Mihin Korgin ER-1 ja EA-1 soveltuu?

8 posts, 1 page, 1,842 views

Avatar
#2 • • J-P Guest
eiköhän noi sovellu vähän kaikkeen, missä tarvitaan muokattavia rumpuja ja bassosaundeja... :)

ja toi "analog modelling" tarkoittaa varmaan jotain "luo ääniaallon digitaalisesti ja näin se kuulostaa tosi ultra-coolilta hardis-303-808-fanien-korvissa" :)

semmost.
Avatar
#3 • • Daniel Braun Guest
Ei helvetti.
Eiköhän noistakin laitteista oo keskusteltu täälläkin jo moneen otteeseen.
Haku on olemassa ;)

Ja tietyst voi googlettaa ja yrittää itse etsiä tietoa...

Mut joo, asiaakin vois puhua.
Paljoa en o käyttäny, mut ihan EA on tommosta ihan peruskauraa VA synana.
Kivoja härösoundeja siitä saa irti riittävällä ruuvaamisella.
Mutta niin saa monesta muustakin laitteesta.
ER on mulle hieman vieraampi tuttavuus, mutta se vähä mitä siitä tietää on se että ei se mikään hassumpi rumpukone oo.
Soundit ok & käytettävyyskin suht hyvällä tasolla...
Avatar
#4 • • Jamppis13 Guest
Koitin jo hakua mutten Googlea.
Avatar
#5 • • J-P Guest


Ja tietyst voi googlettaa ja yrittää itse etsiä tietoa...



jeh, näin just! vittuuks täällä kyselet, kun universaali vastaus kaikkeen on reilunkerhon sääntöjen mukaan www.google.com !!11!!ONE!!

dasku hei, eikö nää foorumit oo just sen takia, että vois kysellä? :)

piis vaan.
Avatar
#6 • • Daniel Braun Guest

dasku hei, eikö nää foorumit oo just sen takia, että vois kysellä? :)

piis vaan.


Juu, on kyllä...
Mutta vois sitä hakuakin koittaa, usein monilta puuttuu se ns. oma-aloitteisuus.
Ja varsinkin kun katsoo kyseisen herran edellisiä postauksia & kyselyitä, niin en lainkaan ihmettelisi jos ei olisi hakua käyttänyt.

Tosiaankin, tyhmää kysymystähän ei ole.
Vain tyhmiä vastauksia.
Mutta enemmän mua tympii se että näinkin "fiksusti" toimivassa foorumin osa-alueessa kuin "audiotech" ei viitsitä nähdä vaivaa sen vertaa että edes alkuun etsittäisiin kysymyksiin vastauksia muuta kautta kuin perustamalla uusi topic.
Kuitenkin tää on IMO asiallisin ja selkein foorumin osa....
Avatar
#7 • • :t:c: : : Guest

mitä tarkoittaa analog modelling rhytmsynthesizer?



samaa kuin: 'nyt entistäkin pehmeämpi koostumus', vaik suoraan käännettynä se vois olla 'kopioimme TR-909:n sekkarin syntikkaamme'.

eli markkinointijubinaa. jos etsit synaa, mieti mitä featureita tarvit ja hae sen mukaan -> ei tarvi murehtia turhia :)


terv. nimim. "tollihälärm jo keltaisella"
Avatar
#8 • • osenoko Guest

mitä tarkoittaa analog modelling rhytmsynthesizer?



samaa kuin: 'nyt entistäkin pehmeämpi koostumus', vaik suoraan käännettynä se vois olla 'kopioimme TR-909:n sekkarin syntikkaamme'.



Eiköhän tuo kuitenkin lähinnä tarkoita sitä että ko. laitteen soundit on analogimallinnettuja, vrt. perinteinen samplepohjainen rumpukone.