Jees... tähän oli kyllä upeasti koottu modernin orgaanisen leijailuambientin helmiä. Ja ne oli sulautettu yhteen todella hienosta pettämättömällä taidolla ja tyylitajulla. Vuosien kokemus ei ole todellakaan mennyt hukkaan! Kivaa oli myös kuulla tämän tyylistä musiikkia miksaukselta, kun itsekin olen viime aikoina keskittynyt DJ Somana enemmän elektroniseen maailmanmusiikkiin, joka yhdistää kiehtovasti vanhoja traditioita ja modernia teknologiaa. Jos Juhaa ei haittaa niin voisin tässä samalla mainostaa omaa uutta miksaustani, joka löytyy
täältä.
Sen verran haluaisin vielä täydentää, että 2. biisi on oikeasti Tripswitchin remixi tuosta OTTin biisistä... todellakin kerrassaan loistava biisi, jonka olen itsekin soittanut monesti, etenkin koko yön jatkuneen biletyksen jälkeisessä aamusetissä tämä emotionaalinen taideteos toimii mitä mainioimmin. Tsekkaa myös Tripswitchin uunituore debyytti-cd "Circuit Breaker"... lisätietoa miehen
kotisivuilta.
Ai niin ja nyt näköjään lähti juuri soimaan Abakuksen "That Much Closer...", joka löytyy myös mun
Sound Smoothie vol. 1 miksaukselta :) Aivan täydellistä kesämusiikkia!
Kaikkea hyvää Indigolle! Tällaisella musiikilla keikkoja piisaa taatusti vielä vuosienkin päästä.