M: Roland TB-303 MYYTY

6 posts, 1 page, 1,042 views

Avatar
#1 • • Edited timppa^ Guest
Aito narinalaatikko kaupan. Täysin toimiva, ainoina puutteina puuttuva
patteripesän luukku ja volapotikka on vaihdettu malliin, josta puuttuu
virtakytkin. Pari potikkaa vähän jäykkänä, mutta yksikään ei rahise eikä
temppuile muutenkaan. Mukaan virtalähde ja Doepferin synkkaboksi.

Kuva

Hp. 850e / tarjous

[email protected]
050-3794778
Avatar
#2 • • Daniel Braun Guest
Piru.
Suht "edullisesti" lähtee...
Vaikkakin kolkit ovat ehkä hieman ylihinnoiteltuja, vaikka olisivat miten klassikkokamaa ni ne on kuitenkin "vaan" monofonisia bassosyntikoita.
Vaikka en tosiaankaan kolkkia niin paljoa rakasta, ni ostaisin kyllä pois jos "ylimäärästä" rahaa olis.
Olis toi oikeesti kiva saada narisemaan tohon pöydälle.
Avatar
#3 • • Kalle Karvanen Guest
Näyttäisi olevan vielä ihan hyvässä kunnossakin (pienet tweekkaus kulumat delayn ja cutoffin kohdalla kuuluu asiaan :)

Tässä siis jollekin loistava sijoistuskohde jollei muuta. Pysyy arvo varmemmin kuin osakkeissa!
Avatar
#4 • • Miikka Guest
Niinpä :hearts: . Perhana kun olis ylimääräistä rahaa.. mutta ei :crybaby:
Avatar
#5 • • timppa^ Guest


Tässä siis jollekin loistava sijoistuskohde jollei muuta. Pysyy arvo varmemmin kuin osakkeissa!



Tiedä tuota sitten. Mä itse maksoin tuosta kaikkine postimaksuineen,
huoltoineen, alveineen ja tulleineen n. 1100e, ja korkein tarjous tällä hetkellä
700 euroa. :rolleyes:
Avatar
#6 • • Kalle Karvanen Guest

Tiedä tuota sitten. Mä itse maksoin tuosta kaikkine postimaksuineen,
huoltoineen, alveineen ja tulleineen n. 1100e, ja korkein tarjous tällä hetkellä
700 euroa. :rolleyes:



No tuossa 1100e on kyllä jo sopivasti ylihintaa. Tosin ei esim. autonkaan hintaa voi laskea siihen suoritettujen huoltojen mukaan. Muistan kyllä miten tämä juttu meni, joten ei siitä sen enempää. Tarkoitin ihan yleisellä tasolla että kolkista ei pahemmin koskaan taida hinta tippua mitenkään liian paljoa.