Postaa tänne kun oot duunissa, vaik haluisit olla muualla !

103 posts, 6 pages, 16,003 views

Avatar
#1 • • Tapsa Guest
_ :right: /
Avatar
#2 • • happosepi Guest
No, taksiautosta on vähän hankala postata mutta samat fiilikset oli tossa hetki sitten. No nyt ratkesin vetämään rommikolaa ja luukuttamaan musaa :O
Avatar
#3 • • pie Guest
Happosepin kanssa samoilla linjoilla - kun nyt olis edes sellainen työ mistä pääsisi kesken työn noinvain postailemaan.
Avatar
#4 • • drS Guest
mä postaan tänne kun oon muualla vaik haluisin olla duunissa :(
Avatar
#5 • • tumpsi Guest

mä postaan tänne kun oon muualla vaik haluisin olla duunissa :(


Nii mäki, oispa duuni :|
Avatar
#6 • • Bio Guest
hoh hoh..
maanantai ja paluu arkeen :(

muutenkin tää ollu taas perusmaanantai.. töissä kauheet sähläystä heti aamusta
Avatar
#7 • • master bator Guest
Nyt olis kyl sellainen hetki... Ei muuten, mutta alkaa olla nälkä. Olisin siis mieluummin syömässä kuin tässä vahtimestarin kopissa istumassa. No omapahan on vikani kun en ottanut tarpeeksi evästä mukaan... Jotain puolitoista tuntia pitäis vielä jaksaa. Onneksi sentään kahviautomaatista saa ihan passelia kaakaota... Ja tupakkia on.
Avatar
#8 • • JsL Guest
kalialla vois olla..
Avatar
#9 • • Kaino Guest
stfu!
Avatar
#10 • • upee Guest
stefu noob täs moi
Avatar
#11 • • Kaino Guest

stefu noob täs moi



well... stfu stefu noob!
Avatar
#12 • • Hugo Guest
*post*

:crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby:
:crybaby: ..... vielä 4h jäljellä :crybaby:
:crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby:
Avatar
#13 • • Tapsa Guest
_ :right: /
Avatar
#14 • • Tapi T Guest
Yövuoro! Vois melkein lähtee himaan. :scared:
Avatar
#15 • • sixtus Guest
Alkaa olee kyl mitta tän kevään osalta aika täynnä :right: Alkas nyt uittu se kesä ja loma.
Avatar
#16 • • Vexe Guest
Ei kiinnosta paskaakaan istua töissä. Kai sitä pitäis pakolliset duuni tehdä ja sit karata pois. Särkee viel päätäkin PRKL
Avatar
#17 • • Roz Guest
Määlyn työkaverin kanssa 8h eikä niin mitään tekemistä. Voisin ihan yhtä hyvin olla kotona (tai jossain muualla).
Avatar
#18 • • Daniel Braun Guest
Mieluummin istuisin nyt kotona tms.
Ei voi ymmärtää, avauduin pari päivää sit parille kaverille mesessä siitä miten ihmiset kyselee outoja täällä.
Nyt taas: "Onko teillä patjoja myynnissä?"
Niin, eihän tämä tietenkään ole huonekaluliike joka mainostaa useasti "patjanvaihtoviikkoja".... :scared:

Parhaita on kyllä ollu:
"onko teillä mopoja myynnissä?"
"löytyykö teiltä trampoliineja?"
"minkä levynen on normaali yhdenhengen sänky, pitäis semmonen tehdä itse?"
Avatar
#19 • • Hugo Guest
Lomalta juuri palanneena voi kyllä todellakin myöntää, että nyt jos koskaan olisi jossain muualla kun töissä :(
Avatar
#20 • • khatt Guest
aaargh... tänään on vielä erityisen tylsää neekerin..anteeks tummaihoisen hommaa. :crybaby: