-= Tarvitsetko Miksausta tai Masterointia biiseillesi? =-

16 posts, 1 page, 2,655 views

Avatar
#1 • • D_Art Guest
Tervehdys,

Tarvitsetko ehkä miksaajaa tai masteroiaa
biiseillesi? Tarjoan apuani mielelläni ja melko kohtuu hinnalla.

Masteroinnista olen pyytänyt 15e biisiltä ja miksauksista voidaan
keskustella biisi kohtaisesti.

Olen masteroinut useita rock/pop/hiphop biisejä ja levyjä,
osa on soinut myös radioissa, joten soundi on täysin
kilpailukykyistä! Tarvittaessa voin lähettää demoja töistäni.

Otappa yhteyttä.

Aurinkoisin terveisin,
- D.Art
- [email protected]
- 040 5922447
Avatar
#2 • • master bator Guest
:crybaby:
Avatar
#3 • • Transistor Guest
:( eihän tää nyt taas oo Torniosta..
Avatar
#4 • • J-P Guest
kokemuksen rintaäänellä: älä yritä näin, tulee pelkkää (aiheetonta) dissausta.

paras tapa on saada kavereilta/tutuilta hommia, joista hyvä sana[tm] leviää "piireissä".

sad but true.

tsemppiä!
Avatar
#5 • • Tapi T Guest

:crybaby:


:( eihän tää nyt taas oo Torniosta..


Olette varmasti hyvin perillä topiikin perustajan ammattitaidosta, kun käytte muutta mutkitta dissailemaan. Todella rohkaisevaa! :heart:
:D

Posts: 3,707

#6 • • :D
Kun on noin skene, niin toki tollaiset kuuluu tietää!

Kovin oli erilainen ääni, kun eräs toinen nimeltämainitsematon
henkilö tarjosi toista vuotta sitten masterointipalveluita. :right:

edit: Tänö taitaa olla myös hieman väärässä osastossa.
Avatar
#7 • • Lauri Leino Guest


edit: Tänö taitaa olla myös hieman väärässä osastossa.


joo, siirtäkääs tää jonnekin muualle te jotka siihen pystytte
Avatar
#8 • • Tapi T Guest


edit: Tänö taitaa olla myös hieman väärässä osastossa.


joo, siirtäkääs tää jonnekin muualle te jotka siihen pystytte


Ääh, jäi huomaamatta. Audio Tech ->
Avatar
#9 • • gerry Guest
Jotkut esimerkkiklipit tai edes bandien/artistien nimet jotka radiossa ovat soineet olisivat asiaa:)

15 Euron masterointi ei näin yhtäkkiä kovin proolta kuulosta....:)
Avatar
#10 • • Ath Guest

Jotkut esimerkkiklipit tai edes bandien/artistien nimet jotka radiossa ovat soineet olisivat asiaa:)

15 Euron masterointi ei näin yhtäkkiä kovin proolta kuulosta....:)



Halpa ei voi olla hyvää? :scared:
Avatar
#11 • • gerry Guest

Jotkut esimerkkiklipit tai edes bandien/artistien nimet jotka radiossa ovat soineet olisivat asiaa:)

15 Euron masterointi ei näin yhtäkkiä kovin proolta kuulosta....:)



Halpa ei voi olla hyvää? :scared:



Uskon et pystyn tekemään itekkin 15 egen masterointeja;)
Avatar
#12 • • pakana Guest
Ketä gerry kiinnostaa mitä sä uskot.

Tossa alkuperäsessä sanotaan selväsi että "Tarvittaessa voin lähettää demoja". Pyytäkää, jos tosiaan ootte kiinnostuneita.

Tää plattarin audiotech on nykyään täynnä turhaa kitinää ja köyhästi perusteltua dissausta.
Avatar
#13 • • J-P Guest


Kovin oli erilainen ääni, kun eräs toinen nimeltämainitsematon
henkilö tarjosi toista vuotta sitten masterointipalveluita. :right:



Ei se ääni niin kauhean erilainen ollut, eri henkilöt vain oli puhumassa :D
Avatar
#14 • • gerry Guest

Ketä gerry kiinnostaa mitä sä uskot.

Tossa alkuperäsessä sanotaan selväsi että "Tarvittaessa voin lähettää demoja". Pyytäkää, jos tosiaan ootte kiinnostuneita.

Tää plattarin audiotech on nykyään täynnä turhaa kitinää ja köyhästi perusteltua dissausta.



Okei... Anteeksi. Myönnetään ennakkoluuloja... Tuollainen foorumeilla mainostaminen on vaan hiukan "epäillyttävä" vaikkakin kyse ei ole isoista rahoista niin tuntuu et nykyään joka junnu on omia "palveluja" tyrkyttämäs puolelta jos toisin...


Mutta pahoittelut ja saatanpa tuos lähiaikoina jopa otta yhteyttä :)
Avatar
#15 • • 029 Guest
Joo,

silleen mun mielestä ihan mukavaa, että tommosia palveluita ylipäänsä tarjotaan... Toi saattaa olla jollekin alottelevalle muusikolle ihan helkutin hyvä apu ja tommosilla hinnoillakin kaikilla halukkailla jotka ei itse hanskaa masterointii on tohon jopa ehkä varaa =) Mutjoo... noin ylipäänsä ihan mukava asia, et suomesta näitä alan tekijöitä löytyy...

Menee vähän ohi topikista, mutta onkos muuten kellään tietoo et keiden suomen ammattilaisten tai puoliammattilaisten arsenaalista löytyis ihan analogista kauraa sieltä signaaliteiden välistä, ja jos löytyy niin miten paljon noi käyttää analogisita hardista?

Mulle meinaan henkilökohtaisesti nimenomaan toi et millä se on tehty on ikäväkyllä tosi tärkee aspekti, vaikkakin tottakai loppupeleissä se on aina kiinni niistä masteroijan taidoista...
Avatar
#16 • • R24 Guest
Löytyyhän pro mestoista analogisälää, vähintään kunnon kelamankka. Yleensä joku pro eq ja kompura. Ei "oikeissa" masterointi mestoissa soundia väännetä vieläkään plugareilla, tai ainakin sellaisen käsityksen olen saanut.

Mun mielestä on hyvä et joku tarjoo tollasta halpaa palvelua. Vaikka ois kuinka samat wavesin plugarit käytössä niin se masteroinin jälki tulee kuitenkin tekijän korvien välistä. Mitä enemmän masterointia tekee niin sitä paremmaksi siinä pakostikin tulee. Mulla on hyvä monitotointi kunnolla akustoidussa tilassa ja kaikki tarvittavat plugarit plus putki eq:t ja kompurat, enkä silti masteroisi omia biisejäni vaikka jotain masteroinnista ymmärränkin.