Etsitään vanhoja flaboja

7 posts, 1 page, 1,148 views

Avatar
#1 • • Nemes Guest
etsitään sisustus tarkotukseen vanhoja flaboja... mielellään alle 2003 vuotiasia... kaikki kelpaa ja jos on isompi kasa niin voisi jotain korvaustakin ajatella...

Yhteys privana tai mailiin

[email protected]
Avatar
#2 • • Nemes Guest
Ei oo vie yhtään tarjousta tullu :( toivottavasti joku ottais kontaktia :D
Avatar
#3 • • J-P Guest
kaivelin vähän kaappeja ja huomasin, ettei oo ainuttakaan alle -93 vuoden... mutta totta tosiaan, etsitkin 2003 vanhempia :)
joo löytyy :)
Avatar
#4 • • ken-guru Guest
Ei nyt ihan ole tämän alueen juttuja, (moderaattorit vois siirtää jonnekin?) mutta mä olen keräillyt silmää miellyttäviä flaikkuja pahvilaatikot täyteen noin vuodesta '95 lähtien :) Tavoitteena olisi, että joskus tulevaisuudessa tapetoisin yhden seinän näillä flaboilla. Jos innostus riittää, niin teen jonkinlaisen smiley-mosaiikin niistä :-)

Joops. .
Avatar
#5 • • Nemes Guest
no eikös tää oo kuitenkin Buy & Sell... ja ilmotuksessa lukee että voidaan myös maksaa isommasta kasasta ja sillonhan se on tän alueen juttu =DDD
Avatar
#6 • • ken-guru Guest

no eikös tää oo kuitenkin Buy & Sell... ja ilmotuksessa lukee että voidaan myös maksaa isommasta kasasta ja sillonhan se on tän alueen juttu =DDD



Joo joo mut tuo mun vastaus ei ollut :-) En ole siis luopumassa omasta flyeripinosta :-)
Avatar
#7 • • Nemes Guest
jonkin verran löytyny... mut seinät vie ammottaa aika paljo tyhjyyttä...