hop,
taas on ehtinyt melkein vuosi vierähtää siitä kun viimeksi sain laitettua miksauksen jakoon kaiken kansan ihmeteltäväksi. mun saamattomuuteni näyttikin jo aiheuttavan melkoista levottomuutta alkuasukkaissa, jotka oikein vaatimalla vaativat että nyt sitä uutta settiä jakoon niinkun olis jo.. no, tässä tätä nyt sit olis.
musiikillisesti tää kuvastaa mun mielestä aika hyvin sitä saundia mitä keikoilla tulee nykyään soitettua. eli pidemmittä puheitta, 15 biisiä uudempaa ja vanhempaa house/elektro-pohjaista renkutusta, olkaa hyvä!
tracklist:
--
01. COBURN: we interrupt this program [frontier]
02. COPYSHOP: mystery guest [blackjack]
03. GOLDFRAPP: train, ewan pearson remix [mute]
04. MASKIO: wait [mantra smiles]
05. STUDIO B: i see girls, tom neville remix [boss]
06. DJ RALPH'N'JO: whitefloor [f*** me i'm famous]
07. INFUSION: girls can be cruel, king unique remix
taas on ehtinyt melkein vuosi vierähtää siitä kun viimeksi sain laitettua miksauksen jakoon kaiken kansan ihmeteltäväksi. mun saamattomuuteni näyttikin jo aiheuttavan melkoista levottomuutta alkuasukkaissa, jotka oikein vaatimalla vaativat että nyt sitä uutta settiä jakoon niinkun olis jo.. no, tässä tätä nyt sit olis.
musiikillisesti tää kuvastaa mun mielestä aika hyvin sitä saundia mitä keikoilla tulee nykyään soitettua. eli pidemmittä puheitta, 15 biisiä uudempaa ja vanhempaa house/elektro-pohjaista renkutusta, olkaa hyvä!
tracklist:
--
01. COBURN: we interrupt this program [frontier]
02. COPYSHOP: mystery guest [blackjack]
03. GOLDFRAPP: train, ewan pearson remix [mute]
04. MASKIO: wait [mantra smiles]
05. STUDIO B: i see girls, tom neville remix [boss]
06. DJ RALPH'N'JO: whitefloor [f*** me i'm famous]
07. INFUSION: girls can be cruel, king unique remix