FINRG & SESSIONS2 Presents: The Sauna Boys - In the heat

23 posts, 2 pages, 4,078 views

Avatar
#1 • • Jone Guest
FINRG & SESSIONS2 Presents: The Sauna Boys - In the heat

-> http://www.saunaboys.org <-

Mirror1 - finrg.com
Mirror2 - hiredcam.com
Mirror3 - nemes.1g.fi
Mirror4 - flammabul.com/sessions

Mikä v***n Sauna Boys?

The Sauna Boys on kollektiivi suomalaisia hard nrg artisteja ja sidosryhmien eri alojen osaajia. Tällähetkellä kokoonpanoon kuuluvat artisteista Carbon Based, RX, Alek Száhala, Re-Form, Nemes, Proteus ja Pain on Creation, ja muista säätäjista tärkeimpinä mainittakoon Jone ja typ0.

The Sauna Boys on tapa tuoda esille osaamistamme muiltakin osa-aluleilta kuin musiikki. Tämä kaikki on naamioitu pseudonymisellä tavalla remuavaan ammattikouluporukkaan. kuten ensimmäisestä produktiosta on huomattavissa, tarkoitus on enemmänkin pitää hauskaa.

The Sauna Boys - In the heat jaetaan myös ulkomaille ja samalla se toimii käyntikorttina suomalaisesta kulttuurista sekä omasta osaamisestamme.

Kommentteja videosta toivotaan tähän postaukseen.

Philluthyrlinki!
Avatar
#2 • • Quu Guest
Olihan tää ihan hauska tälläinen nettijuttu, mitä ei pitäisikään hirveän kriittisesti arvioida, mutta lopputekstit paljasti sen mitä epäilin jo heti alusta alkaen. Teillä ei ole ollut kukaan käsikirjoittamassa tätä.


Tarkoitan vaan, että pienellä brainstormilla tästä olisi voinut saada 4x hauskemman.

Mut ihan piristävä silti.
Avatar
#3 • • Jone Guest
Kyllä meillä oli vähän niinkuin käsikirjoituksen poikastakin olemassa, mutta mm. suunniteltu vesihiihtokohtaus meni persiilleen ja näyttelijät juopuivat ennenkuin homma muukaan homma oli suunnitellusti purkissa. Aika perussettiä siis ja tässä oleva huumori nyt ei koitakaan olla muuta kuin rehellisen halpaa. Tästä huolimatta hommaan on kyl pistetty pienen pitäjän asukkaiden vuosittaisen työtuntimäärän verran vapaaehtoistöitä.

Tää oli tällanen, ensi kerralla uudet kujeet. Paljon asioita opittiin ja osataan ensi kerralla huomioida proggiksen alkumetreiltä lähtien.

BTW, tsekkaas privas Klubbarilla - oli asiaa muusta.
Avatar
#4 • • Dizmal Guest
Totaa..
Mulle jäi se idea koko hommas vähän hämäräks. :confused:
Biisi oli hyvä, mut video oli imo aika sellanen perushulluttelu mitä kesällä kehitetään ja kuvataan kavereiden kaa kännis. Tietysti leikattu ja editoitu ihan tasokkaasti, mut idealtaan ja näin muuten visuaalisesti ja kuvauksellisesti vähän mitäänsanomaton. (Tää nyt on entisen taidelukiolaisen ja muutenkin visuaalista ilmaisua ikänsä harrastaneen kriittisin silmin katsottuna..)

Ei siin midistä siis, mutta mua vaan jäi hämäämään tää:

The Sauna Boys - In the heat jaetaan myös ulkomaille ja samalla se toimii käyntikorttina suomalaisesta kulttuurista sekä omasta osaamisestamme.



Onko tän nyt tarkotus olla vaan sisäpiirin läppää, vai pitäskö tähän suhtautuu ton lainauksen kuvaamana edustustuotteena? :confused:
Avatar
#5 • • Jone Guest
Tästä voimme jälleen päätellä ettei Plattarille kannata postata mitään kesällä kaverien kanssa kännissä kuvattua, koska elämä on vakava asia. :scared: :laugh:

Kiitos, anteeksi ja lupaan, että osaan olla postaamatta seuraavasta hassuttelusta mitään häiriöksenne.
Avatar
#6 • • Dizmal Guest
Jotenki arvasin et reaktios tulee olemaan jotain tollasta. Ite halusit kommentteja, eikö itsetunto kestä kriittisempää palautetta? Vai haluutko vaan "ihan kiva" ja "hyvä jone" -tyylisiä kommentteja?
Imo toi mun kommentointi oli ihan asiallista, kummaa kun pitää heti alkaa vääntää sarkasmivittuilua..

Ite ainakin, kunhan nyt saisin mixteippiä nettiin, haluun tuotoksistani rehellistä ja suoraa mutta perusteltua palautetta/kritiikkiä (ja perusteeks riittää vaik henk.koht. makuasia, niin kun mulle ton videon visuaalinen anti ei vaan kolahtanu) enkä pelkkää "iha jees +hymiöitä" tavaraa.

Niin, etkä sä vieläkään näemmä kokenu tarpeelliseks vastata siihen mun kysymykseen, mikä oli mun koko postauksen pääasia;
Onko tota tarkotus kattoo kännis kuvattuna hullutteluna va käyntikorttina kulttuurista ja osaamisesta???

No, sit kun vihdoin saan sen mixauksen nettiin ni voit tulla haukkumaan sen ihan paskaks junnujen kiksukarva-piripolkka saastaks ja muutenki äärimmäisen huonoks, sovitaan vaik et ei tarvii ees perustella. Sit ollaan tasois ja voidaan olla kavereita :D
Avatar
#7 • • Edited Jone Guest


Onko tota tarkotus kattoo kännis kuvattuna hullutteluna va käyntikorttina kulttuurista ja osaamisesta???



Saat aivan vapaasti itse päättää minä ja miten videon katsot. Omalla saitillani suosittelen perunalastuja, olutta ja sohvaa. Ensimmäinen viestini asiasta on FINRG:n Lahtisen Teemun tekstiä (videon julkaisemisesta laitettiin siis ympäriinsä sama teksti). En ole erityisen kiinnostunut niistä "hyvä Jone"-kommenteistakaan, koska tämä ei ole mun proggikseni, vaan olen ainoastaan yksi sitä tehneistä ihmisistä.

Jos haluat videota kritisoida, niin toki saat senkin tehdä ja teitkin. Mulle ei vaan ihan avaudu mitä asiaa se ajaa kun kukaan videon työryhmästä ei todellakaan koita esittää tätä vakavana työnäytteenä. Itseasiassa ei sinne päinkään, vaan kyseessä on "tarjoamme halukkaille ilmaiset naurut (jotka voi halutessaan skipata), muttemme ole erityisen kiinnostuneita itkuista"-läppä.

Tähän mennessä downloadien määrä on pistänyt yhden serverin juntturaan ja videon "ei niin älykkö"-huumori on huvittanut väsyneiden ihmisten sunnuntaita ihmisiä Suomen lisäksi Englannissa, Hollannissa ja Australiassa.

Tämän jälkeen en ole erityisen kiinnostunut jauhamaan pätkästä onlinereita enempää putkeen, koska mielestäni kyseessä ei nyt ole sen tasoinen taidepätkä, että sitä pitäisi joutua selittämään. :heart:
Avatar
#8 • • Ana-- Guest
Heh, mun mielestä tää oli hauska tällanen pikku kesäfiilistelypläjäys.

Tietty jos lähtis juoksee muna kädessä ympäri foorumia ruikkimassa taiteellisen kriittisyyteni esanssia, ni kiroaisin alimpaan helvettiin mm. fontin, jonka reunanpehmennys oli mielestäni kolme pikseliä liian syvä, mutta koska kyseessä on selkeästi kieli poskessa ja huumorilla tehty pläjäys, en taida jaksaa.

Hyvä pojat, lisää huumoria maailmaan :)
Avatar
#9 • • Carbon Based Guest

The Sauna Boys - In the heat jaetaan myös ulkomaille ja samalla se toimii käyntikorttina suomalaisesta kulttuurista sekä omasta osaamisestamme.



Kyl toi puffausteksti on ihan yhtä kieli poskessa tehty kuin itse videokin.


Ja vielä sanottakoon että kaikki palaute on tervetullutta.

:D

Teemu
Avatar
#10 • • pie Guest
ihan hauska pläjäytys tämä oli
Avatar
#11 • • Dizmal Guest
Joo, selkee. Mun ylitaiteeliset putkiaivot otti, koko pätkän sen puffaustekstin takia ihan liian vakavasti :)
Vaikee sanoa kuin vakavissaan joku tällases postaukses on kun ei oo henkilökohtasta (tai muunkaanlaista) tuntemusta kyseisestä ihmisestä.
Kyl tost anyways hyvät naurut väsahtäneeseen työpäivään sai :happyroll:
Tulen siis tulevaisuudessa ottamaan sauna boys tuotokset vähemmän vakavissani.
Avatar
#12 • • SamZa Guest

Tästä voimme jälleen päätellä ettei Plattarille kannata postata mitään kesällä kaverien kanssa kännissä kuvattua, koska elämä on vakava asia. :scared: :laugh:

Kiitos, anteeksi ja lupaan, että osaan olla postaamatta seuraavasta hassuttelusta mitään häiriöksenne.



Elämä on.. (oli pakko mainita):p Mä käsitin, ettei tossa ollut tarkoituksenakaan olla mikään loppuunhiottu mainostäky vaan aidosti kuvattu pikku huumoripläjäys. Siitä en tiedä miten ihmiset yleensä ton nähdessä ajattelis, mut musta kiva pätkä.... ja asiallisia chixxejä;) Juu plattarin naamat on kyl ilkeitä. ::shocked: :D
Avatar
#13 • • k1mm0 Guest
ei kyllä osunut, eikä uponnut toi video muhun...
mut en mä mistään saunasta tai polkasta edes
diggailekaan. hyvää suomipromootiota.

ps. mulla ei ole huumorintajua :(
Avatar
#14 • • Coyote Guest
Biisi ainaki rokkas.. :happyroll:
Avatar
#15 • • Jone Guest
Tällä hetkellä kyseenalaista suomikuvaa on mennyt reilusti kolmattasataa gigaa maailmalle ja homma on herättynyt suuria tunteita puolesta ja vastaan. :excellent:
Avatar
#16 • • vartio Guest

Tällä hetkellä kyseenalaista suomikuvaa on mennyt reilusti kolmattasataa gigaa maailmalle ja homma on herättynyt suuria tunteita puolesta ja vastaan. :excellent:


so?

kyllähän se leviää jos sitä mainostaa puolen
miljoonan käyttäjän forums.jolt.co.uk-yhteisössä.
Avatar
#17 • • Jone Guest


so?



Miten niin "so?" Kuhan nyt mainitsin. Et sä varmaan uutisienkaan jälkeen sano et "so."


kyllähän se leviää jos sitä mainostaa puolen
miljoonan käyttäjän forums.jolt.co.uk-yhteisössä.



Kukas meistä niin on tehnyt?
Avatar
#18 • • vartio Guest



kyllähän se leviää jos sitä mainostaa puolen
miljoonan käyttäjän forums.jolt.co.uk-yhteisössä.



Kukas meistä niin on tehnyt?


kukas meistä mainostaa että "kyseenalaista suomikuvaa
on mennyt reilusti kolmattasataa gigaa maailmalle"?
Avatar
#19 • • Jone Guest


kukas meistä mainostaa että "kyseenalaista suomikuvaa
on mennyt reilusti kolmattasataa gigaa maailmalle"?



No WTF? Sitähän varten tämä "Arts & Productions" on, että täällä saa tuoda julki proggiksia? Vai onko toisin?

...ja mitä tekemistä tällä on jonkun Englantilaisen peliforumin kanssa?
Avatar
#20 • • happosepi Guest
No kommentoidaas tätäkin.. Täytyy kyllä hieman ihailla tekijöiden rohkeutta, itse en kehtaisi lähteä moiseen pelleilyyn, varsinkaan jos olisin hiukankin tunnetumpi artisti. Sitä jengiä kuitenkin löytyy, kenen huumorintaju ei ihan tällaisiin veny :)

"ihan hauska" vois kuvata mun mielipidettä parhaiten, päällimmäisenä jäi mieleen vaan fiilis että ois jo kesä :) Huumori on kyllä tosiaankin rehellisen mautonta. Krapulassa katsottuna tuo viinan kanssa läträäminen sai kyllä voimaan pahoin :D

Muurahaiskekoon sammuneen jätkän raiskaus ruotsalaisen homon toimesta on kyllä idea joka ei voi tulla kenenkään muun kuin suomalaisen miehen päästä.

Taustabiisi ei oikein napannut, kuulosti jotenkin hätäisesti kyhätyltä eikä mun mielestä edes sopinut videoon.

No mut, piristävä pätkähän se oli silti. Tehkää lisää vaan.

Ainiin, ja tytöt oli nättejä :)