

Onneksi on juhannus = vapaata töistä.
Avatar
#39 • • kukaan Guest
Kaisa taa säheltää, tuli tuplat.
Avatar
#40 • • snt Guest
Jees, ensimmäinen työpäivä työsulkujen jälkeen ja aika hiljasta tuntus olevan.
Kylmäkäynnistykset hajottaa vaan koneita tääl yks toisensä jälkeen.
Tulee viä pitkä iltavuoro.

Ois muuten lämmin ja aurinkoinen päivä taas pitkästä aikaa... :P