>> UNCOMPROMISED TECHNO @ PAPIN NENÄ, VAASA

25 posts, 2 pages, 3,458 views

#1 • • Edited crash Guest
techno.jpg

Where:
Papin Nenä (Hartmaninkuja 9)

When:
Friday 11.02.2005 > 22.00-04.00

Serial Killers:
Crash [disko tekno kollektiv]
Kenth [meltdown]
Matlåck [töysä ug]
Mranta [disko tekno kollektiv / spinni]
Winnie P [vaasa ug]

"Serial killers tend to be white, heterosexual males in their twenties and thirties who are sexually dysfunctional and have low self-esteem. Their methodical rampages are almost always sexual in nature. Their killings are usually part of an elaborate fantasy that builds to a climax at the moment of their murderous outburst. Serial killers generally murder strangers with cooling off periods between each crime. Many enjoy cannibalism, necrophilia and keep trophy-like body parts as mementos of their work." :heart:
#2 • • BetaFactory Guest
Ohops, tulipa yllätyksenä. Tänne siis huomenna! :)

EDIT: Hmm, onko takahuone (tai jopa pelihuone) varattu tätä varten?
#3 • • mranta Guest
teimpäs sitten toisenkin topikin mutta tänne samat hehkutukset.

uncompromised techno -ilta tarjoilee siis vain ja ainoastaan puhdasta teknomusiikkia. no plur allowed

allekirjottaneen ulkomaanvieras-edustus-setti tulee sisältämään pelkästään mystimaagisen underground resistance:n ja sisarlabeleitten tuotantoa vuosien varrelta

edit:

Ohops, tulipa yllätyksenä. Tänne siis huomenna! :)

teknokommandojen periaatteisiin kuuluu salamaiskut ja ne tulevat varoittamatta ;)
#4 • • kenth Guest
Kommandot kokoontuvat siis takahuoneessa... Omalta osalta uudempaa ja vanhempaa, hämärää, jumitus soundia luvassa. Ehkä pienillä acid mausteilla.
#5 • • BetaFactory Guest

Kommandot kokoontuvat siis takahuoneessa... Omalta osalta uudempaa ja vanhempaa, hämärää, jumitus soundia luvassa. Ehkä pienillä acid mausteilla.

Jeesh, takahuone roks. Piste.
#6 • • Dzad Guest
Jo huomenna?

Emme saaneet paljon miettimisaikaa... mutta olen kyllä tulossa. :)
#7 • • k1mm0 Guest
spontaneous techno safari <3
huomiseen sit tytöt & pojat.
#9 • • BetaFactory Guest

Komea juliste! :)

Niin, jos tuollaisia tyyppejä tulee Hartmaninkujalla vastaan, mie en kyllä paikan päälle uskalla... :scared: :D
#10 • • Matlåck Guest
Meitsiltä tulee ainakin vanhempaa hulkkosta,kowalskia,technasiaa,jeff bennettiä ja vastaavia. Vähän sellaista mitä tuosta levyhyllystä löytyy.
#12 • • e-r0 Guest
äkänen<3
#13 • • *angelikA reD* Guest
näin ne baarittomat perjantait aina kariutuu johonkin. kenties huonoon itsehillintään? :D eli tänne sitä itsensä illan mittaan saattelee..
#14 • • Sizzler Guest
onkos kenties acid technoo tulos tänään?
#15 • • mranta Guest

wanhat '90+ ur:t rakentuu aika pitkälti tolle linjaa joten varmaan jotain senhenkistä kuullaan illan aikana
#16 • • BetaFactory Guest
Neljä tapahtumaa kolmen viikon sisällä. Aikamoinen vsa-putki.
#17 • • chip Guest

wanhat '90+ ur:t rakentuu aika pitkälti tolle linjaa joten varmaan jotain senhenkistä kuullaan illan aikana

Mä luulen että tolla acid technolla tarkoitettiin tossa sellasta chris liberator tyyppistä pritti acidia joka on vähän nopeempaa ja rankempaa kuin noi ur:t. :D
#18 • • mranta Guest

Mä luulen että tolla acid technolla tarkoitettiin tossa sellasta chris liberator tyyppistä pritti acidia joka on vähän nopeempaa ja rankempaa kuin noi ur:t. :D

ne perus brittinaamat jotka tota polkkaa väkästelee on kyl täysin olemassaolonsa velkaa mainittemalleni saundille. jos ns. 'historia' kiinnostaa niin tervetuloa ;) musiikki on kuitenkin sitä tinkimätöntä linjaltaan

ps. ja rankkuus ei oo musiikin laadun mittari / munanjatke
#19 • • chip Guest

ne perus brittinaamat jotka tota polkkaa väkästelee on kyl täysin olemassaolonsa velkaa mainittemalleni saundille. jos ns. 'historia' kiinnostaa niin tervetuloa ;) musiikki on kuitenkin sitä tinkimätöntä linjaltaan

eikä myöskään musiikin antiikisuus ole laadunmittari :) acid rain siis soi tänään? :cool:
#20 • • BetaFactory Guest

No ei. Mutta ehkä joillekin ihmisille yksi niistä kaikista tapauskohtaisista ja lukemattomista tekijöistä, jotka yhteensä takaavat hyvän fiililksen just sinä iltana ja just heille. Rankkuus ei ole musiikin laadun mittari, eikä myöskään päinvastoin. Laadullista musiikkia löytyy tottakai myös rankan matskun puolelta. Miksei tekisi. Näillä sanoilla en mitenkään halunnut kommentoida tulevan perjantai-illan musiikkivalintaa. Näiden kemujen teema on se mitä se on. Jos on tekno/antiplur, niin sitten on toki tekno/antiplur. Ei siitä sen enempää. Kyllä siihen pystyy jopa tällainen polkkkapää tamppaamaan, ja vielä tärkeämpi - nauttimaan siitä täysmittaisesti. Kaikki tämän päivän setit kiinnostavat yhtä paljon.

Toivottavasti PaNe:n takahuone tänä iltana on vähän elävämpi ja tanssiystävällisempi kuin Highland Pride on ollut ESP-iltojen aikana. Ettei nyt vain d edm:stä pois putoa. ;)

Roger and out.