Kulmio - Misery Loves Company (junkkaa)

6 posts, 1 page, 925 views

Avatar
#1 • • master bator Guest
Päätin ruveta kehittelemään tällaista junkkasivuprojektia. Biisi on keskeneräinen pikavedos. Sana on vapaa.

Kulmio - Misery Loves Company
Avatar
#2 • • Roz Guest
Erittäin hyvät saundit mun mielestä ja tunnelmakin on kohdallaan, että ei kun viimeistelemään vaan ja demoa eteenpäin :)
Avatar
#3 • • JayFish Guest
Tää on ihan loistovedos. Syvä ja massiivinen soundi kyllä paahtaa maistuvasti. Hieman ehkä lisää jotain progressiota loppuun mentäessä, vaikka tollanen 5 minuuttinen onkin.

Mun mielestä paras raita sulta, mitä mä oon kuullu. Pistäs homma finaalikuosiin ja raitaa jakoon.
Avatar
#4 • • DeaconX Guest
Alku on ainakin heti lupaava... tulee mieleen Halloween tms. säikkyleffa.
Loopit on rautaset. Sitä jää tosin oottamaan, että bassokin lähtis niiden kanssa möyhimään...kunnes se sitten lähteekin oikein kunnon ryminällä.
Nice.

Ei mitään pikkulasten musaa, vaan hyvin tehtyä pauketta pelottavien kuvien tehostukseksi. Moni nu-skool kauhuleffaohjaaja saattais olla erittäin kiinnostunut tällasesta. Ja meikä ainakin haluais tällaista musaa leffoihin! Pisteet sulle (taas.)
Avatar
#5 • • mad'ison Guest
Jep jep, äijä teki sen taas. Loistovedos, vaikka en rumpubassoa niin kuuntelekkaan. Toimii ku vanha höyryveturi! :excellent:
Avatar
#6 • • master bator Guest

Pistäs homma finaalikuosiin ja raitaa jakoon.



Saattaa olla, että finaaliversio menee sit suoraan demolle... Katotaan nyt. Mutta kiva, että ihmisille kelpaa :)