*Myyty*

12 posts, 1 page, 1,375 views

Avatar
#1 • • Edited Daniel Braun Guest
Meni jo.
Ei o enää mitään.
Paitsi sielu :D
Avatar
#2 • • Daniel Braun Guest
Noh noh.
Nyt olis tarjolla jotakin erillaista.
Mutta eikö kenellekkään kelpaa?
Avatar
#3 • • polyfonken Guest
se että nanoloop kakkosen saa 85 eurolla kotiinkannettuna ei tarkoita että ykkösen hinta ois noussut yli kuudenkympin. :hah: hyvä ohjelma muuten.
Avatar
#4 • • Daniel Braun Guest

se että nanoloop kakkosen saa 85 eurolla kotiinkannettuna ei tarkoita että ykkösen hinta ois noussut yli kuudenkympin. :hah: hyvä ohjelma muuten.


:rolleyes:
Nii, juupa juu...
Seuraileppas hieman mitä tosta maailmalla, sekä myös täällä Suomessa maksetaan & pyydetään.
Tosiaankaan tota "ykkösversiota" ei o valmistettu varmaan pariin vuoteen ja muutenkin niitä liikkuu todella vähän.
Ethän sä voi perustella kolkin hintaakaan sillä että Rolandilta on tullut paljon vehkeitä sen jälkeen... ;)
Toi Advancelle tarkotettu Looppi on täysin erilainen ku tämä.
Avatar
#5 • • polyfonken Guest
tsekkasin. mä arvioin näköjään vielä yläkanttiin. euroiksi käännettynä näyttää olevan suunnilleen viittäkymppiä. joku hullu oli maksanut 140 (dollaria) mut se ei ole tyhmä joka pyytää, right?

enkä mä sano ettei se ois sen vajaan satasen arvoinen, hieno softa tosiaan kyseessä. hehkutuksen määrä vaan oli sellainen että huvitti .. kun kyseessä ei kuitenkaan ole mikään järjetön vintage-tuote, ykkösen valmistus kun lopetettiin aika vastikään.
Avatar
#6 • • Daniel Braun Guest

enkä mä sano ettei se ois sen vajaan satasen arvoinen, hieno softa tosiaan kyseessä. hehkutuksen määrä vaan oli sellainen että huvitti .. kun kyseessä ei kuitenkaan ole mikään järjetön vintage-tuote, ykkösen valmistus kun lopetettiin aika vastikään.


On se siinä suhteessa kiven alla oleva tuote ettei sitä vapailla markkinoilla paljoa ole.
Vai milloin viimeksi olet nähnyt esim Suomessa jonkun myyvän kys softakasettia?
Ja maailmallakaan ei montaa vapaata kauppakohdetta löydy.
Joten, kysynnän ja tarjonnan lakihan tällaisessa määrittelee hinnan.

Mutta asiasta toiseen, Nanoloop on myyty.
Kiitos kiinnostuksesta.
502:nen olis vielä jäljellä ;)
Avatar
#7 • • näköradiomies Guest
taroon 120egee 502sestas :)
Avatar
#8 • • Daniel Braun Guest

taroon 120egee 502sestas :)


Harkitaan ;)
Korota hieman ni se on sun...
Avatar
#9 • • näköradiomies Guest
no katotaan vielä..noh saat 130e, ni sit postikulut + ni se olis jotain 140e mulle.. :heart:

mut katotaan nyt, mä saan rahaa tos 18pvä ni sit oisin valmis poistaa:)
siihen asti, myy vaan jollekki joka enemmän tarjoo ku mä tietenkin.. :D
Avatar
#10 • • Daniel Braun Guest

no katotaan vielä..noh saat 130e, ni sit postikulut + ni se olis jotain 140e mulle.. :heart:


130,- + postikulut on ok...
Pistä privaa sitten kun saat rahat kasaan.

Mutta, tosiaaankin, nyt jos tulee parempi tarjous ni myydään pois.
Joten hyvällä tarjouksella saa mainion analogirumpukoneen itselleen ;) ;)
Avatar
#11 • • näköradiomies Guest
se on mun kyllä. :roll:
Avatar
#12 • • Daniel Braun Guest

se on mun kyllä. :roll:


Näillänäkymin on, jos tarjous on edelleenkin sama... ;)