HUOM HINNAT MUUTTUNEET!
mainoksissa ilmoitettu hinta (tytöt 3eur / pojat 5eur) on jouduttu muuttamaan lukuisista epätasarvoon viittaavista valituksista. uusi hinta on tasoitettu keskelle.
UUSI HINTA: 4EUR (tytöt ja pojat)
dear betafactory
chican musiikkityyli muuttuu jatkossa miltei jokaisella kerralla. klubi ei ole sidoksissa houseen tai hardhouseen vaan siihen että tytöt soittavat. tällä kertaa artistit ovat nämä residenttimme ja jatkossa musiikkityylit vaihtelevat artistien mukaan kaiken konemusiikin rajoissa. toivomuksia saa esittää vaasaan ja ne TODELLA huomioidaan ..sillä itse kun en asu vaasaassa jää tietoni vaasaan meiningistä muutamaan iltaan vuodessa ja kuulopuheisiin. toivomuksia siis todellakin kaivataan, kunhan soittajat ovat tyttöjä/naisia.
kiitos kommenteista *kumarrus*
Juu, nuo olivat lähinnä vain ideoita/neuvoja koskien ainoastaan Vaasan tapahtumaa. Muualla järjestettäviä tapahtumia en ikinä ole kommentoinutkaan. Halusin vain tuoda esiin, miten juuri minä (vaasalaisena) koen PaNe:a bilepaikkana. Pointti oli siis seuraava: oma mielipide on lähinne se, että pääsali jo sellaisenaan on pikemmin chill room kuin tanssisali. Sieltä löytyy baari yms. Siellä on myös helpompi hengailla/jutella, koska pääsali ei ole yhtä ahdas ja pieni kuin se takahuone. Takahuone on toisaalta (jos heitetään pois kaikki ylimääräiset sohvat) aivan luonnollinen tanssipaikka tiiliseinineen. Nojoo, ehdotuksia nuo vain ovat. En tiedä, onko edes mahdollista järjestää asiat näin, ja haluavatko klubi itse näin edes tehdä. :) Over and out. Nähdään perjantaina, näistä tulee varmasti kivat pippalot.