dj kenth - weird science (tekno / acid)

19 posts, 1 page, 2,312 views

Avatar
#1 • • Edited kenth Guest
weird.jpg

Vähän teknompaa matskua tälläkertaa, biisilista tulee myöhemmin.
Tällaista soundia luvassa ainakin U-31 bileissä.

Tracks:
Sleeparchive - Bleep 01
Ricardo Villalobos vs Jay - Contextterrior 8.5
The Mole - I forgot smokin' posties
Luka & Lazo - Mf name
John Tejada - Mono on mono
Beizer/Lorber - Mizu
Funkwerstatt - Ostwind
Dexter - Reel 9
Mathew Jonson - Decomperssion
Ron Flatter - Famous
Gerry Todd - Fotograph
Sammy Goossens - Happydays
John Tejada & Justin Maxwell - Madness
Mista E - Don't belive the hype
John Tejada - Sweat on the walls
Gérôme Sportelli - Acid Rock
Detroit Grand Pubahs - Big onion
Brixton - 505 Track


Enojy:
Weird Science
Avatar
#2 • • Båssanova Guest
Hyvä freshhi selektio ja tekniikka hyvin handlattua. Viimenen biisi meni ohisektorille, mut so what, makunsa kaikilla. Tiukka setti. :)

Vois heittää arvosanankin 9-
Avatar
#3 • • mtd Guest
aciid !! :happyroll:
Avatar
#4 • • crash Guest
ainoa oikea weird science on kuitenkin tää hei:

pwscience.JPG

mut täytyypä kuullostella millaista rallia miksaukseen on päätynyt.
Avatar
#5 • • Matlåck Guest
Ei ole tapana hehkutella mutta tässä on kyllä todella hyvä miksaus! Parasta kenthiltä mitä olen kuullut. Teknisestiki hyvä,en ainakaan huomauttamista löydä.
Avatar
#6 • • BetaFactory Guest
Tulipa kunneltua. Munkin mielestä tämä setti kuuluu ehdottomasti Kenthin parhaimpiin. Sopii sekä reiveissä että taustamusalla. Biisivalinta oli aikalailla mun makuun. Ehdoton ykkönen oli se ensimmäinen biisi. Hemmetti mikä ralli, ja mitkä hypnoottiset saundit! Biisit 3,4 ja 5 iskivät myös. Se biisi siellä 31 minsan kohdalla on vain niin mukava klassikko, sitä on tullut kuunneltua monta, monta kertaa (ei kuitenkaan liian monta kertaa ;)). Biisilistaa odottaen! Loppupuolisko ei sitten iskenyt yhtä paljon mun kohdalla (nuo vokaalit... :panic:).

Mut yhteenvetona: tosi jees miksaus!! Samanlaista matskua sitten huomenna PaNe:ssa. :)
Avatar
#7 • • chip Guest
Ei kyllä toiminu mulle yhtään. Liian minimaalista ja omituista.
Avatar
#8 • • mad'ison Guest
Jumalauta, että on hyvän kuulosta!!! Setti rakentuu hyvin ja tekniikka kuulostaa olevan kohillaan. :happyroll:
Avatar
#9 • • BetaFactory Guest
Pitää tunnustaa: setti on pyörinyt ainakin kolmisen, nelisen kertaa tämän päivän aikana (sopivaa lämmittelyä Kenthin tämänpäiväistä keikkaa varten ;)).
Avatar
#10 • • grno Guest
hemmetin kova miksaus :roll: toimiva selektio ja sujuvaa miksausta. toka biisi(kin) aiheuttaa väristyksiä, mikähän mahtaa olla?
Avatar
#11 • • kenth Guest
Kiitos palautteesta, lisää saa toki laittaa. :) Kiva nähdä että maistuu. Lisäsin tuonne myös tracklistin nyt...
Avatar
#12 • • erik Guest
kova setti, mukana myös omia tän hetken lemppareita. miksailukin oli hyvin hanskassa.
Avatar
#13 • • sektori Guest
oikein hienoa musiikkia. monta sankaria mukana. contexterrior varsinki iskee juuri oikein.
Avatar
#14 • • J Raninen Guest
Toimii kyllä ihan kybällä. Riittävän minimalistista ja omituista :excellent:
Avatar
#15 • • Samuli Guest
whoaa! tiukkaa shittiä. tuuks valtimoon soittaan?
Avatar
#16 • • kenth Guest

whoaa! tiukkaa shittiä. tuuks valtimoon soittaan?



Tottakai, jubaillaan vaikka täällä lisää.
Avatar
#17 • • axo Guest
Yeah! tällaista sen teknon pitää olla. sopivan minimaalista...
Hyvä mixi!
Avatar
#18 • • Kalle Karvanen Guest
Itselleni lopun acidit toimi paremmin kuin alkupuoli. Alun muutaman mainion biisin jälkeen oli pieni tylsistyminen uhkaamassa kunnes löytyi oikea vaihde jolla rullattiin sulavasti loppuun asti. Tekniikka oli taas kertaalleen kohdallaan. Pieni miinus Decompressionista, ihan vaan sen tähden että se on tullut kuultua aivan liian monessa miksauksessa, bileissä, radiossa, joka puolella. Hyvä biisi kyllä, mutta itse voisin pitää taukoa siitä noin vuoden verran.
Avatar
#19 • • kimik Guest
tää oli ihan vitun hyvää shittiä!

...parhaimpii plattarimiksauksii pitkään aikaan...varsinkin ekat about 45min <3