Jace Late February Mix 2005

5 posts, 1 page, 913 views

Avatar
#1 • • Jace Guest
Jees, tässä olisi tarjolla parhaat palat miksattuna parin viikon takaisesta Yle X3M ratio ohjelmasta..

Teknisesti ei mitään parasta Jacea mutta toivottavasti biisiselektio mielyttää :)

Kiitos thomakselle serveritilasta!!

Tracklist:

1. York : Iceflowers (Aly & Fila Remix)
2. Mike Foyle : Space Guitar
3. Kuisma & Rusch : Yogatech
4. Lost Witness : Home (Mike Shiver Remix)
5. P.O.S : Gravity (Original Mix)
6. Mirco De Govia & Ronski Speed : Asarja (Mirco De Govia Remix)
7. Duende : Amor Del Dios (Orginal Mix)
8. Scott Bond Vs. Solar Stone : Red Line Highway (Yanave Remix)
9. Carl B : All Day
10. LSG : Netherwolrd 2005 (Oliver Prime Remix)



Ai niin ja palautettahan olisi kiva saada...


Ja tästä sen sitten saa:


http://thomas.reaktio.net/mixes/jace/Jace-Late_Feb_Mix_05.mp3
Avatar
#2 • • 0z- Guest
Kyllä toimii. Maistuvan setin olet saanut aikaan, alun progeilu toimi paremmin kuin loppuosa. Toivottavasti laitat näitä lisää jakoon kun en varmaankaan ole ainut jolla ei ole mahdollisuuksia kuunnella X3M radiota, mutta kiinnostusta löytyy seteillesi. :)
Avatar
#3 • • poet Guest
Takuuvarmaa kiksua taas Jacen tyyliin. Pidin todella! Olen aiemmin imaissut talteen sun aiemmatkin mixaukset ja jokainen on ollut omaan makuun. Tää setti onkin alusta loppuun rehellistä trancea ja biisit aivan poskettoman euforisia. Tekee siis tehtävänsä! Erityisesti maistui Lost Witnesin Home..vaikka yleensä Mike Shiverin Remixit on mun mielestä ollu jotenkin ilman punaista lankaa,niin tämä vain fudas kaikesta juustoisuudesta huolimatta! Myös lopetuksena ollut Netherworld 2005 oli erityisen maininnan arvoinen, sillä sen breikki ei jätä ketään kylmäksi! Kesä tulee taas mieleen ku tätä settiä kuuntelee. :)

4 5 6 7 8 9 10
Avatar
#4 • • Jace Guest
Kiitos paljon ihanasta palautteesta hyvät herrat!! On todella mukavaa että setti on maistunut muillekkin kuin minulle itselleen :hah:
Avatar
#5 • • Juki54 Guest
Olihan tää taas aikasta hyvä :heart: Jää kyl soittolistalle.