ennen vessaan astumista suosittelen heittämään tekilan suolat silmäänn =D=D=D=D=D=D=D=D
Tod! Kandee hommaa varmuuden vuoksi tällanen lisävaruste
:hah:
joo onnex toho sopii muodikas meno...
50 posts, 3 pages, 4,578 views
ennen vessaan astumista suosittelen heittämään tekilan suolat silmäänn =D=D=D=D=D=D=D=D
Tod! Kandee hommaa varmuuden vuoksi tällanen lisävaruste
:hah:
no hitto, MIKEn takia vois jo vaivautuakin paikalle mikäli rahaa on..
darude-dis of the day:
"se soittaa dj-keikoilla liian hyvää musaa ollakseen katu-uskottava pop-stara"
Mä en kyllä ymmärrä, mitä hienoa on Merikaapelihallin resonanssi- ja vaihevirhehelvetissä. Tai sitten oon vaan ollut tapahtumissa, joissa äänitarkkailija ei ole osannut hommiaan.
Mä en kyllä ymmärrä, mitä hienoa on Merikaapelihallin resonanssi- ja vaihevirhehelvetissä. Tai sitten oon vaan ollut tapahtumissa, joissa äänitarkkailija ei ole osannut hommiaan.
:scared: Äläs nyt...Eihän sinne mennä hifistin korvalla laudan räminää kuuntelemaankaan, vaan nauttimaan hyvistä fiiliksistä ja siinä samalla musiikista, ja taatusti myös sinä löydät spotin, jossa se musiikki kuulostaa edes jollain tavalla samalta, kuin niistä 2Ke:n kauttimistasi.
Se nyt vaan on niin, että eri ihmisillä on erilaiset bileprioriteetit, ja mulla musiikki ja edellytykset siitä nauttimiseksi (=PA) menevät kirkkaasti decojen, sosiaalisen kanssakäymisen, viinanjuonnin yms. edelle.
K.Y.L.L.Ä!
Soundsystem in the main area will be in totally over 100kW. So as we could say, we do have the headroom for even more demanding people.
It is in example same size as Tuska festivals soundsystem in outdoor area. That is why we suggest some kind of earplugs.
Also the whole area will be
anniskelualue(tm), so you can get your drinks from the bar to the mainstage.
Also the whole area will be
anniskelualue(tm), so you can get your drinks from the bar to the mainstage.
loistoa, pääsee fiilistelemään hyvää musiikkia oluttuoppi kädessä :excellent: