Mitä soitinta???

65 posts, 4 pages, 11,011 views

Avatar
#61 • • Jamppis13 Guest
Ja jos jollakin on niitä kitaran mallisia Master/Remote keyboardeja myytävänä niin lähettää privaa vaan tulemaan! :excellent:
Avatar
#62 • • H_Lecter Guest

Ja jos jollakin on niitä kitaran mallisia Master/Remote keyboardeja myytävänä niin lähettää privaa vaan tulemaan! :excellent:



Asia ei mulle millään asteella kuulu, mutta kannattaiskohan sun vakavasti miettiä mitä sä oikein haluat "elektroniselta" laitteelta?

Tollasella tyylillä sulla on kohta midikiipparikitara, huuliharppu ja virvelin rumpukalvo ja ihmettelet ku niitä ei saa kiinni toisiinsa että vois samplata TV:stä ääniä.

Pysähdy hetkeks ja mieti mihin tarkoitukseen laitetta tarvit.
Avatar
#63 • • Jamppis13 Guest
Musiikin tekemiseen :hearts:
Avatar
#64 • • Daniel Braun Guest

Asia ei mulle millään asteella kuulu, mutta kannattaiskohan sun vakavasti miettiä mitä sä oikein haluat "elektroniselta" laitteelta?


No, antaa pojun tehdä virheensä...
Mut ni, kyl samaa mieltä olen.
Jamppis tosiaankin vois hetkeksiä stopata foorumifloodinsa ja miettiä mitä ja mihin käyttään tarvitsee musalaittetta/laitteita.
Onahan se kiva juttu et on innostunut, mut vois sitä oikeesti käyttää järkeäkin eikä olla hyppimässä "mä haluun ton, tai sit mä haluunki ton"


Tollasella tyylillä sulla on kohta midikiipparikitara, huuliharppu ja virvelin rumpukalvo ja ihmettelet ku niitä ei saa kiinni toisiinsa että vois samplata TV:stä ääniä.


:D
Avatar
#65 • • Jamppis13 Guest
[quote="Daniel Braun" Mihin käyttöön se tulee, eli mitä osaa se näyttelee bändinne musiikissa?[/quote] Vanhaan kysymykseen vastaus: Olen se tukipilari!