Oz- - 070205 [Trance]

6 posts, 1 page, 1,041 views

Avatar
#1 • • 0z- Guest
Nikkaroin tämmöisen paketin. Valitsin muutamia omia suosikkeja jotka iskee tällä hetkellä, tyylinä vähän menevämpi ranse tjsp... Palaute, kommentit ja mielipiteet tervetulleita! :)

Tracklist:

1.Ferry Corsten - Koyoto
2.Absolute - Day Dream (Re-Riff mix)
3.Dogzilla - Your Eyes (Original mix)
4.Mojado - El toro
5.Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Ferry Fix)
6.Mark Norman - Phantom Manor
7.Randy Katana - Fancy Fair (Fancy Edit)
8.Remy & Ronald Klinkenberg - Till Ya Drop!
9.Hertz - Recreate (Montana re-edit)
10.Randy Katana - One solid Wave (Sam Sharp remix)
11.Mirco de Govia - Drive in the Ocean
12.Nickelson - Yin (Solid Globe remix)



68:48min / 94,4mb / MP3 / 192kbps


Maista tästä! :cool:
Avatar
#2 • • Mike Kila Guest
Rokkas ja uppos! Meneviä biisejä koko miksaus täynnä ja vielä melko hyvin miksattuna. Vähän tosin haki joissain kohdin.

Pitkästä aikaa miksaus mikä uppoo mulle :heart:!

8.5/10
Avatar
#3 • • poet Guest
Pistänpäs tänkin muuten kuunteluun. Los commentos tulos :D
Avatar
#4 • • miikkaL Guest
Ohoh jäänytkin palaute antamatta, olen kyllä kuunnellut. Miksauksesta en muista mitään, mutta tosi hyvä selektio biisejä, osui ja upposi!
Avatar
#5 • • 0z- Guest
Heh, joo kiitokset palautteista uusi setti on tulossa lähiaikoina, sain uutta laitteistoa joten kohta kolisee. :D
Avatar
#6 • • poet Guest
Toimi mulle kyllä piristävänä vaihteluna omiin suosikkeihin! Olet näemmä mieltynyt voimakkaasti teknompaan trancematskuun. Hyviä raitoja todellakin, täytyy myöntää! Rakenne oli mielestäni hyvin kasassa. ehkä itse olisin jotain melodisempaa elementtiä myös setin puoliväliin puskenut, mutta sun setin tarkoituskin oli hakea menevämpää matskua ja siltä tosiaan lopputulos kuulostaa! Yks mitä tosin ihmettelin, oli setin aloitus. Miksi aloitit ensimmäisen biisin breikistä..? No olipa ainakin erilainen aloitus. Teknisesti olet muuten kehittynyt edellisiin setteihin verrattuna! Vaihdot sujuu pehmeästi muutamia irtoiluja lukuunottamatta. Joissain vaihdoissa on tosin vaikea sanoa, onko biiseissä biitit irti toisistaan vain onko siinä vain liikaa bassot päällekkäin, jolloin vähän särähtää korvaan. No se nyt on välimerkin hyväilyä ;) Ehkä paria vaihtoa olisi voinut equilla siivota enemmän. Sen verran menevä mixaus on joka tapauksessa, että täytyy tämäkin imaista taskuun nostamaan treenifiiliksiä väsyneinä päivinä. Erityisen hyvin maistuivat seuraavat biisit:
Mojado - El toro
Randy Katana - One solid Wave (Sam Sharp remix)
Mirco de Govia - Drive in the Ocean

4 5 6 7 9 10