:: CHICA :: TAMPERE :: LA26.3 :: KIVA ::

8 posts, 1 page, 1,218 views

Avatar
#1 • • Edited hahmo Guest
chica_tampere_2_etu_.jpg

chica_tampere_2_taka_.jpg

HUOM HINNAT MUUTTUNEET!

mainoksissa ilmoitettu hinta (tytöt 4eur / pojat 6eur) on jouduttu muuttamaan lukuisista epätasarvoon viittaavista valituksista. uusi hinta on tasoitettu keskelle.

UUSI HINTA: 5EUR (tytöt ja pojat)


VALOT AJAA: PARKER KANE (IGLU)
HIUKSET LAITTAA: STUDIO IMAGE
MEININGIN TAKAA: TYTTÖENERGIA, SOUNDI, VALOT, DEKOT
Avatar
#2 • • hahmo Guest
Flyerit päivitetty ja suurimmat virheet korjattu.
Avatar
#3 • • hahmo Guest
HUOM HINNAT MUUTTUNEET!

mainoksissa ilmoitettu hinta (tytöt 4eur / pojat 6eur) on jouduttu muuttamaan lukuisista epätasarvoon viittaavista valituksista. uusi hinta on tasoitettu keskelle.

UUSI HINTA: 5EUR (tytöt ja pojat)
Avatar
#4 • • mark hamilton Guest
Mistäs näin paljon mimmi DJ:tä
Avatar
#5 • • hahmo Guest
no nyt niitä on alkanut onneksi löytyyn..aluksi oli kovan työn alla, mutta nyt jo vaihtoehtoja mistä valita..onneksi 2 suomen parhainta mimmiä (heti residenttiemme jälkeen:) on 15.4 vaasan chicassa eli milla ja pia, sen jälkeen katsotaan haluuko neidit tulla muuallekkin visiitille chicaan..toivottavasti

muistakaapa kaikki että chica halvoista hinnoistaan huolimatta painaa täydellä tekniikalla ja valoissa parker kane.
Avatar
#6 • • jangler Guest
Huomasithan Mikko että JUST tuolloin siirrytään kesäaikaan ja ilta onki tunnin lyhempi. Mayahilta puolen tunnin setti? :)

Konseptista pisteet. Mulla olis muuten tiedossa Helsingistä yks hyvä housemimmi (nimenä tuntematon)...
Avatar
#7 • • Lucy Luke Guest


Konseptista pisteet. Mulla olis muuten tiedossa Helsingistä yks hyvä housemimmi (nimenä tuntematon)...



Ei muuta kuin kehiin vaan! :happyroll:
Avatar
#8 • • hahmo Guest
ikäväksi pitää todeta että herra promoottori eli minä olin mokannut ja unohtanut kellojen siirtymisen. laki kieltää juhlimisen klo 2.30 jälkeen jolloin kello on uudessa ajassa 3.30

soitto ajat hieman muuttuvat:

yläkerta entisellään:

mansikka 22.00-23.00

cinnamon b2b lucy luke 23.00-02.30

alakerta:

unirumpali 22.00-22.45

taika 22.45-00.00

missiah 00.00-01.15

mayah 01.15-02.30

toisin sanoen kaikilta vartti pois ajasta..



laita jotain infoo uudesta house mimmistä sellaista kaivataan aina :)