Josh @ ETN.fm 3.4.05 [TRANCE]

14 posts, 1 page, 1,741 views

Avatar
#1 • • 4-wd Guest
Tunnin trancepläjäys olkaa hyvät!
Kaikki kommentit = :heart:


Lataa 160kbps 64,9Mb
Avatar
#2 • • 0z- Guest
imu imu imu...

Kylläpäs oli rautainen annos ransea. Alussa olisin itse vaihtanut toisen ja kolmannen biisin paikkoja. Nyt tuo toka biisi oli vähän liian iloinen aloitusbiisin perään joka oli kovin melankolinen, imo. No joo turhaa napinaa. :D Eipä tässä paljoa ole valittamista. Teknisesti jälleen laatua. Jos tracklistin viitsit vielä väsää, tässä oli pari mulle tuntematonta biisiä sekä muutama "nimi just kielen päällä" -biisiä. Esimerkisi toi viimeinen raita oli aika bueno. :cool: K33p up t3h g00d w0rk! :happyroll:




Poimintoja:

Tilt - Twelve (Orkidea remix) :heart:
ATB - Marrakech (MORPH remix) :heart:
Avatar
#3 • • nenna- Guest
...jee, sait tän tänne..imuun ja kuunteluun :happyroll:
Avatar
#4 • • 4-wd Guest
Ei olis kyllä sopinut 3. raita 2 tilalle mun mielestä. :rolleyes:
Turhaa napinaa tosiaan! :D :D Tjoo..


Tähän settiin tuli muuten jonkun verran enemmän hillittyjä efekti & eq -kikkailua kuin yleensä..
Avatar
#5 • • Elohopea Guest
Hyvää settiä ja hyviä biisejä...kuten jo mainitsiin niin räkkilista olisi ihan yes....ei kaikkia biisejä voi aina tunnistaa... :D
Teknisesti en ole paras mahdollinen kommentoija koska kuuntelen ns. soittimien toiseltaa puolelta mutta muuta biisi oli sellainen joka pisti hymyä korviin. Jatka samaa rataa!! :roll:
Avatar
#6 • • sauce Guest
miuta hiukan riso noi 10:25 alkavat mielettömät panoroinnit, jotenkaan mä en vaan totu siihen että diijii vääntää sitä nappia:)

alun kaks kipaletta on hiukan myöskin turhanpäiväisiä, ei huonoja, mutta aikalailla sellasta "universaalia uimaria".

kolmonen rokkaa niinkupi helvetin hyvin imo. tuttupiisihän tää on, muttakun ei nimeä muista millään. varsinkin toi 15:55 alkava noste on sellasta hehkua että karvat menee suoriks! ja toi 16:19 uplifti on tekijältään kerrassaan mieletön. me love!

17:56 vaihto on snadisti karhee, silleen että tunnelma muuttuu ehkä liikaakin ja ihan niinku siinä olis sellanen muutaman millisekunnin pykäys, voi tosin johtua silti tosta dynamiikan muutoksestakin.

kipaleena tää voksukiksu on silti ihan jees, varsinkin 19:04 -> tykkäilen, ~21:48 suorastaan kohisen kun on voksut ja liidit:D kaihoisan cheesyä, mutta sfw!

ja seuraava vaihtokin toimii hyvin, tää ~24min breikissä oleva filtteroitu saha on mahtava! ja piisi on muuten hyvä, mutta jatkuu liian pitkään ja toi ämmä ei natsaa mun korvaan, joku dub-versio olis ollu varmaan mun valinta jos sellasta olis ollu tarjolla.

tän jälkeen alkaa jotenkin setä puutumaan, eikä taho mielenkiinto enää pysyä yllä. on jotenkin tasapaksuu platkutusta, tuli ehkä liikaa sahaa ja voksuu heti alkuun, nyt ei ole sitten oikein enää millä hehkuttaa lisää...

~40 jälkeen heittäydytään melkein tesnon puolelle ja se ei ole välttämättä huono ratkaisu kaikille kuuntelijoille, mutta herättää kysymyksen että pitäskö jossain välissä olla vetänyt mömmöjä että tää toimis?

lopussa taas sahaillaan, mutta kappale ei ole mikään über, vaan sellannen ihan perussetti, vois olla vaikka jonkun plattarilaisen parempia rykäsyjä:)

= teknisesti hyvä mixsi jossa muutama hyvä biisi mutta ei jää soittolistalle epätasaisuutensa vuoksi. "täs ei ollu silleen tarinaa".D
Avatar
#7 • • poet Guest
Hyvä setti jälleen, vaikka parempiakin olet piuhalle pistänyt. Kuuntelin aamulla ku heräsin ja kummasti alkoi väsymys väistymään. Sykettä riitti ja sitä tarvittiin. Perusrehellistä trancea, sanoisin.. Tekniikassa diggasin muuten erityisesti ku olit tuonut kontrastia vaihtoihin. propsit siitä!! Mun mielestä tälläises kiksummas matskus tulee ollakin agressiivisuutta vaihdoissa, ettei biisit vaan persoonattomasti valu yhteen. Mut sit biisilistaan: Pari mitäänsanomatonta raitaa osui korvaan. Muuten biisit potki ihan kivasti. Varsinkin Cinerealin Another day oli herkku! Tosin taannoin kuulemani originaali jätti omalla kohdalla vielä paremmat fiilikset. Kokonaisuutena tosi toimiva trancettelu! Pitää pistää kyl vielä soimaan ;) Ai niin, laita nyt biisilistaakin tulemaan..

4 5 6 7 9 10
Avatar
#8 • • 4-wd Guest
Varsin hauskoja kommentteja, kiitän.
Ihan kaikki ei kyllä mennyt jakeluun; Ensin sanotaan että on tasapaksua ja sitten epävakaa. :rolleyes: :D :confused:

Omasta mielestä tää on yks onnistuneimpia settejä mitä on talteen jäänyt.

Biisilista lähetetty sitä kysyneille. ;)
Avatar
#9 • • sauce Guest
selitetään hiukan auki selkeästi epäsälvää palautetta :D :

tasapaksua


around 29:51 jälkeen viiva 40min on sellasta mun korvaan tasapaksua että sen tahtoo kelailla yli.

ja sitten epävakaa. :rolleyes: :D :confused:


toi toi junnaavampi jälkeen ~42:13 ei sinäänsä ei ole huonoa, mutta ei vaan sovi tähän settiin imo.

ja lopun sahabiisi on ihan jees, vaikka ei :hearts: niin toimii. ei vaan tarpeeksi hyvin.

epätasaisuudella tarkoitin sitä että jos miksauksessa on muutama hyvä biisi hyvin miksattu ja osa ei toimi niin eikös se sitten ole epätasainen?

niin ja mainitsinko että nää kaikki on imo;) toisiin uppoaa toisella tavalla tottakai.
Avatar
#10 • • 4-wd Guest
Jees. Makunsa kullakin, sano.... ;)


Itselle on tärkeää että setistä löytyy jonkunlaista rakennetta :roll: eikä ainoastaan "perustrancea" joka tässä tapauksessa = vokaaleja ja melodista menoa jne..
Avatar
#11 • • Mike Kila Guest
Ihan perusseatti transsee.. Kyllä sulta parempiakin miksauksia on tullut. Tämä ei siis suinkaan ole parhainta Joshia ;), etenkään miksauspuolella. Itse tykästyin noihin kikkailuihin setissä o/. Ne vaan elävöittää miksausta, en ymmärrä miksi jotkut eivät tykkää :scared:. Mistä en tykännyt olivat yli juustoiset vokaalit joissakin biiseissä.

Bongailen_biisejä_olen_sale_hot:

Inner State - Changes [O`Callaghan remix]
Eye Wall - Bad Deal
Cern - Go Fly
Avatar
#12 • • 4-wd Guest
Kiitokset tähänastisista kommenteista.

Tässä CUE-pätkä jonka joku ystävällisesti postasi trance addictin foorumeille! :)


PERFORMER "Josh_FIN"
TITLE "@ ETN.fm Rising Stars April 05, 2005"
FILE "Josh-ETN.fm-030405.mp3" MP3
TRACK 01 AUDIO
TITLE "Hidden Logic - Time"
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 AUDIO
TITLE "Octagen & Arizona - Starburst"
INDEX 01 07:51:93
TRACK 03 AUDIO
TITLE "8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Remix)"
INDEX 01 13:22:05
TRACK 04 AUDIO
TITLE "Cinereal - Another Day (Empyreal Sun Remix)"
INDEX 01 17:56:86
TRACK 05 AUDIO
TITLE "Inner State - Changes (John O'Callaghan Remix)"
INDEX 01 23:12:40
TRACK 06 AUDIO
TITLE "ATB - Marrakech (Alex M.o.r.p.h.'s Synthetic Empire Remix)"
INDEX 01 29:08:85
TRACK 07 AUDIO
TITLE "Tilt - Twelve (Orkidea Mix)"
INDEX 01 35:05:59
TRACK 08 AUDIO
TITLE "Eye Wall - Bad Deal"
INDEX 01 41:15:90
TRACK 09 AUDIO
TITLE "John Askew - Electroglide (Askew's Stripped Down Club Mix)"
INDEX 01 45:23:04
TRACK 10 AUDIO
TITLE "Cern - Go Fly (Nitro Mix)"
INDEX 01 49:16:02
Avatar
#13 • • nenna- Guest
..ei prkl! ..oot kyl kovan setin tehny..vaihteeks..ja toi Cinereal - Another Day :hearts: ..potkii aina vaan niiiin pirusti! ..myös Inner State ja ATB on loisto!..kaikinpuolin kiva kokonaisuus..big up! :heart:
Avatar
#14 • • 4-wd Guest

..ei prkl! ..oot kyl kovan setin tehny..vaihteeks..



Kiitos kiitos!


ja toi Cinereal - Another Day ..potkii aina vaan niiiin pirusti!



Juu niin potkii ja tää remix toimii vielä paremmin omissa seteissä. :) Graynessia odotellessa...