Mitä en syönyt tänään?

57 posts, 3 pages, 9,554 views

Urd

Posts: 33

#21 • • Urd
en ole siis ylipainoinen. kyseessä oli lähinnä kuonien poisto ja omien rajojen kokeilu. eilen vitutti aika paljon kun en ollut huomannut mitään merkittäviä eroja entiseen olotilaan, oli vaan nälkä, prkl. nyt kun on neljäs päivä ja enää kolme jäljellä niin meinaan kyllä tästä selvitä. paastoamalla ei kyllä laihdu, koska mahd. menetetyt kilot tulee kyllä ihan samantien takaisin, mutta se voi olla askel kohti terveellisempiä elämäntapoja....blaablaa...

--
dahlin', drinking lager from plastic cups is just so now, it practically makes me come

Danskuh

Posts: 675

#22 • • Danskuh pikku-Dee
jos vain keksit mitä en ole syönyt tänään*justjoo*
kovas

Posts: 1,522

#23 • • kovas Kristo
Meja:

HardSpanky:kämppis muutti nyt vkl:na kokonaan pois täältä. vei mennessään paistinpannut sun muut ruuanlaittovälineet. :( kivaa nyt väsätä safkaa..

Kai sulle jäi sentään leivänpaahdin!???*iloinen*


no jäi. arvaa vaan mitä söin taas tänään? :)
kissi

Posts: 2,436

#24 • • kissi niihä?
HardSpanky:

Meja:HardSpanky:kämppis muutti nyt vkl:na kokonaan pois täältä. vei mennessään paistinpannut sun muut ruuanlaittovälineet. :( kivaa nyt väsätä safkaa..

Kai sulle jäi sentään leivänpaahdin!???*iloinen*

no jäi. arvaa vaan mitä söin taas tänään? :)



Mul on muuten kans odotettavissa kiva kodinkone-/tavarakato tän kuun lopus, kun munkin kämppis muuttaa poies! *suru*
Täält lähtee: pölynimuri, pyykinpesukone, kahvinkeitin, mikro... ja sit kaiken lisäks viel keittiönpöytä ja tuolit!!!! Pitää vaan toivoo et seuraavalla kämppiskandidaatilla ois täytettä tilalle. Muuten tulee kallis tikki tai sit pitää karsii elintasosta pikkasen. *justjoo* Ei niin kauheesti houkuttais toi lattialla syöminen, varsinkaan kun sitä ei oo saanu imuroituu! *vink*
Mut leivänpaahdin on mullakin ihan iksuoma!!!*pelle*
UnityF

Posts: 15,721

#25 • • UnityF joo just se
pitäisiköhän aloittaa kanssa paasto....hmm...*justjoo*
kissi

Posts: 2,436

#26 • • kissi niihä?
Mä voisin kans harkita! *joo*
Ei tästä mun syömäkaudesta taida muuten millään tulla loppua! Siis sellanen täyskäännös ois melkein ainut vaihtoehto, kun en kerran osaa muuten rajottaa ollenkaan. *dissaa*
Ja oishan se kokemus...näkis miten pienellä sitä tulee toimeen, ainakin jonkun aikaa... Mut sit ois vähän vaarallista lähtee minnekään pilettää, kun tamppaaminen vois olla vähän liian rankkaa toimintaa paaston aikana...*justjoo* eli en sit tiiä millon sitä paastolle joutais...*hih*
Katrina

Posts: 605

#27 • • Katrina
Unity(f):

pitäisiköhän aloittaa kanssa paasto....hmm...*justjoo*



Perustetaan joku paastoklubi! Vedin pussin karkkia ja kaikkea siihen päälle. olo on kuin ilmapallolla eikä tästä mässäämisestä taida tulla loppua!
UnityF

Posts: 15,721

#28 • • UnityF joo just se
ok mulla alkaa paasto mä saan syödä vaan hesen pahoja roskaruokia... sit saan syödä karkki ja jäätelöä ja paljon limua ja munkkeja ja sipsejä sit mä vedän niitten lisäx kauheesti röökii ja viinaa... enköhän mä noilla pärjää... toi on ainakin varma lihotuskuuri...*ökkö*
Avatar
#31 • • Pirpeli Guest
...juuri mitään. Illalla mahduttava Antin Tripp-pöksyihin...*ökkö*
cosmikki

Posts: 1,261

#33 • • cosmikki
ei ehkä tekisi paasto pahaa mullekaan. mutta itsekuri tuskin riittäisi *poks*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

TanyaK

Posts: 745

#34 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
en syönyt tänään aamupalaa..
Avatar
#35 • • Dorka Guest
...en pysty olemaan syömättä mitään. Täällä japanissa (työmatka - yhyy muutamat bileet jää välistä) ... täällä on naposteltu "taskurapuja" melkein joka päivä ja muita nam. niin ihania japanilaisia safkoja. Nyt on tulossa jotain liha safkaa selvästi, veli se tuolla tekee ruokavalmistelut. *justjoo*

Onse niin kiva olla ISO veli *nauraa*
UnityF

Posts: 15,721

#36 • • UnityF joo just se
mä kun asuin kreikassa 6.5 vuotta niin joka pääsiäinen sielä syötiin lampaan sisäelin keittoa ja mä oon syöny sitä kanssa sitä en tuu kylläkään enää ikinä syömään.... *mur* tänään en oo viellä syönny mitään...
misjah

Posts: 3,373

#37 • • misjah Team Sika
en oo syöny tänään:

sanomalehtiä
kellon viisareita
makkipakkia
käytettyjä kalsareita
varvashikeä
suolenpätkiä
poltettuja CD-levyjä

...jotka kuuluu normaalisti päiväni ravinto annokseen..*hymy*
eli diettini menee päin perseitä..*vink*

[muokattu 5.4.2003 22:18]

--
www.team*possu*.tk

efo

Posts: 1,908

#38 • • efo Laserpoint
Unity(f):

mä kun asuin kreikassa 6.5 vuotta niin joka pääsiäinen sielä syötiin lampaan sisäelin keittoa


Haggis? tai joku semmone

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

-crystal-

Posts: 736

#39 • • -crystal-
mä oonkin syönyt kakkua!namnam..pelkokerroin nolla*iloinen*
DREAM

Posts: 9,936

#40 • • DREAM Team Sika
pizzaa ei tullu tänään vedettyä *nauraa*