01,02,03 - Emmental (Hullu Koe Fruity Loopsilla)

15 posts, 1 page, 1,969 views

Avatar
#1 • • Jamppis13 Guest
Eli hullu kokeilu Fruity Loopsilla ja sen efuilla. Sen nimi on Emmental! Sen genrestä ei oo pölväsen höläystä :D ! http://www.freewebs.com/jamppis/Emmental.mp3 <- Linkki Emmentaaliin kannattaa pistää "Save Target As" :laugh:
Avatar
#2 • • Jamppis13 Guest
Itelläni tuo "Save Target As" toiminut! Jos ei teilläkään niin klikatkaa vaan!
Avatar
#3 • • Roz Guest
Eipä toiminut kyllä pelkkä klikkauskaan. Tai latasi kyllä tyhjän fileen.
Avatar
#4 • • Jamppis13 Guest
WTF? :eek:
Avatar
#5 • • :t:c: : : Guest
Mitä tähänkin nyt sanois.. ei pahalla, mut mieleen tulee joku humppadude joka yrittää tehdä 'yhtä nappia painamalla sitä tekunoo'.

Eli vähän ku lähtis rallia ajaan ilman ajokorttia tai käsitystä autourheilusta. Ekasta mutkasta ulos ja ennen sitä käkkäri käryää ja vaihdelaatikko huutaa niveaa.

Eli ihan rakentavana kommenttina, kandeis ehkä ensin yrittää tutustua siihen konemusiikin ihmeelliseen maailmaan :) sit sitä voi ruveta yrittään tekeen ;)
Avatar
#6 • • master bator Guest
En kovin helposti päästä suustani tällaista, mutta tää on kyllä paskinta mitä on vähään aikaan kuultu. T.c. tuossa kiteyttikin tämän tapauksen aika osuvasti. Ei siinä mitään, ihan hyvät naurut kyllä saatiin :D
Avatar
#7 • • Jamppis13 Guest
Nyhyy :crybaby: ! Heh! Vitsi, Vitsi. Tykkään rakentavasta kriitiikistä!
Avatar
#8 • • tekno-setä Guest
Onko tuo freewebs serveri jonkin motukkayhteyden takana? En jaksa millään odottaa 8 minuuttia yhden biisin imuttamiseen :confused:
Avatar
#9 • • Teemu T Guest

En jaksa millään odottaa 8 minuuttia yhden biisin imuttamiseen :confused:



Vinkki: jos vaikka puuhastelee sen kahdeksan minuutin aikana jotain mukavaa, niin se kahdeksan minuuttia ei tunnu ihan niiin hirmusen pitkältä ajalta ;)
Avatar
#10 • • da_chef Guest
kuka trollaa
Avatar
#11 • • JayFish Guest
Meni ihan ohi.

Luurit meni vaihtoon ja korvista alkaa verenvuoto loppua. Todella raakaa matskua.

Vaikee arvioida kriittisesti, kun ei oikein oo meikän soppaa tää.
Avatar
#12 • • tekno-setä Guest

Vinkki: jos vaikka puuhastelee sen kahdeksan minuutin aikana jotain mukavaa, niin se kahdeksan minuuttia ei tunnu ihan niiin hirmusen pitkältä ajalta ;)



Niin... kyllä hyvää jaksaa odottaa, enemmän vain alkoi mietityttään tän projektin kanssa kun sitä ei oo liiemmin kehuttu, että onko vaivan väärti kun data siirtyy 2kb/s.
Avatar
#13 • • holle Guest
Okei...
Meikä on oppinu lyhyen elämäni aikana pitämään pääni kiinni, vaikka tekisi kuinka mieli sanoa...siinä kumminkaan onnistumatta. Olin hiljaa jopa silloin, kun eras nimeltä mainitsematon postaili tänne omia tekeleitään ja otti palautteesta opikseen ihan vitusti (not).

Mut oikeesti, ei tää enää ollu edes hauskaa.

Ite aloitin musanteon alle 2v. sitten ja vieläkään en osaa juurikaan mitään...
Mutta, mulla on jonkinlainen itsekritiikki olemassa, enkä viitsi laittaa tekeleitäni jakoon, ennen kuin olen itse edes pikkasen tyytyväinen tulokseen.
Toivoisin tätä samaa itsekritiikkiä sulta jamppis...

Jos tää juttu on vitsi vitsi, ni unohda tää mun postaus.
Avatar
#14 • • MikkiHiiri Guest
Basarii snadisti kovemmalle niin hitti on valmis !!!

ps. vittu mitä paskaa
Avatar
#15 • • FoFlow Guest

Basarii snadisti kovemmalle niin hitti on valmis !!!



Toi on totta... mut säröö vois olla kans vähän lisempää :hah:

Jamppikselle... Teeppä pari-kolme vuotta biisejä biisien perään ja käy välillä kuuntelemassa tällä osastolla minkätasosta matskua muut tekee. Sit ku omat biisit alkaa lähentelee sitä samaa tasoa niin ala sit postailee tänne. Tällaset "biisit" taitaa kuulua mikseri.net:iin.