roisto ratissa - reno [limitterihouse]

7 posts, 1 page, 1,594 views

Avatar
#2 • • kapteeni säärikarva Guest
Hyvät rauhalliset melodiat ja muutenkin rauhoittava vaikutus. Tykkäsin. Rumpuosasto toimii ainakin mulle. Pidempi leijailukohta olisis ollu hyvä. Hyvä tälläisenäänkin.
Avatar
#3 • • Timo Beast Guest
No on ainaki tuota limitteriä, bassoja ehkä vähän liikaaki en tiä.. makuasia. Basso jumittaa hyvin samasta sävelestä kokoajan. Pitäs päästä kuuntelemaan isolla Pa:lla. Skittat on just tommoset hämärät ja kipeet. Ihan ok kipale. Perus jumitus housee.. kolisee varmasti vähemmän selvinpäin :excellent:
Avatar
#4 • • rewind Guest
Bassoja tosiaan voisi hieman pistää alaspäin, muuten ihan kelpo jumitusta & läiskimistä.
Avatar
#5 • • sonni Guest
tuli vähän mieleen tämä.

oli ihan jees meininki! taustaosasto polkee melko huolella.
Avatar
#6 • • sauce Guest
ehkä maailman LÄSKEIN bassorumpu:D

siitä pointsit, skeba liian avantgardea mun makuuni kyllä jos totta turisen. Jos toi kitara olis niinku syna, niin tää ois ihan niinku AIRia(sillee niinku hyvällä tavalla). Filtterilooppi on kyllä tosi rock, sitä enemmän vois naukkailla(onko se B.W.? vai ihan itte rakennettu?).

= ainekset on HELKUTIN hyvään biisiin, mutta nyt jäädään herutuksessa puolitiehen.
Avatar
#7 • • roisto ratissa Guest
kiitos palautteista, eli ihan rakennettu on ei mitään lainattua/samplattua. vocooderin läpi soiteltu nuo filtterijutut ja kitarat on avantgardet ku soitin kauhees krapulassa. bassoa on liikaa miksauksessa huomasin itse myös, 1029:t on vaan niin surkeet botnen kans :crybaby: ..ja ideat vähän loppu kesken myös, pitää kattoa jos joskus jaksais duunailla pidemmälle..