oikeesti, jäitä kypärään nyt vähän kaikille. jone, se on vaan yks vitun giffi ja
samuli/jussi, drop it. kuopataan koko juttu ni ketään ei kiinnosta enää viikon
päästä, eiks?
142 posts, 8 pages, 20,024 views
Ootte te kyl aika kakaroita. :D
-g.
Mun mielestä nettiä (tai mitään muutakaan) ei pidä ottaa turhan vakavasti, mutta jossain on vika jos huumoria ei pysty kehittämään kuin jollekin henkilölle joukolla nauramalla...
Voisitko olla kiusaamatta muita henkilöitä kutsumalla heitä viallisiksi :(
Ja tuskin vähiten sen takia että sivarissa on melko paljon aikaa tämänkaltaiseen toimintaan...
:D :D
Joo-o.
Mitä tapahtuu sitten kun (jos mä ikuna edes suoritan työpalvelustani..) mä istun jossakin kaupungin toimistossa palvelustani suorittamassa... :confused:
tää ja vinyyli vs. cd on ollu parasta viihdettä sitten nessi vs. labyrinth -aikojen...
On hyvä olla lapsenmielinen
Mut, kukin tyylillään. Mä meen takas klubbarille.
Ootte te kyl aika kakaroita. :D
-g.
Aikamoista, sanoisin.
Yhden vitun giffin ja siitä syntyneen keskustelun johdosta reggasit tänne,
päästääksesi sisälläsi kiehuvan mielipiteen valloilleen :D
ps. Mutta kuka kerkii eka vetää joulupukkia punaisesta parrasta... :D
ps. Mutta kuka kerkii eka vetää joulupukkia punaisesta parrasta... :D
Joulupukilla oo vittu punasta partaa, skarppaa!
(vaikka ohan toi v*tun naurettavaa ottaa nokkiinsa tollasesta, eihä kukaan ny voi tollasesta oikeesti suuttua, mulla ja mun kavereilla on ollu tosi hauskaa ja pari tyyppiä on vaan nihkeenä -> no harm done, tätä ei voi millään tavalla rinnastaa mihinkään kiusaamiseen, me ei TODELLAKAAN tehty tätä missään vittuilumielessä, tän kuvan idea ei varmasti tullu mistään eri 'skenejen' välisestä nihkeydestä, EIHÄN TÄSTÄ NYT HERRANEN AIKA SENTÄÄN VOI KERTAKAIKKIAAN MITENKÄÄN KUVAN KOHDE OIKEESTI SUUTTUA IKINÄ! EI! EI VARMASTI!)"
tää ja vinyyli vs. cd on ollu parasta viihdettä sitten nessi vs. labyrinth -aikojen...
Älä unohda digital biittiä ja miss jareaa :happyroll: