Serotonot - Don't Live Inside The Dream

8 posts, 1 page, 1,182 views

Avatar
#2 • • drS Guest
selkeästi paras mitä oot tähän asti väsänny (lastenlauluja lukuunottamatta).

saundit tuntuu olevan varsin kohdallaan vaikka mun soundsystemeillä on paha lähtee kommentoimaan miksausta kovin tarkasti.. kick/basso -osasto on ihan mukavan munakas, saundit kohdallaan. kompissa ei hirveesti krumeluureja ole mut ei näin rauhallisessa biisissä tarvikaan. basson kuvio on ihan perusjees, mut mä tykkäisin psykessä aina vähän siitä vaihtelusta. vois esim oktaavit seilata ylös ja alas tms.
melodia on tosi karkki, mut just siedettävissä määrin :) törähdykset ja samplet kuulosta just oikeilta. ainoo mistä en tykänny oli toi taustapadi, ja tos minuutin jälkeen tuleva breikki on vähän tylsä ja vie tehoo biisiltä aika reippaasti, vaikka sen jälkeen tuleekin ihan mallikas lähtö.

pretty pro, tällähän mennäänki jo kuuhun.
Avatar
#3 • • cyrus Guest
Pari kertaa kun tämän kuunteli läpi niin toivoi, että olisi pidempi versio soitossa.. Kyllä tää on jo ihan törkeen hyvää tuotantoa, toivottavasti saadaan lisää materiaalia kuunteluun piakkoin?! Propsit äijälle vitun hyvästä biisistä :D
Avatar
#4 • • JayFish Guest
Hyvän kuuloinen raita tosiaan. Soundit hyvässä harmoniassa ja muutenkin kivan kuuloista menoa.

Teknisesti ihan purkissa, ei mitään valittamista.

Toisella kuuntelulla ei ole enää alkuhuumaa ja asioiden yksinkertaisuus paljastuu. Tulee mieleen, että eikös tää oo hiukan kliseinen biisi? Osittain jopa aika tyhjä? Vaikka olemassa olevat soundit on hyviä, niin muu tarjonta jää todella vähäiseksi. Kolmannella kierroksella baselinekin alkaa tylsyydellään paistamaan läpi (tadada tadada tadada tadada).

Kieltämättä paras tekosesi, jonka minä olen kuullut. Tässä biisissä on todella syvät lähtökuopat ja siksi tätä kannattaisi kehittää lisää. Tässä mielestäni aivan loistava pohja tehdä oikein elämysraita käyttäen hyväksi tilatuntua, joka biisissä on.

Tämmöisenä ihan jees, mutta kehityttämällä tästä saisi aivan loistavan. Propsit hienosta äänimaailmasta.
Avatar
#5 • • snt Guest
Psykebiisi joka uppoo meitsille \o/
Avatar
#6 • • Edited Hexe Guest

Psykebiisi joka uppoo meitsille \o/


No nyt taidan mäkin sit imuttaa :)

Edit: Jep, ei lainkaan hassumpi.
Avatar
#7 • • crc Guest
tänkkätä tänkkätä bassolinja :(
paskanmunattomat rummut :(
jotenkin tosi vaivanen stringi :(
überkurppaset & kliseiset melodiat :(
köyhä sisältö :(

toi önähdysvoksufilli iha hauska ekalla kerralla.

sori, ei vaan taida olla mun juttu ..
Avatar
#8 • • rewind Guest
Aika ysärifiilis. Sisällöllisesti ei iske hirveän lujaa mutta miksaus tuntuisi olevan ihan kohdallaan.