Roz - Motherfather [Pumppuhousea]

8 posts, 1 page, 1,170 views

Avatar
#2 • • JayFish Guest
Biisin rakenne ihan hyvää peruskamaa, joka maistuu säällä kuin säällä. Nyttenkin tuo auringonpaiste ulkona sai ainakin 2.436 luxia enemmän tehoa :excellent:. Kivoja ja osittain jopa tuoreita soundeja raita täynnä. Mukavaa progressiota läpi biisin.

Teknisesti ollaan nyt pahasti hakoteillä. Hyväbiisi on mun mielestä pilattu aikas pitkälti joko huonosti käytetyillä efekteillä tai sitten on nupit kaakossa. Osa tavaroista menee läpi niin että heiluu. Tässä olisi jo adaptiivisella limitteriläkin haastetta. Olisko yritetty hieman heikolla esimixauxella vetää tasoja turhan kaakkoon?

Nyt kuule pistät ton biisin raiteilleen, koska tää on tosiaan hyväkipale ja ainakai minä henk. koht. haluaisin version joka ei kuulosta kuin euron radiosta, josta patterit melkein loppu. Mielestäni tässä on potentiaalia ja positiivista energiaa vaikka muille jakaa, jos ja kun se myös pistetään kuulostamaan hyvältä.
Avatar
#3 • • dpdrm Guest
Juu ei oo kyl sun paras raita.

Ihan kiva "poppisrenkutus" tosin, jos pistät tekniikan kuntoon.

Tai no, jollei tän sit oo tarkotuskin olla enemmän räkäisempi? :excellent: :hah:
Avatar
#4 • • Edited Roz Guest
Kiitokset näistä parista kommentista. Tosiaankin, biisi on tarkoituksella lyttyyn kompressoitu ja itse diggaan tuollaisesta pumppaavaasta meiningistä, mutta suurin osa palautteesta mitä olen tästä saanut on kritisoinut juuri kyseistä aspektia, joten täytynee luopua ajatuksesta... ;)

Eikö kenenkään mielestä tuo pumppaus ole jees? :confused:
Avatar
#5 • • master bator Guest

Eikö kenenkään mielestä tuo pumppaus ole jees? :confused:



Mun mielestä kyllä, mutta biisin sisältö ei oikein tällä kertaa uponnut mulle. Ja tietty toi pumppaus on ehkä vähän vedetty yli tässä. Mun mielestä se toimii silleen, että huomaa selkeesti, että basarin isku haukkaa reilun palasen muista elementeistä, mutta ei kaikkea. Esimerkiksi se mikälie Eric Pryddzzz - Call on me tjsp on mun korvaan ihan karmeeta scheebaa, varsinkin kun se tuli bussissa radiosta, jolloin basaria ei kuulunut ja biisi kuulosti yksinkertaisesti siltä että joku leikkis jotain madskilzz-dj:tä mankan volumepotikan kanssa.
Avatar
#6 • • Pas-2 Guest
Vähän ohkasen kuulonen, ja melodia ei ainakaan ole mitenkään älyttömän vetävä. Tai siis sitä vois rempoa vähän enempi. Pumppaus ei haittaa, ellei sitä tee vahingossa/typeryyttään ;)

Pas-2
Avatar
#7 • • Daniel Braun Guest
Mulle toimii.
Kivaa pumppaavaa house.
Ei nyt ehkä ideallisesti niin kiva että ostaisin itselleni.
Mutta kivasti elävöittää tällainen soundi plattarin demopuolta.

Osa noista "whiuuu whiuuu piip piip" jutuista olis saannu olla poissa.
Ei oikein uponnu yleiseen fiilikseen.

Mut joo, kiva raita.
Jotenki mulle aina toimii toi "bitrate" kikkailulla toteutettu nostatus (siis kuten tuossa ~3.40 paikkeilla)
Avatar
#8 • • rewind Guest
Kyllä tää mulle uppos hyvinkin, vaikkei tosiaan sun parasta tuotantoa edustakaan. Räkänen soundi menevien melodioiden kanssa on namia korville.