Laserpoint 2005. 16.4.2005, Kaapelitehdas, Helsinki.

50 posts, 3 pages, 4,304 views

Avatar
#21 • • Ale Guest

ennen vessaan astumista suosittelen heittämään tekilan suolat silmäänn =D=D=D=D=D=D=D=D


Tod! Kandee hommaa varmuuden vuoksi tällanen lisävaruste
blindfold.jpg
:hah:



joo onnex toho sopii muodikas meno...

KI202.gif
Avatar
#22 • • Hugo Guest
Nää kemut kyllä pitää tsekata - Merikaapelihalli :cool: ja kaikkee... Pikkusen paremmat puitteet kuin Wanhalla :laugh:
Avatar
#23 • • Jukka I Guest
Mä en kyllä ymmärrä, mitä hienoa on Merikaapelihallin resonanssi- ja vaihevirhehelvetissä. Tai sitten oon vaan ollut tapahtumissa, joissa äänitarkkailija ei ole osannut hommiaan.
Avatar
#24 • • Tapi T Guest

Mä en kyllä ymmärrä, mitä hienoa on Merikaapelihallin resonanssi- ja vaihevirhehelvetissä.


Sä et vaan oo ollu oikeissa bileissä. ;)
Avatar
#25 • • od Guest
äänitarkkailusta ja resonoinnista viis...! mulla ainakin kaapeli herättää päällimmäisenä jotain aivan toisenlaisia mielleyhtymiä, vaikkapa "hyvät reivit" noin esimerkiksi. (nojoo, paikat resonoi, mut sehän on mageeta vaan ;))

suomeksi: tänne on tultava
Avatar
#26 • • yana Guest

no hitto, MIKEn takia vois jo vaivautuakin paikalle mikäli rahaa on..

darude-dis of the day:
"se soittaa dj-keikoilla liian hyvää musaa ollakseen katu-uskottava pop-stara"



onneks ei harmita et missaa tan kun paasee 1,5vko paasta kuuntelemaan pushia kans :)

http://www.twotribes.com.au/sydney/

voi sit kertoo tuliks universal nation =)
Avatar
#27 • • UzU Guest

Mä en kyllä ymmärrä, mitä hienoa on Merikaapelihallin resonanssi- ja vaihevirhehelvetissä. Tai sitten oon vaan ollut tapahtumissa, joissa äänitarkkailija ei ole osannut hommiaan.



Tuossa oli jo niin monta tekniikan sivistyssanaa, etta meni ihan yli mun ymmarryksen.

Ehka sen takia mulla hauskaa myos Kaapelin bileissa.
Avatar
#28 • • Timce Guest

Mä en kyllä ymmärrä, mitä hienoa on Merikaapelihallin resonanssi- ja vaihevirhehelvetissä. Tai sitten oon vaan ollut tapahtumissa, joissa äänitarkkailija ei ole osannut hommiaan.



:scared: Äläs nyt...Eihän sinne mennä hifistin korvalla laudan räminää kuuntelemaankaan, vaan nauttimaan hyvistä fiiliksistä ja siinä samalla musiikista, ja taatusti myös sinä löydät spotin, jossa se musiikki kuulostaa edes jollain tavalla samalta, kuin niistä 2Ke:n kauttimistasi.
Avatar
#29 • • Jukka I Guest

:scared: Äläs nyt...Eihän sinne mennä hifistin korvalla laudan räminää kuuntelemaankaan, vaan nauttimaan hyvistä fiiliksistä ja siinä samalla musiikista, ja taatusti myös sinä löydät spotin, jossa se musiikki kuulostaa edes jollain tavalla samalta, kuin niistä 2Ke:n kauttimistasi.


Mikä tahansa Vanha-äänentoisto hakkaa mun nykyiset kotisysteemit, joten minään hifistipuristina en itseäni pidä. Se nyt vaan on niin, että eri ihmisillä on erilaiset bileprioriteetit, ja mulla musiikki ja edellytykset siitä nauttimiseksi (=PA) menevät kirkkaasti decojen, sosiaalisen kanssakäymisen, viinanjuonnin yms. edelle. Viime Koneistossa sen spotin löytämisessä oli sen verran tekemistä että skippaan mielelläni Merikaapelihallin, varsinkin kun tästä kaupungista löytyy ihan oikeasti äänentoistollisesti hyviä tiloja ja systeemejä. (Toki uskon, että tuokin tila on mahdollista saada toimimaan osaavissa käsissä, kuten ilmeisesti on tapahtunutkin.)
Avatar
#30 • • UzU Guest
BUSSI TAMPEREELTA

Hinta: 13 euroa.
Lähtee mikäli 30 ilmottautunutta.
Ilmottautumiset ja lisäinfot [email protected]
tai 0400-466835 / UzU

Liput jokainen hommaa itse.
Avatar
#31 • • jorkki Guest
Menee kyllä vakavaan harkintaan, huokuttelis kyllä.. varsinkin jos bussi Tampereelta järjestyy :happyroll:

Matt Hardwick - November 2003 Promo Mix on yks mun suosikki miksauksista, toivottavasti äijä soittelee samanlaista kamaa täällä.
Avatar
#32 • • D-Mind Guest

Se nyt vaan on niin, että eri ihmisillä on erilaiset bileprioriteetit, ja mulla musiikki ja edellytykset siitä nauttimiseksi (=PA) menevät kirkkaasti decojen, sosiaalisen kanssakäymisen, viinanjuonnin yms. edelle.



Huh :scared: Mulla on täsmälleen samat prioriteetit, mutta en usko että kaapeli tulee niin karmaisevalta kuulostamaan että jättäisin nämä kemut väliin !!

Minä olen myös sitä tehdashalli-bilekansaa siinä mielessä, etten _aina_ jaksa mennä jonnekin LaTouriin hienostelemaan. Ja välillä sitä kaipaa vanhoja aikoja: Kaapelilla on pidetty parhaimpia bileitä missä olen ollut :)
Avatar
#33 • • Remotion Guest

K.Y.L.L.Ä!



S.A.M.A T.Ä.Ä.L.L.Ä!
Avatar
#34 • • Retro Huggu Guest
Ko. viikonloppu duunista vapaa ja lippu taskussa, eli hypetys alkakoon.

Olen jo muutaman vuoden dissannut Laserpointtia tusinaurpoturismin takia. Ikäraja K-18 työntää luotaan aina.

Anyway taas kerran mä tulen olemaan ylivoimaisesti vanhin bilettäjä, eli mua luullaan joko siviilikytäksi taikka lapsenraiskaajaksi (kuten C.S.I. Miami:n Horatio).

Tällä kertaa mut saa kuitenkin liikkeelle PUSH. Ketä kiinnostaa? Noh, tuskin ketään...

Kun kerran taas tutkitaan taskut ja rintsikat, niin voisi olla myös puhallutus, niin pysyis känniääliöt poissa taikka semmoiseksi muuttuminen olisi hankalampaa.
Avatar
#35 • • laserpoint Guest
Addition to the lineup ::

RAUTA club will host its own area at the Laserpoint event. Lineup is the following ::

TRES // Rauta
LIEBHERR // Rauta
TORO // Rauta
CRISS // Rauta


About the lights and sound ::

Soundsystem in the main area will be in totally over 100kW. So as we could say, we do have the headroom for even more demanding people.
It is in example same size as Tuska festivals soundsystem in outdoor area. That is why we suggest some kind of earplugs.

There will be several truckloads of moving lights, strobes, par cans, lasers, truss, etc.

There will be atleast 2 over 30 years old people also, within the all eighteenagers. So just relax and enjoy. Also the whole area will be
anniskelualue(tm), so you can get your drinks from the bar to the mainstage.

Ahh, of course. Here are the timetables ::

TIMETABLES

Room 1 // Battery laser arena
21:00-22:30 Darude
22:30-00:30 Matt Hardwick
00:30-02:30 M.I.K.E. aka PUSH
02:30-03:30 Proteus

Room 2 // Laser club arena
21:00-22:30 Sasha
22:30-00:30 Efo & Bone
00:30-01:30 Genki
01:30-03:30 Orkidea & Tab

Room 3 // Rauta stage:
21.00-23:30 Toro vs Tres
23:30-01:30 Criss vs Tres
01:30-03:30 Liebherr vs Tres

Lobby toilets hosted by WCDJs & WCVJs
Avatar
#36 • • Hugo Guest

Soundsystem in the main area will be in totally over 100kW. So as we could say, we do have the headroom for even more demanding people.
It is in example same size as Tuska festivals soundsystem in outdoor area. That is why we suggest some kind of earplugs.


Sounds awesome!! :king:
Avatar
#37 • • nipa Guest

Also the whole area will be
anniskelualue(tm), so you can get your drinks from the bar to the mainstage.


loistoa, pääsee fiilistelemään hyvää musiikkia oluttuoppi kädessä :excellent:
Avatar
#38 • • peepe Guest
Hiii! Vasta tänään oon alkanut innostuu näistä kemuista. Toivottavasti tulee paljon reivaajia paikalle! :happyroll:
Avatar
#39 • • sunnyboy Guest
Lippu ostettu!! It's gonna be very dancy nite! :D
Avatar
#40 • • UzU Guest

Also the whole area will be
anniskelualue(tm), so you can get your drinks from the bar to the mainstage.


loistoa, pääsee fiilistelemään hyvää musiikkia oluttuoppi kädessä :excellent:



Eli saa taas liian monta juomaa niskaan ja housuille :(

No kaikkia ei voi koskaan miellyttää.