TRAVELER > internet radioshow powered by Six Degrees

5 posts, 1 page, 1,183 views

Avatar
#1 • • Edited aquakuutti Guest
Jos on mahdollisuus kuunnella nettiradiota, niin suosittelen tällaista kanavaa

http://www.sixdegreesrecords.com/radio.php

Six Degrees Records on yksi lempparini levynjulkaisijoista ja Traveler on kahden tunnin mittainen sukellus uuteen ja vanhaan kiinnostavaan musiikkiin ilman genre- tai maantieteellisiä rajoja. Tämän viikoittaisen shown isännöi Bob Duskis, joka on toinen Six Degrees Recordsin perustajista ja myös koonnut labelilleen monia loistavia modernin elektronisen musiikin kokoelmia, jotka sisältävät tuoreita ja mielenkiintoisia biisejä ympäri maailmaa. Yksi show kestää kaksi tuntia ja samaa showta pyöritetään aina taukoamatta viikon ajan. Sen jälkeenkin neljä edellistä showta ovat kuultavissa arkistokanavalta.

http://www.live365.com/stations/sixdegrees2

Traveler on ollut viime viikkoina suuri vaikuttaja mun mielialoihin, tunteisiin ja muokannut myös levylaukkuni sisältöä ja täydentänyt sitä monilla upeilla levyillä, joista en ollut aikaisemmin kuullutkaan tai joista minulla oli harhakuvitelma, etten niistä tykkää.

Bobin tarkoituksena on rakentaa radioshown ympärille yhteisoä, joka koostuu samanmielisistä sieluista, jotka pitävät tällaisesta mielenkiintoisesta ja yllätyksellisestä elektronisesta ja akustisesta musiikista.

Traveler on soittanut omien Six Degrees - artistiensa (mm.Karsh Kale, DJ Cheb I Sabbah, Midival Punditz, The Real Tuesday Weld, Banco de Gaia, Michael Franti & Spearhead, dZihan & Kamien, Bob Holroyd, Bebel Gilberto yms.)
lisäksi myös esim. Kruder & Dorfmeisteria, The Chemical Brothersia, Jori Hulkkosta, Beastie Boysia, Björkiä, Talvin Singhia, Thievery Corporationia, Shponglea, Eat Staticia, Gaudia, Kaya Projectia, Jairamjia, Amon Tobinia, Boards of Canadaa, Adham Shaikhia, Amorphous Androgynousia, Beatlesia sekä mielenkiintoisia, harvemmin kuultuja versioita tunnetuista biiseistä (kuten Mandragon Tango Orchestra - Smells Like Teen Spirit, täydellä orkestilla soitettu tangoversio Nirvanan tunnetuimmasta biisistä (on myös mulla käytössä nyt, kiitos Streamripperin :) )

np: Badmarsh & Shri - Get Up (Full length Faithless Remix)

huhhuh! pumpurum.gif

Traveler - A genreblending music from around the world for open-minded people.
Avatar
#2 • • Viltsu Guest
HELMEE!

Just löysin tän streamin maanantaina, juonnettu lähetys erottuu kyllä edukseen. Todella genrerajoja ylittävä selektio <3

030905 lähetyksen lemppari:
M.I.A. - Galang [XL-Recordings]

Keskiviikkoisin näyttää tulevan aina uusi lähetys viikoksi pyörimään.
Avatar
#3 • • aquakuutti Guest
Ouwouwow!!! Nyt pyörivässä 031605 lähetyksessä pistettiin kyllä sellainen megaburneri kehiin että oksat pois ja pala latvaa! Biisi oli

Midival Punditz - 136

näiden New Delhi - jäbien uudelta, 19.4. julkaistavalta toiselta albumilta Midival Times.

Yks parhaista elektronisista tanssibiiseistä minkä olen ikinä kuullut...
Breakbiittii, hinduvokaaleja, loistava siirtymä tasabiittiin... MIKÄ ENERGIA!!! Olin tietsikan ääressä mut oli pakko alkaa tanssimaan, kun saundi tempas mukaansa.

Tiedänpähän ainakin minkä levyn tilaan ensi kuussa...
Avatar
#4 • • Viltsu Guest

Midival Punditz - 136



On kyl pläjäys!! :eek:

mieletön tuo siirtymävaihe tasabiittiin, älyttömät väreet kulkee <3
Avatar
#5 • • aquakuutti Guest
Ja herkku senkun vain jatkuu valumistaan ulos kaiuttimista... nyt kannattaa viimeistään virittäytyä taajuudelle ja laajentaa hyvän musiikin tuntemustaan
:excellent: