Kirjastolaulu remix EP julkaistu!

6 posts, 1 page, 1,235 views

Avatar
#1 • • Happomeri Guest
Kirjastolaulun ensimmäistä remixjulkaisua voit käydä kuuntelemassa osoitteessa http://www.acidcinema.net

1. Voimalaitos - Proto C malfunction remix
2. Mauno Kalevi - Mauno remix
3. DJ Phax - Viidakkokirjasto
4. Lapsi - Lastenosastolla remix
5. Uthamear - Punk remix
6. Pressurized movements - Perseeseen remix
7. Arttu Itäinen-Pitkä - Opus hanuriin edit
8. Gin and the Tonics - Kirjastolaulu
9. Volume Lundgren & Viskipatteri - Kirjastolaulu

Kirjastolaulu remix wars jatkuu edelleen. Lisätietoja ja tarpeellista tiedostokuonaa löydät osoitteesta:

http://www.paranoia.tuug.fi/ac/klremix.html
Avatar
#2 • • Superflyer Guest
Mutta missä on Digital Beatin remix? :confused:
Avatar
#3 • • mauno Guest

Mutta missä on Digital Beatin remix? :confused:



Ihan näin mielenkiinnosta kysyn: Vittuiletko remiksanneille artisteille vai oletko aidosti harmistunut Digital Beatin remiksin puuttumisesta?
Avatar
#4 • • Superflyer Guest

Ihan näin mielenkiinnosta kysyn: Vittuiletko remiksanneille artisteille vai oletko aidosti harmistunut Digital Beatin remiksin puuttumisesta?



TÄH? Mun mielestä olin täysin yksiselitteinen kommentoidessani kyseistä tekelettä. Kerran vielä sitten: Minun mielestä db:henkiset tuotokset sopisivat erittäin hyvin Kirjastolaulu remix EP:lle. SUUR respectiä kuitenkin Acid cinemalle elokuvallisista tuotannoista. Ja olihan sillä levyllä pari hauskaa ideaa... taso vaan heittelehtii ja kannet oli rumat.
Avatar
#5 • • borg nagar Guest
Hehe, jee, kirjastolaululevy on vihdoin julkaistu :)

Jos meikän remiksin kohdalla taso tippuu, niin ei voi mitään. Ei voinut kovin vakavasti suhtautua ks. projektiin. Ja kun kaikki saundit on lauluraidasta väännetty, ei voi paljoa odottaakaan. Jouduttekin kuuntelemaan koko levyn ja arvailemaan mikä se niistä on ;) Vaikka ei luulis olevan kovin vaikeaa. Hyvä acid cinema!
Avatar
#6 • • Timo Beast Guest
Tää ysi biisi! Siis viimenen oli ihan loistava!

9. Volume Lundgren & Viskipatteri - Kirjastolaulu

Parasta musaa mitä oon pitkään aikaan kuullut :laugh: