DJoel - Second Chapter (original mix)

5 posts, 1 page, 904 views

Avatar
#1 • • DJoel Guest
Joo, elikkä viimeistelty version tosta biisistä. Kuunnelkaahan ja antakaa palautetta. Kick on vaihdettu paljon parempaan btw. --) linkki:
http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=125982

ps. Linkin parempilaatuseen filuun saa multa, jos haluaa...
Avatar
#2 • • JayFish Guest
Miksi et pistä sitä linkkiä tähän esille. Mitä suotta hyviä biisejä "sontaisena" esittelee. Ja nyt ei ainakaan mulla edes toi "sontalinkki" toimi...
Avatar
#4 • • JayFish Guest
Todella pehmee soundi. Sopii hyvin tähän kaikkeen melodialliseen kauneuteen. Kicki on tosiaan hyvä sopivan diippi ja pehmeä. Tollasia "korkokenkäkickejä" tähän on turha yrittääkään sovittaa.

Teknisesti tasapainoinen biisi ja kuulostaa hyvältä. Voisi kenties olla hieman lyhyempi. Tässä ihan 9 minuutille riitä tarjontaa. Itse en ihan mixaisi biisiä ihan näin, mutta tämä on ihan makukysymys. Biisi ei myöskään ihan klubibiisinä varmaan mee, mut tälleen ihan himakuunteluun todella passeli.

Pidän biisiä onnistuneena ja toivottavasti kuullaan lisää vastaavaa matskua.
Avatar
#5 • • a98 Guest
your best so far definetly :)

rummut on kyl vieläkii ihan mielettömän boring, niin standardi tylsää ku voi olla :) ja kikki ei uppoo oikee mulle, en oikeen ton tyylisistä tykkää, kai oon sit niitten korkokenkäkikkien ystävä :)

joitain nuotteja vois vähä miettii, monta kertaa tuntuu et ois voinu mennä vähä parempaankin, sekä tossa breikissa tuleva melodia oli vähän liian randomi. niin ja breikkiin siirtyminen oli töksähtävä, parempi johdattelu ja suora jatko eikä mitään tyhjiä kohtia :)

mut pädit rokkas samoin ku toi "pääliidi" soundi ja melodiat oli ihan ok, hyvä tunnelma tuli.