Platinum Golf Open 2005

17 posts, 1 page, 2,465 views

#1 • • paanos Guest
Muistaakseni kesällä 2001 joku oli järjestämässä plattarilaisten välistä golfturnausta, mutta yritys kaatui osanottajien vähyyteen.

Mites on, moniko täällä golffaa ja oisko kiinnostusta moisen tapahtuman järjestämiseen ensi kesänä?

Ite oon pelannut about 10 vuotta, mutta viime vuosina on kierrokset jääneet aika vähälle ja nyt ensi kesänä ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni.

Tilausuus kannattaisi ehkä pitää jollakin rauhallisemmalla pk-seuedun kentällä, tosin suosittelen lämpimästi myös kotiseuraani Aura Golfia, joka on tosi hieno kenttä (tosin aika ruuhkaisa). Eikä välttämättä olisi huono idea pelata scramblenäkään (parasta palloa) pareittain, niin saataisiin pahin kilpailuhenki kitkettyä rennomman fiiliksen saavuttamiseksi.
:cool:
Myös Turussa esim. Harjattula Golfissa on mahdollista vuokrata iso yksityinen saunarakennus klubin läheltä meren rannalta--> 19. hole.
#2 • • Mike Kila Guest
Golf on kyllä kiva laji. Siitä ei pääsekkään niin vain irti, kun sen on alottanut. Talvella olin sillä asenteella, että enää en pelaa kierrostakaan tuota kirottua lajia (kesä 04 ei mennyt niin hyvin :D), mutta nyt alkaa taas svingit kiinnostaa.

Saapa nähdä miten ehtii tänä kesänä pelaileen, kun on kesätöitä. Rangelle nyt on ainakin päästävä ;). Viime kesänä taisi tasoitus jäädä jonnekkin vähän alle 30 pintaan. 2 kesäähän tässä vasta pelailtu on :excellent:.
#3 • • Edited Hexe Guest
...
#4 • • Zapa Guest
Joo, GOLFaamaan - i'm in! Pari kesää tullu läiskittyä, viime kesänä suoritin Griin Caardin ja ostin mailat. Tasoitus huimat 49 viime kesän sateisilla kentillä (tekosyy). Täs ois tarkoitus nyt keväällä pitää viikon talviloma ja lähteä ehkä ulkomaille viikon golf-lomalle :D
#5 • • kenth Guest
Eikös Streetgolf kuitenkin ole hauskempaa? ;)
#6 • • onnela Guest
Mukana ilman muuta, jos paikka on vain sopiva!

Pelailtu on n. 13 vuotta ja niin ikään viime vuosina jäänyt turhan vähälle.
Pelimuoto vois varmaan muotoutua pitkälti sen mukaan, minkä verran
saadaan porukkaa kasaan.

Mut tosiaan, jos aika ja paikka sopivat, I'm in!
#7 • • Erno Guest
mä oon mukana jos vaan aika ja paikka sopii

golf alotetu 1993
viimeks pelannu omaan tasotukseen 1999 :cool:
#8 • • JussiS Guest
Meitsi on kans mukana. Viime kesänä kävin kerran rangella ja klubin mestiksissä krapulapäissäni takomassa, sitä edellisenä en kertaakaan. Händäri jossain kolmenkympin nurkilla.

Aura golf vaikuttais ihan hyvältä.

Mun sisko on Kotojärvi-golfin caddiemasterina, siltä vois kans saada jotain jeesii tapahtuman järjestämiseen, jos ei jonkun muun kotikentälle pääse. Kotojärvi on nimittäin hemmetin a) ruuhkanen b) kallis c) snobi kenttä.

Mieluiten jollekin sellaselle kentälle, mis vois "pelailla" ilman verenmakua?
#9 • • Remotion Guest
niin kauan kuin osun liikkuvaan palloon niin... :rolleyes:
#10 • • Erno Guest

Mun sisko on Kotojärvi-golfin caddiemasterina, siltä vois kans saada jotain
jeesii tapahtuman järjestämiseen, jos ei jonkun muun kotikentälle pääse.
Kotojärvi on nimittäin hemmetin a) ruuhkanen b) kallis c) snobi kenttä.

Hmm... Kävin itte tuol kotojärvel pari talvee pelaa simulaattoris (oli pitkää
paras simulaattori mitä suomesta löytyy), ja sit käyny pelaa siel aina joka
kesä muutaman rundin ja mun mielestä noista sun a) b) ja c) kohdista
ykskää ei osu kohdalle.

Mut joo kenttien hintatasoha saattaa noi yleisesti tääl pääkaupunkiseudul ja
sen välittömäs läheisyydes olla erilainen kuin Turus mut..

Yks kenttä mitä voisin itte kelaa tällasee tapahtumaa ois Porvoo golf mut
taitaa olla hiukan väärääs suunnas jos valtaosa tapahtumaan osallistuvista
on länsirannikolta
#11 • • hiski Guest
Joo, kuulostaa ihan kivalta. Tää vois tosiaan olla scramblepeli, niin ois vähän leikkimieltä mukana (eikä tarvis ihan hajota omaan peliin ;)). Eli I'm in, jos tämmönen reilun vuoden pelannu supernoviisi mukaan kelpuutetaan.. Ja oma kenttäehdotus on Nurmijärvi, joka hieno kenttä, mutta ei turhan spennausmeininki.
#12 • • SAMi Guest
tänään olin eka kertaa vermon sisähallis lyömässä, hauskaa oli. :)
viel pari kertaa, sitten pääsee "kentälle". kesällä green card hanskaan.
jos järkkääntyy turnaus, vois tulla huutelee "fore".
#13 • • Zapa Guest
tän vuoden golf-kausi alkaa perjantaina Algarvessa :hearts:

4 rundia bookattu viikon sisään eri kentille, can't wait.
#14 • • paanos Guest
Tänään rangella ekaa kertaa tällä kaudella. Uudella King Cobran draiverilla lähti kunnon mällejä, mutta raudoilla ei oikein mennyt hyvin.
Tästä se harjoitteluputki alkaapi. Odottelen jo kenttien aukeamista.
#15 • • osm Guest
Uh oh pitäisköhän ruveta jo treenaamaan. Niin monta vuotta mennyt golfaamatta etten varmasti pääse lähellekään vanhaa tasoitusta. :)

Pitäis hoitaa jäsenyys&pelioikeuskin jostain, hinnat täällä pk-seudulla vaan hirvittää.
#16 • • J-P Guest
golf on niille, jotka eivät enää osu liikkuvaan palloon. :)
#17 • • onnela Guest

Uh oh pitäisköhän ruveta jo treenaamaan. Niin monta vuotta mennyt golfaamatta etten varmasti pääse lähellekään vanhaa tasoitusta. :)

Pitäis hoitaa jäsenyys&pelioikeuskin jostain, hinnat täällä pk-seudulla vaan hirvittää.

Itse hoidin homman niin, että liityin Härmä Golfiin jäseneksi. Jäsenmaksu 75e / vuosi eli ihan siedettävä...

Pelioikeuden kanssa nyt vähän tasapainottelen, että otanko vai enkö ota vuokrapelioikeutta tälle kesälle...