Miten aiot viettää kesäsi?

403 posts, 21 pages, 130,779 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#41 • • [Nuclear] el aprendiz
Kunhan pääsykokeet saa alta pois, niin ei muuta ku Espanjoolaan viikoks ja siinä tulee sit 3 viikon loma duunist mut loppukesä meneekin arkisin duunissa. Mut kyl sinne viel 10 lomapäivää mahtuu...*vink* Muuten varmaan aika normaali kesä tulossa (ranta, aurinko, grillaus, chillaus...). Kait tonne Sun Danceen pitäis kokeilla lähtee jos siitä nyt jotain tulis.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Henna

Posts: 4,965

#42 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Empul herne nenäs..??? Ei mullakaan oo ku reilu 2 viikkoo lomaa. Mut onhan se kesä anyways, lets enjoy it!!
Avatar
#43 • • yana Guest

H:
Empul herne nenäs..??? Ei mullakaan oo ku reilu 2 viikkoo lomaa. Mut onhan se kesä anyways, lets enjoy it!!


kämppiksen naama on ollu näkkärillä koko päivän kun tiedosti ettei tuntityöläisenä sopparin mukaan saa kesälomaa ollenkaan vaan jonkun todella nihkeän lomakorvauksen
Lost-Soul

Posts: 3,107

#44 • • Lost-Soul los pallos

yana4000:
---
kämppiksen naama on ollu näkkärillä koko päivän kun tiedosti ettei tuntityöläisenä sopparin mukaan saa kesälomaa ollenkaan vaan jonkun todella nihkeän lomakorvauksen


Mä oon kans tuntityöläinen ja mul on KESÄLOMAA huikeet kaks viikkoo... *heiii*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#45 • • yana Guest

Lost-Soul:Mä oon kans tuntityöläinen ja mul on KESÄLOMAA huikeet kaks viikkoo... *heiii*


joo normaalistihan lain mukaan kesälomapäiviä pitäis tulla normaalisti kunhan on joku 35h/kk duunissa. olin joitain vuosia sitten osa-aikaisena enka tiennyt tollasesta, eikä ollut pomokaan moista huomannut.olin vaan siinä uskossa että lomat pidetään palkattomana jos tarvetta on, mutta onneks huomas ton irtisanoessa itteään. lopputilissä tulikin sitten extrana bout 2kk liksa.

mutta kukas niitä työsoppareita lukee tarkkaan.
RedOne

Posts: 448

#46 • • RedOne
Raksahommissa! *heiii*
pakko yrittää saada rahaa ens syksyks että vois rauhassa opiskella...

--
Hab haba zut zut

avb

Posts: 1,003

#47 • • avb - Sylvester -
Hmmm....Tos eilen alkoi viis viikkoo lomaa ja pitäs lähtee ystävän kanssa kiertelemään ja kaartelemaan suomea noin ensi alkuun.......*piis**heiii**piis*
Howdy

Posts: 7,955

#48 • • Howdy Oldie
Puhut AVB vähän mutta asiaa *piis*

--
Käpy vailla vertaa

kuu

Posts: 1,174

#49 • • kuu tyttttö
vietän kesäni töitä tehden, perskule.en oikeestaan mitään muuta maininnan arvoista.hööh

--
köh köh

Days

Posts: 658

#50 • • Days
Töissähän se menee suurimman osan ajasta... Juhannuksen jälkeen viikko lomaa ja se vietetään aurinkoa ottamalla ja chillailemalla. (jos säät sallivat)

SItten 25.7-10.8 pitäis viettää oikeata lomaa ekaks pari päivää Mallorcalla ja loput ajasta Ibizalla... *iloinen**iloinen* Onko kyseisenä ajankohtana muutes kukaan muu suuntaamassa Ibizalle?

--
...

Avatar
#51 • • Relic Guest
töissä koko kesä. Ei lomaa ei eieie..... mutta joulukuussa räjähtää ja Thaimaaseen Fullmoon partyihin <3 <3 <3 ja siitä jatkamaan Asia tourneeta aina helmikuun puoleenväliin asti.. ehkä kesän kestää tuota odotellessa


\o/
wattsson

Posts: 146

#52 • • wattsson
5.7 loppuu duunit ja sit voi lomailla vaikka talvee asti... tosin vois jotaa duunii viel tos ennen inttii tehäkki, mut pakko löysäillä kesäl vähä *joo*

Mitää suunnitelmii lomalle ei oikee oo, etelää haluis mut tuskin siit reissust mitää tulee
Cress

Posts: 405

#53 • • Cress
K3SÄ

Kesällä vois istuu kavereitten kaa iltaa,Grillaa ja sit lopuks kaikki alkaa valittaa ku kellää ei oo muijaa*hymy*

Liiskaaja=siis mikä tää STAFF on?!mikä tää teijän jutu oikee on?!
Nomic=jaetaaks tääl mittaleja?!
AdiRem=ne on ne huonekalut? ne on tääl!!*täh**justjoo*
Nadifa

Posts: 326

#54 • • Nadifa
Tulis jo se KESÄ!!! *igor*
(btw. toi Igor on paras;)

[muokattu 5.6.2003 22:58]
RedOne

Posts: 448

#55 • • RedOne
jaksais vaan töitten jälkeen tehä jotain...mä pelkään et mun koko kesää menee ihan pipariks!

--
Hab haba zut zut

Avatar
#56 • • Dorka Guest
...duunia mut joka välissä joka bileisiin mitä vain järjestetään tai jos ei järjestetä niin aina jotain omaa hubaa *plur*
Avatar
#57 • • hyperventilaatio Guest
Jjaah, no duunissahan tuo tuntuu sujahtavan. Ei voi siis sanoo et ois liian kivaa ollu. *hmph*
Avatar
#58 • • Kirsikka Guest
Mulla on koko kesä lomaa ja melkeen alkaa jo ahdistaa kun ei ole mitään mihin pitäisi mennä (kuten duuni).. mutta mutta..kesä menee bileissä, laivalle ollaan pian lähdössä, pakolliset mökkivierailut, ja loppukesästä Amsterdamiin =) ja tietysti sit vaan ihan perushengailua..
mixed~thunder

Posts: 524

#59 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Töiden ja festareiden symbioosissa menee alkukesä ja loppukesä hernepyssyjen kanssa metässä...jee?

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

DREAM

Posts: 9,936

#60 • • DREAM Team Sika
töitä, lomaa, treeniä ja biletystä !! *plur*