Kenet Plattarin tyypeistä olet tavannut viimeksi?

190 posts, 10 pages, 23,833 views

Avatar
#121 • • drS Guest
hards sammu olohuoneen lattialle su-ma yönä.
Avatar
#122 • • JussiS Guest
Viime viikonloppuna Tapi T, ville, vaavu, olliS ja zAo
Avatar
#123 • • Edited Hexe Guest
Olikin oikein hyvä bongauspäivä Tampereella!
Lauantaina DrS, Jorkki, Toma, Timce, Juki54, snt, Uzu, Benn, Rasi, Tapsa, Tumpsi (joka ei ollut oikeen juttutuulella :scared: )
Avatar
#124 • • ken-guru Guest
Aijoo.. Mä taisin tavata useammankin häiskän Flowin levykirppiksellä mutta Samueli CDR:stä oli ainoa joka tuli moikkaamaan :-)

Olin siis myymässä levyjä.
Avatar
#125 • • tumpsi Guest

Tumpsi (joka ei ollut oikeen juttutuulella :scared: )


No olinpas! Mä oon aina!
Ite vaa hävisit johki :(
Noh, ens kerral sit :P
Avatar
#126 • • drS Guest

Olikin oikein hyvä bongauspäivä Tampereella!
Lauantaina Jorkki, Toma, Timce, Juki54, snt, Uzu, Benn, Rasi, Tapsa, Tumpsi (joka ei ollut oikeen juttutuulella :scared: )



kiitti vaan kaveri :(
Avatar
#127 • • Juki54 Guest

Olikin oikein hyvä bongauspäivä Tampereella!
Lauantaina Jorkki, Toma, Timce, Juki54, snt, Uzu, Benn, Rasi, Tapsa, Tumpsi (joka ei ollut oikeen juttutuulella :scared: )



kiitti vaan kaveri :(



Täytyis kans miettii et tapasinko sut vai en.
Et kuitenkaa puhunu mulle sanaakaan, ainoastaan kuiskuttelit muiden korviin ja osoittelit sormella :scared: :D
Avatar
#128 • • Hexe Guest

Tumpsi (joka ei ollut oikeen juttutuulella :scared: )


No olinpas! Mä oon aina!
Ite vaa hävisit johki :(
Noh, ens kerral sit


Joo, mä lähin siit sit menemään kun kattelin kun äijä rupatteli jonkun kanssa aika kauan ni ajattelin et teil on jotain maailmanparannustouhuja siin. Joo, ens kerral harrastetaan kiihkoisaa kanssakäymistä!


kiitti vaan kaveri :(


Okei.... Kai se sit on pakko sanoo... Tuli se tohtorikin tavattua. Teen vaadittavan korjauksen.
Avatar
#129 • • tumpsi Guest
NONI!
(eilen kävin kahvilla med: link, drS, joonas^, protesti)
Avatar
#130 • • zAo Guest
ville&vaavu, JussiS, OlliS, Tapi
Avatar
#131 • • vaavu Guest
zAo kävi meillä eilen kääntymässä. Sit viikonloppuna mä näin muitakin rumia äijänköriläitä mökillä.

Ai niin ja villen näin viimeksi tänä aamuna. :heart:
Avatar
#132 • • Tapsa Guest

..muitakin rumia äijänköriläitä..



:D
Avatar
#133 • • Juki54 Guest
TR tos avautuu taas kerran :right:
Avatar
#134 • • Bio Guest
mitäs nyt tual raumal tuli vastaan.. ainakin juki, hexe, negatiivi, jussis.. kaikil tuli heitettyy jotain känniläppää
Avatar
#135 • • Loopy Guest
Kun kerran Defencessä vastaan tulleita naamoja ei jaksa laskea, niin todetaan nyt sitten Stadi-excursion nassut:
- Bulk
- Unda

(joo, Virus TI on nyt nähty - ja kuultu :excellent: )
Avatar
#136 • • bulk Guest
Jaa täällä on tällainenkin thriidi.

Loopy kavereineen kävi tossa tosiaan piipahtamassa bisneksien merkeissä, oli vähän krapulainen vastaanottokunto, mutta kuitenkin tuli asiat hoidettua.

Jaa ketähän muita tässä on tavannut viimeks... Pitääpä alkaa pitämään kirjaa. :)
Avatar
#137 • • salaisinko Guest
crc, master bator, forehard, timppa-, pkaa, zazu, metsis, laura^__^ ja jagu ainakin. them pupillit
Avatar
#138 • • LindaGP Guest
Daniel Braun tuli Cittarissa vastaan jokunen päivä sitten.
Avatar
#139 • • Zapa Guest

Daniel Braun tuli Cittarissa vastaan jokunen päivä sitten.



ilm kotkas? en tiedä sanotaanko enää city-käytävää helsingissä cittariksi, mutta ainakin joskus tuota kuuli paljonkin...
Avatar
#140 • • LindaGP Guest

Daniel Braun tuli Cittarissa vastaan jokunen päivä sitten.


ilm kotkas? en tiedä sanotaanko enää city-käytävää helsingissä cittariksi, mutta ainakin joskus tuota kuuli paljonkin...


En oo kuullu, mutta Danin näin ihan Kotkan Citymarketissa kun itse olin perheeni kanssa ostoksilla ja Dani kulutti aikaa odotellessa dösää. :hah: