Heh hilarious shiat osui muhun stealthilla:
http://www.freakdancerecords.net/bs300/
DIY-miehille. :hah:
Joo, mun entiset bm5a:t on kaverilla just tollasilla telineillä. Kieltämättä hieman kans ihmeteltiin, että miten ne on tarkoitus kasata. Saatiin kyl ilman teippiäkin ne toimimaan ja korkeus säätymään, mutta en muista miten. Ainoo mikä jäi mieleen niistä oli se, että ne saa paljon helpommin nurin kuin noi BS3000:t. Jälkimmäiset saa kasaan kahdessa minuutissa, periaatteessa vain kierretään tappi pohjakiekkoon ja metallilevy tappiin. Korkeudensäätöön on sokalla varustettu metalliosa ja kiristysruuvi muovinupilla.
Niin ja radarille vielä, että ne kumipalat tuli mulle monitoreiden mukana jos oikein muistan tai mulla oli jossain pakissa jemmassa sellaiset. Niitä pitäs tosin saada esim. huoltamoilta, biltemasta jne. Monitorin puupintaa ei suoraan kannata laittaa tolle metallilätkälle, koska se luistaa siinä.
Btw, onkos kukaan asentanut mitään metallikartioita monitorien ja telineiden väliin? Muistaakseni FM-lehdessä joku "guru" selitti, että bassotoisto yleensä parantuu tollaisia käytettäessä, kun ei etene energiat telineeseen? Toistaiseksi jäänyt kyllä kokeilematta. :roll: