TV:n katsominen yleensä

60 posts, 3 pages, 7,131 views

#21 • • snt Guest
Eipä sitä paljon tule katteltua. Shieldiä kyllä oon alkanu nyt kattoon joka viikko, mutta sen lisäksi ei
ainakaan tällä hetkellä pyöri mitään muuta vähänkään mielenkiintoista (Sopranos tauolla viä prkl).

Yleisesti tänhetkinen televisiotarjonta on mielestäni aika ala-arvoista. Mulla ainakin nyrjähtää aivo
samantien jos avaan telkkarin ja sieltä tulvahtaa taas joku uus reality-sarja tai tsätti tai fab-five
tai joku muu amerikkalainen "komedia", joten melkein pidän sen mielummin kiinni.
Tosin muutamia hyviä dokumentteja tulee aina välillä.
Ja tietty jos hyvä leffa tai futista sattuu tuleen ni niitä kattelen kyl.
#22 • • Roz Guest
Maanantaisin "Fast Show" ja perjantaisin "Toinen kierros". Harvakseltaan Conan O'Brien. Ilmankin telkkua voisi elää, mutta kun on noita pelikonsoleita...
#23 • • LindaGP Guest
Mun telkun katsominen on aika kausiluontoista. Joskus menee viikko pelkästään telkun edessä istuen, tämä viikko taas on mennyt telkku suljettuna.
#24 • • ipe Guest

Ilmankin telkkua voisi elää, mutta kun on noita pelikonsoleita...

Hyvin sanottu! Omasta puolestani ainakin. Toisaalta meidän taloudessa tuo kauniimpi osapuoli taas kattoo telkkua senverran paljon ettei kyl onnistuis. Sitäpaitsi meidän muksun täytyy nähdä Puuha Petet ja Pikkukakkoset ym.

:)
#25 • • Individual Guest
Telkku.Kyllä.Päällä.Aina.On.
#26 • • Individual Guest

tv on orjuuttanu mua 20 vuotta. katson sitä ja paljon.. iltasin polvistun rukoilemaan telkkarin eteen ja uhraan kissan jotta tv jumalat kohtelisivat mua suotuisasti.

Ja siitä hyvästä telkkarijumalat armahtavat ohjelmilla kuten...Viiden juttu, tekstarichatit, kauniit ja rohkeat, haluatko miljonääriksi, popstars 2 jne..jne..
#27 • • miikkaL Guest

Ollu ilman telkkaria useita vuosia ja jos käyn jossain kylässä pyydän
ystävällisesti sulkemaan telkkarin, se ärsyttää suunnattomasti.

-- xybo

PEUKKU.

Harmi ettei mulla ole tuollasia tuttavia jotka näpäyttää ko asioista.

Jos et sattuis pitämään esim lapsista, pyytäisitkö ystävällisesti heitä poistumaan omiin huoneisiin esim kyläillessä?
#28 • • root Guest
Pitäkää outona, mutta ostin syksyllä B&O:n punaisen television sisustuselementiksi kymmenellä eurolla. Se on paskana mutta ulkoisesti ok-kunnossa. MX2000 jalustoineen päivineen.

Ehkä sen voisi joskus korjata...? Toimivaa telkkua en ole käyttänyt vuosiin.

Mä kun haluan katsella kaunista esinettä, en mitä sieltä tulee. Hesarissakin oli tuosta juttua päivä pari sitten...

Nykyään vieraat eivät enää ihmettele miksei mulla ole telkkaria. Onneksi kukaan ei ole halunnut katsoa siitä mitään :D
Esa

#29 • • Esa
Televisio on, kaapissa, ei tule katsottua. Ei tule mieleen oikeastaan mitään hyvää syytä, miksi TV:tä pitäisi katsoa.

Videotykillä tulee katsottua DVD-leffoja aina välillä. Voi valita mitä katsoo, milloin katsoo, milloin käy vessassa jne. ja muutenkin fiilis on ihan eri.
#30 • • Funkatronik Guest

Pitäkää outona, mutta ostin syksyllä B&O:n punaisen television sisustuselementiksi kymmenellä eurolla. Se on paskana mutta ulkoisesti ok-kunnossa. MX2000 jalustoineen päivineen.

Voisit olla sielunkumppanini. Minä ostan kirjojakin lähinnä sillä perusteella miltä ne tulevat näyttämään kirjahyllyssäni ja ostin kalliin, jättimäisen baarikaapinkin ihan vain sen takia että se sopii tyyliini.
#31 • • Individual Guest
50000i_Marim_TV.jpg

Marimekko televisio. Sisustuselementti, josta näkyy tarvittaessa vaikka ohjelmia. Vähänkö siisti. :)
#32 • • miikkaL Guest

50000i_Marim_TV.jpg

Marimekko televisio. Sisustuselementti, josta näkyy tarvittaessa vaikka ohjelmia. Vähänkö siisti. :)

Joo tuo on kyllä tyylikäs.. Saakos tuota sinisenä?

Toivottavasti hinta rajaa sen, ettei ko. tuote tee ns. Stenvalleja, eli joka spugulla taulu seinällä.
#33 • • Individual Guest
Tällaista tietoa löyty...

Televisiot noudattavat Marimekon kankaista tuttua ulkoasua. Erilaisilla kuoseilla voidaan kodin sisustuksellista ilmettä nyt vaihdella makujen mukaan. Televisiosta tulee siten näyttävä osa kalustusta mihin se sitten sijoitetaankin - olohuoneeseen, lastenhuoneeseen tai vaikkapa mökille. Marimekon kuoseja on saatavilla kolme erilaista sekä lisäksi klassisen tyylikäs musta ja valkoinen. Jatkossa mallistoja voidaan täydentää trendien mukaan.

Marimekko-televisiot ovat turvallisia, sillä ne on suunniteltu palamattomiksi. Myös ympäristöystävällisyys on otettu huomioon kaikissa tuotantovaiheissa.

Marimekko-televisioita myyvät hyvin varustetut tv- ja kodinkoneliikkeet. Niiden hinnat ovat alkaen 1000 euroa.
#34 • • Tapi T Guest
Tuo Marimekon töllö on silti ihan perinteinen telkkari perinteisen telkkarin kompastuskivineen. Muista töllöistä tuo poikkeaa lähinnä täysin tarkoitushakuisen värityksensä johosta - tuotteelle ollaan tehty jotakin tekemisen pakosta sen kummenmin lopputulosta miettimättä. Toi on ihan vitun ruma! :D

Joutuu kyl propsittamaan root:ia, B&O pesee Marimekot mennen tullen:

bvmx2000.jpg
#35 • • root Guest

Tuo Marimekon töllö on silti ihan perinteinen telkkari perinteisen telkkarin kompastuskivineen. Muista töllöistä tuo poikkeaa lähinnä täysin tarkoitushakuisen värityksensä johosta - tuotteelle ollaan tehty jotakin tekemisen pakosta sen kummenmin lopputulosta miettimättä. Toi on ihan vitun ruma! :D

Joutuu kyl propsittamaan root:ia, B&O pesee Marimekot mennen tullen:

bvmx2000.jpg

Just toi malli!

Kelailin jos en saa korjattua niin pitää integroida tft tonne välilasin taakse. (Sitten kun on vaimo joka vaatii töllöä).

Onneksi vannoutuneet B&O-käyttäjät vaihtavat kohta riistohintaiseen tft-versioon ja putkivermeitä alkaa saamaan edullisesti. MX on se malli jossa skobet ovat näytön alla, LX se jossa sivuilla. Arvatkaa olenko katkera kun vanhemmat menivät ostamaan valkoisen LX:n v.1986?

Jep. Olisi juuri tällä hetkellä tarpeeton.

Rumat stereot saa vielä piiloon kaappiin/hyllyyn mutta se Salora/JVC/Panasonic muistuttaa olemassaolostaan vielä silloin kun sitä ei oikeasti tahtoisi nähdä.

B&O on kallis mutta kaunis.
#36 • • Individual Guest
Siis ei millään pahalla, mutta toi on ruma. :panic:
...mutta jollain omituisella tavalla viehättävä...
#37 • • Tapsa Guest
Inviditual & Tapi T
->
Kummatkin töllöt sais mun luona kyllä oksennuskuorrutuksen,
on meinaan niin hirveitä molemmat !

Toisaalta, toi B&O näyttäs kyllä makeelta,
kun sen päälle laittais vanhan Nintendon !
#38 • • k1mm0 Guest
toi marimekon telkkari on aivan uskomattoman ruma.
joku unikko on muutenkin niin väsynyt, ettei tosikaan.
nyt on jo kävelysauvat ja tv... mitä seuraavaksi?

true finnish design :scared:
#39 • • Individual Guest

toi marimekon telkkari on aivan uskomattoman ruma.
joku unikko on muutenkin niin väsynyt, ettei tosikaan.
nyt on jo kävelysauvat ja tv... mitä seuraavaksi?

true finnish design :scared:

Noh, eipä se heidän suunnittelemansa tuotteet pelkkää tuota unikkoa ole. Vaikken mitään Marimekon tuotteita omistakaan, niin täytyy antaa rispektiä todellakin suomalaiselle designille, joka niittää mainetta maailmalla.
#40 • • Daniel Braun Guest

Toisaalta, toi B&O näyttäs kyllä makeelta,
kun sen päälle laittais vanhan Nintendon !

:hearts:
8-bittinen pitääkin kaivaa kaapista...

Tosta Marimekko hökötyksestä en viitsi sanoa paljoa mitään.
Ei vaan iske mun silmään.
Ja muuten, miksi hitossa puhutte tosta "marimekko tv:nä"?
Rauta on muistaakseni Finluxin tms...
Ja vaikka tuossa kuvassa onkin toi "erikoismalli" ni onhan tota Marimekkokuosia käytetty telkkareissa jo jonkin aikaa...
Finluxilta löytyy se pirun vaihtokuorihen laajakuvatelkku johon voi vaihtaa mm just noi samat unikkokuviot.
Eli samaan tyyliin ku kännyköissä vaihtokuortet...
Ei siinä paljoa Marimekko vaikuta "tv:n laatuun"...
Aivan sama jos vaikka teettäis jonkun Dalí:n teoksen tommoseen muovipaneeliin...
Ja noi unikokkokuosit on kyllä korniudessaan niin koomisia.
Kotkasta lötyy yksi naiseläjä joka pukeutuu päästä jalkoihin Marimekon unikkoon... :panic: