Pidetään nyt kuitenkin mielessä että eihän efektin edes tartte olla mikään hifitasoinen kun kyseessä on DJ-käyttö ja satunnainen kikkailu.
Joo jos digital-Lofi ja käsiin leviävät laitteet sopii sulle, niin siitä vaan ostamaan noita kaikista halvimpia vehkeitä.
Halvimman kun ostat niin halvimman saat, etkä yhtään enempää. Noissa Behringereissä on vielä se hieno ominaisuus, että mallikierto on todella nopeaa ja kahden kuukauden jälkeen kukaan ei tahdo sulta tota ostaa pois ainakaan kunnolliseen rahaan.
Mä en tiedä sun filosofiaasi tarkalleen, mutta mulle musiikkilaitteet on osaksi sijoituksia, sen lisäksi että ne tuottavat mulle auraalista nautintoa. Enimmäkseni ostan laitteita, jotka on hyviä ja hyväsaundisia, pitävät jälleenmyyntiarvonsa ja joita voin kuvitella käyttäväni vielä viiden vuoden päästä, jos ne setupissa pysyvät.
Jos on tarkoitus vaan testailla erilaisia efektejä ja niiden vaikutusta omaan musiikkityyliin, niin kandee varmaan aloitella ihan ilmaiselta pohjalta. Maailma on puolillaan ilmaisia VST-flangereita, kaikuja ja erilaisia synkattavia efektejä, eikä se tietokoneen kytkeminen mikserin efektilenkkiin ole sen monimutkaisempaa kuin IMO jonkun Behringerinkään, jos koneessa on edes kohtuullisen uudenaikainen äänikortti. Käyttö nyt voi olla vähän kankeaa, jos ei omista sopivia kontrollereita, mutta himassa pärjää hiirelläkin. Ja jos keikkakäyttöön hakee kamoja, niin Behringer ei tunnu muutenkaan luontevalta valinnalta, hajoamisen riski on liian suuri.