:: CHICA :: VAASA :: PE11.3 :: PAPIN NENÄ ::

48 posts, 3 pages, 4,779 views

#21 • • BetaFactory Guest

HUOM HINNAT MUUTTUNEET!

mainoksissa ilmoitettu hinta (tytöt 3eur / pojat 5eur) on jouduttu muuttamaan lukuisista epätasarvoon viittaavista valituksista. uusi hinta on tasoitettu keskelle.

UUSI HINTA: 4EUR (tytöt ja pojat)

dear betafactory

chican musiikkityyli muuttuu jatkossa miltei jokaisella kerralla. klubi ei ole sidoksissa houseen tai hardhouseen vaan siihen että tytöt soittavat. tällä kertaa artistit ovat nämä residenttimme ja jatkossa musiikkityylit vaihtelevat artistien mukaan kaiken konemusiikin rajoissa. toivomuksia saa esittää vaasaan ja ne TODELLA huomioidaan ..sillä itse kun en asu vaasaassa jää tietoni vaasaan meiningistä muutamaan iltaan vuodessa ja kuulopuheisiin. toivomuksia siis todellakin kaivataan, kunhan soittajat ovat tyttöjä/naisia.

kiitos kommenteista *kumarrus*

Juu, nuo olivat lähinnä vain ideoita/neuvoja koskien ainoastaan Vaasan tapahtumaa. Muualla järjestettäviä tapahtumia en ikinä ole kommentoinutkaan. Halusin vain tuoda esiin, miten juuri minä (vaasalaisena) koen PaNe:a bilepaikkana. Pointti oli siis seuraava: oma mielipide on lähinne se, että pääsali jo sellaisenaan on pikemmin chill room kuin tanssisali. Sieltä löytyy baari yms. Siellä on myös helpompi hengailla/jutella, koska pääsali ei ole yhtä ahdas ja pieni kuin se takahuone. Takahuone on toisaalta (jos heitetään pois kaikki ylimääräiset sohvat) aivan luonnollinen tanssipaikka tiiliseinineen. Nojoo, ehdotuksia nuo vain ovat. En tiedä, onko edes mahdollista järjestää asiat näin, ja haluavatko klubi itse näin edes tehdä. :) Over and out. Nähdään perjantaina, näistä tulee varmasti kivat pippalot.
#22 • • suolekas Guest

bla bla bla...

Tiedätkö mitä? Kun sulla noita ideoita noin ihmeen paljon
piisaa, niin järjestä hyvä mies omat juhlat jossakin?
Ei siis millään pahalla, mutta kohdistaisit energiasi johonkin
konkreettiseen ja laitat ne juhlat pystyyn. Niistä tulisi varmasti
täydelliset juhlat.

Se on helppoa kirjoitella foorumeille että täytyisi olla
sitä ja tätä, tuota tuolla ja sitä siellä. Ymmärrän toki, että haluat
tuoda omat ajatuksesi esille asian tiimoilta, mutta huhhuh!

Taidat juuri elää sitä vaihetta kun tanssimusiikki on uutta ja ihmeellistä,
kaikki on hienoa ja jne. Eräänlaista kuherruskuukautta siis.
Mutta ei siinäkään mitään. On hienoa että tämänkin kokoisessa kaupungissa
on ihmisiä joilla virtaa ja ideoita riittää, kohdistaisivat ne vaan paremmin.

Taidatkin olla varsinainen vaasaskenen Juhana Helmenkalastaja ;D
Ideoita, asioita ja puhetta riittää, mutta jatkoon ei päästy...
#23 • • e-r0 Guest

blaablaa...Tähänastiset kokemukset Vaasan tapahtumista ovat todistaneet (ainakin minulle) sen, että polkka toimii paremmin pienissä, tiiveissä tiloissa. blaablaa..

eh, ookoo. mitä merkitystä sillä huoneen koolla on siihen musiikin "toimivuuteen"? eiköhän se nyt ole kiinni siitä tilan koosta _suhteessa_ ihmismäärään kuinka sitä tunnelmaa tulee. varmasti pääpuolikin olisi yhtälailla toimiva mielestäsi jos vaan tulis joihinki bileisiin tarpeeks jengiä että sais sen päälattianki täyteen. et oo ilmeisesti käynyt kovin monissa bileissä mitä nenässä on vuosien varrella pidetty koska kyllä pääpuolikin on ollut monesti tukossa ja liekeissä. älä nyt teilaa kivaa tanssialattiaa sen takia että niis nenän bileis missä sä oot käyny on taakse kehkeytynyt parempi tunnelma pelkästään sen takia että on ollut vähän jengii jonka johdosta pikkuhuonees on ollu tiiviimpää.

oot sä beta kyllä aika epeli.

edit: jaha, suolekas ehtikin kommentoimaan jo. vaasan helmenkalastaja :D
#24 • • BetaFactory Guest
KOOL.

Miksi minun mielipiteeni myös perustuisivat sellaisiin asioihin/bileisiin, joista minulla ei ole tietoa/joissa en ole käynyt? Jokainen voi vain puhua omasta kokemuksestaan. Siinä jokaisen raja kulkee. Eiköhän ole aika luonnolista?

Ja jollain tavalla vastasit omaan kysymykseen tuossa vastauksessasi: "varmasti pääpuolikin olisi yhtälailla toimiva mielestäsi jos vaan tulis joihinki bileisiin tarpeeks jengiä että sais sen päälattianki täyteen.". Tein vain sellaisen johtopäätöksen, että tällä hetkellä ei ole mahdollista saada niin paljon jengiä bileisiin, että myös pääsali olisi tupatäynnä. Mielestäni aika rationaalinen johtopäätös. Onko PaNe:n pääsali ollut tungossa esim. muutamien viime vuosien aikana? Ei ole tainnut olla.

Ja miksi tunnelma olisi mikään yleispätevä ja yleinen juttu? Eikö jokainen saa luoda omaa tunnelmaansa? Ne seikat, jotka vaikuttavat tunnelmaan/sen luomiseen, ovat tietysti myös yksilölliset.

"Taidat juuri elää sitä vaihetta kun tanssimusiikki on uutta ja ihmeellistä,
kaikki on hienoa ja jne. Eräänlaista kuherruskuukautta siis. "

Nojoo, kai tanssimusiikki voi olla "jotain uutta" myös about 10v kokemusten jälkeenkin. :confused: Jos vielä sen jälkeen näköjään pystyn eläämään "kuherruskuukautta", niin se on vasta hieno juttu. Se todistaa vain sitä, että vielä löytyy miehestä intoa.

"Tiedätkö mitä? Kun sulla noita ideoita noin ihmeen paljon
piisaa, niin järjestä hyvä mies omat juhlat jossakin"

Jokainen ihminen on erilainen. Kaikki eivät sovi tiettyihin tehtäviin. Aika henkilökohtainen valinta/päätös tuo. Luulen kyllä, että jokainen itse tietää, mihin kannattaa/haluaa energiansa käyttää. Tämä on yksi tapa monista mahdollisista. Tuollainen yleinen asenne saa ehkä joku muu pitäytymään kertomasta omia neuvoja/mielipiteitä. Pitäisivätkö omien ideoiden aina samaan aikaan liittyä myös järjestämishalukkuuteen?

EDIT: Aika tarpeettomaksi sellainen forumi muuttuu, jossa tulevien bileiden kohdalla kaikki vain sanovat jotain tyyliin "jee, kivat pippalot". Ei silloin mitään järkevää/rakenteellista saa aikaan. Pitää aina (oikealla tavalla) kritisoida kaikkea. Millään muualla tavalla ei päästä "eteenpäin", myöskään klubit.
#25 • • Edited Zakka Guest
Vinkki BF:lle: Sillä tosiaankin on hieman väliä, onko ko. läpät jonkun bilejärjestäjän Upcoming Events -topicissa (jonka tarkoitus on esim. promotoida jotain tapahtumaa), vai jo Past Eventseissä. Enkä tarkoita nyt kritisoimista.

Enempää en tähän jaksa ottaa kantaa. Mutta jatkakaa Vaasa-topicissa kiitos...
#26 • • Dzad Guest
Eero ja Suolekas...

En oikein ymmärrä, millä tavalla te katsotte kritiikkiä. Ei tässä aiheessa ole sanottu mitään negatiivisia juttuja, vaan ainoastaan tuotu esiin ehdotuksia juhlista ja niiden järjestämisestä. Mitä vikaa on rakenteellisessa kritisoimisessa?
#27 • • e-r0 Guest

Eero ja Suolekas...
en oikein ymmärrä, millä tavalla te katsotte kritiikkiä.

dzad, en oikein ymmärrä mitä tarkoitat.

Ei tässä aiheessa ole sanottu mitään negatiivisia juttuja, vaan ainoastaan tuotu esiin ehdotuksia juhlista ja niiden järjestämisestä.

olenko väittänyt että olisi sanottu jotain negatiivista?

Mitä vikaa on rakenteellisessa kritisoimisessa?

ei mitään, tietääkseni. olenko väittänyt että kritisoimisessa olisi jotain vikaa?

tohon betan replyyn en nyt lähde enää suoraan vastaamaan koska ulosanti oli paikoittain erittäin epäselvää ja ei ollut koko ajan selvillä millä viitataan mihinkäkin (quote toiminnon käyttö olis voinu parantaa tilannetta vähäsen), mutta tiivistetään nyt vaikka näin että mun pointti lähinnä on tän keskustelun suhteen ollut seuraava:

ehkä kannattais lähtee metsästään sen "tunnelman" saavuttamiseksi mielummin lisää jengiä bileisiin kun lähteä metsästämään pieniä huoneita.
#28 • • porsche Guest
25.2 oli mielestäni osoitus että bileisiin on mahdollista saada paljon jengiä... :D Toivottavasti myös ens pe ihmiset löytävät sankoin joukoin kaupungin ykkösmestaan!
#29 • • mayah Guest
No nii, tästähän on hyvä lähtee, ku valmiiks jo sanotaan, et sun settis ei tuu toimii :D

Mä kyllä aattelin kaikesta huolimatta tehdä silleen, et otan tosta levyt messiin, soitan keikan ja katson sitten miten kävi :heart:
#30 • • BetaFactory Guest

ehkä kannattais lähtee metsästään sen "tunnelman" saavuttamiseksi mielummin lisää jengiä bileisiin kun lähteä metsästämään pieniä huoneita.

Aivan oikein. Jos porukkamäärä on kohtuullinen, niin sitten näihin "pienet huoneet"-kaltaisisiin keskusteluihin ei ole tarvetta ryhtyä. Mutta kun tiedetään, ettei kävijämäärä ainakaan tällä hetkellä ole sitä korkeinta, ei kannata ryhtyä vuokraamaan "olympiastadionia koulun nokkahuiluorkesteria varten". Enkä ole sanonutkaan, ettei Maijan setti voisi onnistua (itsekin odotan innostuneena sitä settiä kaikkein eniten). Ei vain aina tarvitse valita sitä vaikeampaa vaihtoehtoa, kun varmempi kortti on ikäänkuin käden ulottuvissa. Onhan toinen asia, että toiset tykkäävät haasteista. :)

Tässä asiassa ollaan kieltämättä eri mieltä. Eiköhän kaikki tuli sanotuksi jo. Riittää varmasti näin, ainakin minun puolestani. Aikamoinen huono maku on jäänyt suuhun tästä threadista, vaikka alusta loppuun saakka tarkoitus ei ollut kuin vilpittömästi tuoda esiin muutamia ehdotuksia järkkääjille (kun kukaan muu ei sitä ikinä tee).
#31 • • *angelikA reD* Guest

Mä kyllä aattelin kaikesta huolimatta tehdä silleen, et otan tosta levyt messiin, soitan keikan ja katson sitten miten kävi :heart:

niinpä, mayah puhuu asiaa. kannattaako perjantain kemuja analysoida puhki ja ressata nii perkeleesti ennen kuin niitä on edes ollut? kivaa, että chicat ylipäätään vaasaan tulevat. hauska ilta on varmasti tiedossa, vaikka ei väentungoksen alle jyräytyisikään. :heart: piis.
#32 • • mayah Guest

Ei vain aina tarvitse valita sitä vaikeampaa vaihtoehtoa, kun varmempi kortti on ikäänkuin käden ulottuvissa.

Ymmärsinkin siis täysin väärin. Eli sä et sano, etteikö polkka vois toimia, mut ihmettelet, et miks maija soittaa siel polkkaa, ku ois voinu ottaa Tabin soittelee kiksua :rolleyes:

No joo, olkoon sitte haastetta, jos sen niin haluaa laittaa; mä ajattelin kuitenkin tehdä parhaani omalla tavallani. Se kuka tykkää, se tykkää, se kuka ei tykkää, se ei tykkää.
#33 • • k1mm0 Guest
vaasa rules :heart:

ps. skippaan nää juhlat.
#34 • • Coyote Guest

blaablaa...Tähänastiset kokemukset Vaasan tapahtumista ovat todistaneet (ainakin minulle) sen, että polkka toimii paremmin pienissä, tiiveissä tiloissa. blaablaa..

et oo ilmeisesti käynyt kovin monissa bileissä mitä nenässä on vuosien varrella pidetty koska kyllä pääpuolikin on ollut monesti tukossa ja liekeissä.

Joo kyl panes ollu tosi tiukkoja bileitä pääpuolelki. *Muistelee haikeena*
#35 • • BetaFactory Guest

Ei vain aina tarvitse valita sitä vaikeampaa vaihtoehtoa, kun varmempi kortti on ikäänkuin käden ulottuvissa.

Ymmärsinkin siis täysin väärin. Eli sä et sano, etteikö polkka vois toimia, mut ihmettelet, et miks maija soittaa siel polkkaa, ku ois voinu ottaa Tabin soittelee kiksua :rolleyes:

No joo, olkoon sitte haastetta, jos sen niin haluaa laittaa; mä ajattelin kuitenkin tehdä parhaani omalla tavallani. Se kuka tykkää, se tykkää, se kuka ei tykkää, se ei tykkää.

:confused:

pienempi tila=varmempi kortti (jos porukkaa on vähissä)
#36 • • crash Guest

väärinymmärystä ja huonoa itseilmaisua

sisälukutaito on kaunis käsite.
#37 • • mayah Guest

:confused:

pienempi tila=varmempi kortti (jos porukkaa on vähissä)

No joo joo, kuhan vain aikani kuluksi taas höpötin :) Soitanpa sitten hallissa tai lähipubissa, ensimmäisenä tai viimisenä, polkkaa tai kiksua, teen ainakin jotain josta nautin suunnattomasti. Joten eiköhän anneta sen oman fiiliksen puhua puolestaan ja pidetään kivat bileet huomenna :heart:
#38 • • Dzad Guest

vaasa rules

ps. skippaan nää juhlat.

Best post of the thread! :happyroll:

Olen ainakin siellä... :silence:

Edit (ehkä vähän off-topic):
En ole suuri techno ja house-fani mutta kunnioittan kuitenkin sitä musiikkia (olen myös käynyt useammissa juhlissa).
Asia on se että Vaasassa kaikki edm-fanit eivät kunnoioita esim. hard dancea. Ei niin kypsää minun mielestäni. Mutta kun itsekritiikki puuttuu...

Vaasa on liian pieni EDM-fanien taistelemiseen. :heart:
#39 • • k1mm0 Guest

Best post of the thread!

kiitos... vaikka ton mun postauksen informaatioarvo
kyllä lähentelee myös sitä nollaa ;)

Vaasa on liian pieni EDM-fanien taistelemiseen.

hei pliis... mä en käsitä tota 'edm-fanitusta'. mä en ainakaan
fanita mitn edm:ää (mitä se nyt onkaan). whinewhine.

ps. eikä vaasassa ole tarpeeksi pientä areenaa missä
kannattaisi 'edm-fanien' taisteluturnaus järjestää :D
#40 • • e-r0 Guest

Edit (ehkä vähän off-topic):
En ole suuri techno ja house-fani mutta kunnioittan kuitenkin sitä musiikkia (olen myös käynyt useammissa juhlissa).
Asia on se että Vaasassa kaikki edm-fanit eivät kunnoioita esim. hard dancea. Ei niin kypsää minun mielestäni. Mutta kun itsekritiikki puuttuu...

vaikka tähän topicciin kirjoittaminen hävettääkin kovasti niin tähän en pysty olemaan puuttumatta:

parahin dzad, ei nämä house&techno (tsiisus mitä lokerointia) ihmiset mitään musiikkigestapoja ole. kyse on lähinnä siitä että musiikkiin ja niiden eri genreihin suhtaudutaan vähän niinkuin esim. lätkäjoukkueisiin. toinen pitää tapparasta ja toinen jokereista ja näistä joukkueista sitten kinataan LEIKKIMIELISESTI ja PILKE SILMÄKULMASSA. voin kyllä taata että kaikilla näillä house&techno naamoilla on sen verta aivosoluja jäljellä että he tajuavat kyllä että eri ihmiset diggaa eri musiikkia, mutta jos sun pää ei kestä yhtään kärkkäämpiä dialogeja keskusteltaessa eri musiikkityyleistä niin suosittelisin käyttämään ainoastaan klubitusta joissa havainnollistetaan leikkimielisyys överí hymiöiden käytöllä, ettei sit pääse tuleen paha mieli.