Akrid - Junkkaa ja steppii

7 posts, 1 page, 1,223 views

Avatar
#1 • • Edited juGis / Akrid [live] Guest
Ajattelinpa laittaa nää pari vuotta vanhat junkka / steppi biisit tännekkin arvosteltavaks / nautittavaks. Eli sana vapaa, mutta noita en rupee enää fiksaamaan. ;)

http://akrid.piste.org/mp3/akrid-insane.mp3 (Insane Times)
http://akrid.piste.org/mp3/akrid-ragged_edge.mp3 (Ragged Edge)
http://akrid.piste.org/mp3/akrid-atonement.mp3 (Atonement)

Insane Times:in spiikki-samplet on "Babylon 5" -sarjasta, Ragged Edge:n "The Cell" -leffasta ja Atonement:in "Resident Evil" -leffasta.

Ps. nyt muuten muistinkin, että oon ehkä (joskus) laittanu jo näitä jotain tänne Plattariinkin, mutta menköön nyt sit toisen kerran.
Avatar
#2 • • master bator Guest
Örinämörinäulina-osasto on varsin mallikkaasti hanskassa, mutta homma kaatuu imo rumpujen munattomuuteen. Jos rummut olisi paremmin esillä ja räkäisempiä, nää olis mun mielestä ihan levydiilin arvoista tavaraa. Miksauskin on ehkä mennyt vähän reisille, mutta se on pientä se. Toi vika on ehkä mun lemppari näistä kun siinä on tuollaista leijailuakin mukana. Toimii. Suosittelen kyllä jatkamaan junkkascheeban vääntämistä, mikäli vaan kiinnostusta vielä löytyy.
Avatar
#3 • • juGis / Akrid [live] Guest

Örinämörinäulina-osasto on varsin mallikkaasti hanskassa, mutta homma kaatuu imo rumpujen munattomuuteen. Jos rummut olisi paremmin esillä ja räkäisempiä, nää olis mun mielestä ihan levydiilin arvoista tavaraa. Miksauskin on ehkä mennyt vähän reisille, mutta se on pientä se. Toi vika on ehkä mun lemppari näistä kun siinä on tuollaista leijailuakin mukana. Toimii. Suosittelen kyllä jatkamaan junkkascheeban vääntämistä, mikäli vaan kiinnostusta vielä löytyy.



Jep jep, kiitän kommenteista. Joo noi rummut ei kyllä näin jälkeenpäin ja sun kommenttien jälkeen kuulosta juuri munallisilta. ;) Miksaus on joo mitä on, koska a) live-biisejä, eli siis yhtenä raitana ja kerralla purkkiin (pl. sample-soundit jälkeenpäin päälle-liimattuja) b) pari vuotta sitten kiinnosti vielä vähemmän biisien miksaus / masterointi (mitä siis nyt..).

Mutta joo, kyl mä varmaan vielä innostus tästä genrestäkin, kunhan tää trance / ambient -vaihe menee ohi ;) No ei vaan, jokaiselle jotain - kaikille kaikkea. Pitänee vääntää lisää matskua, tällä kertaa "pilke silmäkulmassa".
Avatar
#4 • • master bator Guest

"]Miksaus on joo mitä on, koska a) live-biisejä, eli siis yhtenä raitana ja kerralla purkkiin



Juu. Tolleen mä oon tehny about kaikki mun biisit viimeisen viiden vuoden ajan :happyroll: Mun mielestä työstämisprosessissa on paljon enemmän fiilistä live-tyylillä, mutta siinä on tosiaan se huono puoli, että rakenteesta ja miksauksesta ei välttämättä tuu ihan parasta mahdollista jälkeä.
Avatar
#5 • • juGis / Akrid [live] Guest

"]Miksaus on joo mitä on, koska a) live-biisejä, eli siis yhtenä raitana ja kerralla purkkiin



Juu. Tolleen mä oon tehny about kaikki mun biisit viimeisen viiden vuoden ajan :happyroll: Mun mielestä työstämisprosessissa on paljon enemmän fiilistä live-tyylillä, mutta siinä on tosiaan se huono puoli, että rakenteesta ja miksauksesta ei välttämättä tuu ihan parasta mahdollista jälkeä.



Aivan samaa mieltä ^___^
Avatar
#6 • • Physics Guest
pitää kuunella kun kerkee!
Avatar
#7 • • Physics Guest
olen samaa mieltä tost rumpuosastosta. Ne kaipais vähän duunaamista viel mut kyllä muuten mulle uppoo toi meininki hyvin. Ehkä heittäisin johonkin viel jotain shakereita tjsp. mut ihan kivasti kyllä rullaa. :happyroll: