Purismi

142 posts, 8 pages, 20,037 views

#121 • • upee Guest
riita poikki ja nitkuvinyyli väliin.

oikeesti, jäitä kypärään nyt vähän kaikille. jone, se on vaan yks vitun giffi ja
samuli/jussi, drop it. kuopataan koko juttu ni ketään ei kiinnosta enää viikon
päästä, eiks?
#122 • • tumpsi Guest

Ootte te kyl aika kakaroita. :D

-g.

Aikamoista, sanoisin.
Yhden vitun giffin ja siitä syntyneen keskustelun johdosta reggasit tänne,
päästääksesi sisälläsi kiehuvan mielipiteen valloilleen :D
#123 • • serotonot Guest

Mun mielestä nettiä (tai mitään muutakaan) ei pidä ottaa turhan vakavasti, mutta jossain on vika jos huumoria ei pysty kehittämään kuin jollekin henkilölle joukolla nauramalla...

Voisitko olla kiusaamatta muita henkilöitä kutsumalla heitä viallisiksi :(

:D

Anteeksi jos ymmärsit tuon kohdistettuna jonkun henkilön ominaisuuksiin. En halua syyttää ketään mistään viasta. Ehkä se vika on mun ymmärtämyksessä. Paha sanoa.

Tarkennettakoon kyseinen lause siis muotoon:
en itse pysty sulattamaan kyseistä toimintaa.

Ja viel sellainen, et mä en tässä erityisesti puolustele ketään, vaan ainoastaan tuon julki omia mielipiteitäni tässä keskustelussa. Ja tuskin vähiten sen takia että sivarissa on melko paljon aikaa tämänkaltaiseen toimintaan...
#124 • • Daniel Braun Guest

Ja tuskin vähiten sen takia että sivarissa on melko paljon aikaa tämänkaltaiseen toimintaan...

:D :D
Joo-o.
Mitä tapahtuu sitten kun (jos mä ikuna edes suoritan työpalvelustani..) mä istun jossakin kaupungin toimistossa palvelustani suorittamassa... :confused:
#125 • • drS Guest

:D :D
Joo-o.
Mitä tapahtuu sitten kun (jos mä ikuna edes suoritan työpalvelustani..) mä istun jossakin kaupungin toimistossa palvelustani suorittamassa... :confused:

täytyy vaan toivoo et tällaisia topikkeja tulis enemmänkin, tää ja vinyyli vs. cd on ollu parasta viihdettä sitten nessi vs. labyrinth -aikojen...
#126 • • master bator Guest

tää ja vinyyli vs. cd on ollu parasta viihdettä sitten nessi vs. labyrinth -aikojen...

Älä unohda digital biittiä ja miss jareaa :happyroll:
#127 • • Forehard Guest
joo vaikuttais siltä että, kyseessä on nyt vain heikon itsetunnon omaavia meikkaavia yksilöitä jotka haluavat pinnalle perjaatteella "hei minäkin olen olemassa, on minullakin tunteet ja olen varmasti hyvä yksilö" esim. loukkaantumalla,itkemällä,uhkailemalla ja muun hauskan tavan kautta.

Pitää ottaa myös huomioon että tuo "valokuvaaminen" voi olla monelle muuta kuin harrastus joten voi alkaa pientä sotamaalaus poikaa vaikka vähän ärsyttämään... provosoidakseni vielä vähän laulan pienen laulun:
"aa aa heikkiä, heikki käyttää meikkiä, heikin kengät kopisee ja nipsut suuhun ropisee"

näin

On hyvä olla lapsenmielinen
#128 • • Tres Guest

On hyvä olla lapsenmielinen

Huomaathan, rakas provokaation ystävä,
että on eri asia olla lapsenmielinen kuin olla
lapsellinen. Toinen on ok, toinen ei.
#129 • • Ana-- Guest
Te ootte pojjaat palauttanu mun uskoni siihen et platinum ei oikeestaan oo enää mikään hauska paikka lukea ja postata.

Sillee, seriously.

Ja kaikille jotka vertaa parin hassun giffin postaamista koulukiusaamiseen; haistakaa pitkä paska. Netin voi sulkea, tätä topikkia ei tartte lukea, yhdestä giffistä ei tartte loukkaantua, me ollaan kaikki aikuisia ihmisiä joilla on toivottavasti sen verran itsetuntoa että huumori voidaan ottaa huumorina. Koulukiusaaminen on snadisti eri asia.

Ja oli henkilöiden välinen dynamiikka mikä tahansa, ni ei tollasista kuvista loukkaantumalla saa kun niuhon maineen. Sillee, pointit copyrighteista on ihan valideja mut hey, tervetuloo internettiin. Tääl joku saattaa vääntää vitsejä jopa susta :( Mut, kukin tyylillään. Mä meen takas klubbarille.
#130 • • Forehard Guest
WORD! *kopoti kopoti* ja puukenkä paukkuu
#131 • • Gnizhak Guest

Mut, kukin tyylillään. Mä meen takas klubbarille.

Samat niuhottajat sieltäki löytyy, et kannattaa välttää.
#132 • • geeezz Guest

Ootte te kyl aika kakaroita. :D

-g.

Aikamoista, sanoisin.
Yhden vitun giffin ja siitä syntyneen keskustelun johdosta reggasit tänne,
päästääksesi sisälläsi kiehuvan mielipiteen valloilleen :D

Haha juu ihan pelkästään.

Ja kerta kiellon päälle offtopikkina.

Mut ihan aikuisten ihan ihan oikeesti, aattelin kaventaa nettipersooniani puoleen. Jos vaikka joku sattuisi polttamaan päreensä jostain sanomastani/tekemästäni, on kiukuttelu helpompaa kohdistaa samaan virtuaaliminään. Koska plattarissa nickin vaihtaminen ei onnistu, jouduin reggautumaan uudella nimellä.

Oli pakko kommentoida tätä nurinaa kun kerran oon yltiöpositiivinen ihminen (ts. yritän etsiä kaikesta hyvät puolet), mutta tää threadi alkaa hakata ärsyttävyydessään jo lastentarhan 150 dB voimakkuudella kiljuvat kakarat.

Ja vertailun käyttäytymisestä mainitsinkin jo tuossa 1. platinumpostauksessa.

Hyvää vappua kaikille ja muistakaa pitää punaiset hernesuojukset päällä simaa nautiskellessanne.

-g.

ps. Analla on sanomaa.
#133 • • Jussi Lius Guest
Kyl täs topicis on riittäny hauskuutta koko viikoks.. KIITOS!! :cool:

ps. Mutta kuka kerkii eka vetää joulupukkia punaisesta parrasta... :D
#134 • • suolekas Guest

Joulupukilla oo vittu punasta partaa, skarppaa!

ja Anan postaus: sana ylös.
#135 • • Jussi Lius Guest

Joulupukilla oo vittu punasta partaa, skarppaa!

Jep,.. sehän se jutun POINT oli. :D

No,.. nyt tämäkin keskustelu on sitten loppunut vain... hyvä jatkaa. :happyroll:
#136 • • upee Guest
yleisön pyynnöstä:

LOL.gif
#137 • • Revelation Guest

(vaikka ohan toi v*tun naurettavaa ottaa nokkiinsa tollasesta, eihä kukaan ny voi tollasesta oikeesti suuttua, mulla ja mun kavereilla on ollu tosi hauskaa ja pari tyyppiä on vaan nihkeenä -> no harm done, tätä ei voi millään tavalla rinnastaa mihinkään kiusaamiseen, me ei TODELLAKAAN tehty tätä missään vittuilumielessä, tän kuvan idea ei varmasti tullu mistään eri 'skenejen' välisestä nihkeydestä, EIHÄN TÄSTÄ NYT HERRANEN AIKA SENTÄÄN VOI KERTAKAIKKIAAN MITENKÄÄN KUVAN KOHDE OIKEESTI SUUTTUA IKINÄ! EI! EI VARMASTI!)"

Tämä mentaliteetti paistaa läpi ikävästi viime postauksista. "Jos ei kerran kestä huumoria niin menköön pois!" voisi varmaan lisätä vielä tuohon. Sitten naureskellaan päälle, tietämättä sen enempää taustoista, ja niistä välittämättä, vaikka nähdäkseni Jone aika selvästi jo sanoi ettei tuossa ole kaikki mitä meille näkyy. Minulle on tullut lähinnä sellainen mielikuva että jUSSikaan ei ole ehkä tiennyt kaikkia taustoja / osannut suhteuttaa kuvaa niihin, mutta kuitenkin aina kun puututaan toiseen henkilöön millään tavalla pitäisi olla paljon harkintaa mukana. Itse olen kyllä todella ärtynyt siitä että ihmiset sitten vielä ihmettelevät miten joku "kehtaa" loukkaantua, ikään kuin netissä saisi heittää normaalit käyttäytymisnormit nurkkaan.

EDIT: Ai niin, ja jokainenhan tietää että jos kuvan laittaa nettiin kiertoon se voi olla mahdotonta saada enää koskaan takaisin. Eli kannattaa olla suht varma että kukaan ei tule siitä takaisin huomauttelemaan myöhemmin.
#138 • • Gnizhak Guest
Moi oon iku ja oon puristi.
#139 • • neito Guest

tää ja vinyyli vs. cd on ollu parasta viihdettä sitten nessi vs. labyrinth -aikojen...

Älä unohda digital biittiä ja miss jareaa :happyroll:

Jep! Nyt enää odotetaan topikkia jossa saa äänestää foorumien "kiihkeimmät topikit" :D pian semmonen! \o/
#140 • • mute Guest
Quottaan tähän vanhaa lastenlaulua :

Liru laru loru moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu,
löpö löpö löpö se on ihan höpö joka leikistä suuttuu.

tuo ainakin sai mut pienenä ihan raivoihini mutta
näin vanhemmalla iällä oon ymmärtänyt laulun sanoman!
hauskaa kesänodotusta kaikille!! :happyroll: